Inovatyviausi verslo sprendimai studentams gimsta netradicinėse vietose

Publikuota: 2011 m. gruodžio 28 d. trečiadienis

Mokslo ir verslo partnerystė sąlygoja šalies pažangą, inovacijas, didina konkurencingumą. Įvairaus pobūdžio verslo ir mokslo institucijų bendradarbiavimas yra ne tik naudingas abiems pusės – padeda suprasti, kuo iš tiesų gyvena, „alsuoja“ viena ar kita verslo sritis, mokslas, bet ir yra nepaprastai reikalingas studentams, nes formuoja tvirtą teorinių ir praktinių žinių bei įgūdžių bagažą. Tuo neabejoja Kauno technologijos universiteto (KTU) Marketingo katedros docentė dr. Laimona Šliburytė.

Vienas naujausių verslo inicijuotų projektų KTU buvo mažų kainų vaistinių tinklo „Camelia“ pasiūlymas Ekonomikos ir vadybos fakulteto marketingo specializacijos studentams. Jiems įmonė patikėjo parengti kūrybinius marketingo komunikacijos pasiūlymus. Anot doc. dr. L. Šliburytės, studijose kiekvienas praktinis projektas, o juo labiau inicijuotas žinomos ir sėkmingai dirbančios įmonės, sulaukia didelio studentų susidomėjimo ir noro bei ambicijų išbandyti save, savo žinias bei sugebėjimus. Ne mažiau svarbus yra ir tikslas pirmauti tarp kartu studijuojančių kolegų, kadangi tokie projektai paprastai būna komandiniai, o komandas sukuria patys studentai.  

Vaistinių tinklo „Camelia“ generalinė direktorė Aušra Budrikienė įsitikinusi, kad partnerystė su akademine bendruomene įmonei yra naudinga įvairiapusiškai.  „Pirmiausia dėl nepriklausomo požiūrio, objektyvaus veiklos įvertinimo iš šalies. Galiausiai toks bendradarbiavimas – tai puiki galimybė „atrasti“ naujų, perspektyvių darbuotojų. Norint būti šiuolaikiška ir pasaulines tendencijas atitinkančia bei kokybiškas paslaugas teikiančia įmone, būtina bendradarbiauti su mokslo institucijomis, studentais. Mokslas turi žinių, kurių dažnai trūksta verslui. Pasaulyje apstu pavyzdžių, įrodančių, kad studentų bendrabučių kambarėliuose gimsta patys inovatyviausi verslo sprendimai. Tuo įsitikinome ir patys, ne vieną studentų pasiūlytą idėją galėsime įgyvendinti“, - teigė A. Budrikienė.

„Tiek rinkose, tiek verslo įmonių veikloje nuolat vyksta dinamiškų pokyčių, tad visiems kasdien mokytis tenka labai greitai ir intensyviai. Dauguma studentų tai supranta ir planuodami savo darbinę karjerą įvertina, jog norint susirasti įdomų ir perspektyvų darbą, visų pirma reikia pademonstruoti savo įgytas žinias bei kompetenciją, taip pat kūrybiškumą, komunikabilumą, sugebėjimą dirbti drauge komandoje, kitas asmenines savybes. Šiame informacinių technologijų amžiuje, informacijos rasti galima gana daug ir greitai, tačiau labai svarbu sugebėti atrinkti pačią svarbiausią informaciją, mokėti ją analizuoti ir apibendrinant priimti savalaikius bei veiksmingus sprendimus versle. Studentams dirbant su įmonių atrinktais inicijuotais projektais, būtent to ir galima išmokti – atlikti ir analizuoti rinkos tyrimus, apibendrinti informaciją, kitaip tariant, įgyti reikalingų praktinių įgūdžių“, - teigė L. Šliburytė.

Iš vienuolikos projekte dalyvavusių KTU komandų piniginiais prizais už geriausiai parengtus pasiūlymus buvo apdovanotos net kelios studentų grupės. Laimėję studentai tvirtino, kad dalyvauti tokio pobūdžio projekte buvo nepaprastai įdomu ir naudinga, nes įgyta naujos patirties, žinių, įgūdžių. Jaunuoliai džiaugėsi turėję galimybę kurti, siūlyti idėjas, gyvai pabendrauti su rimtos, daug pasiekusios įmonės atstovais, kurie gali praktiškai pamokyti, kaip elgtis vienoje ar kitoje situacijoje. Pasak studentų, parengti dėmesio vertus pasiūlymus buvo nelengva, bet jie kruopščiai tyrė rinką, analizavo šios poreikius, lūkesčius, domėjosi, kaip atrodo bei yra vertinami konkretūs produktai. Į užduotis buvo stengiamasi žiūrėti kūrybiškai, o priimti sprendimai išdėstyti argumentuotai. Tai ir lėmė sėkmę.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Pasaulyje mokytojų trūkumas

Jungtinės tautos praėjusiais metais paskelbė, kad pasaulyje trūksta beveik 8 milijonų mokytojų. skaityti »

Inžinerija – ateities specialybė, kuria vis labiau domisi ir merginos

Kokią sritį rinktis studijoms? Ar tikslieji mokslai išliks populiarūs ateityje? skaityti »

100 reikšmingiausių vaikų knygų: sąrašo viršūnėje Nėris, Geda ir Maironis

Paskelbtas Lietuvos šimtmečiui skirtas geriausių vaikiškų knygų sąrašas „Šimtas knygų vaikams ir Lietuvai“. skaityti »

M.Mažvydo biblioteka kviečia Motinos dieną sutikti su knyga

Lietuvos nacionalinė Martyno Mažvydo biblioteka atvers duris visoms mamoms, močiutėms ir šeimoms su mažaisiais skaitytojais. skaityti »

Vilniaus dailės akademijos studentai sukūrė pirmąją grojančią sieną Lietuvoje

Du Vilniaus dailės akademijos (VDA) studentai, panaudoję inovatyvias technologijas, sukūrė specialią grojančią sieną, simbolizuojančią vandenyno būgnus. skaityti »

Išskirtiniam pokalbiui apie meno ir mokslo jungtis susiburs Šveicarijos ir Lietuvos ekspertai

Meno ir edukacijos centras Rupert kviečia į trečiąjį edukacinės paskaitų serijos „Pažintis su šiuolaikiniu menu“ pokalbį. skaityti »

VU Fizikos fakultetas plėtoja bendradarbiavimą su „Huawei“

Vilniaus universiteto Fizikos fakultete lankėsi garbūs svečiai iš kompanijos „Huawei“. skaityti »

Penktokai mikrokompiuteriais jau kuria švieslentes, žingsniamačius ir nuotoliniu būdu valdo planšetes

Vilniuje gimusi idėja visiems vaikams padovanoti po mikrokompiuterį labai sparčiai artėja prie realybės – 110 micro:bit kompiuteriukų jau išdalinta, o vos per mėnesį penktokai jais prikūrė netikėčiausių projektų. skaityti »

Programuotojų stygius nemažėja: jų poreikis Lietuvoje dar išaugs kone du kartus

Šiuo metu šalyje veikiančios įmonės į darbą iš karto galėtų priimti per 3 tūkst. informacinių technologijų specialistų, o per artimiausius trejus metus jų poreikis rinkoje išaugs 83 procentais. skaityti »

Panevėžio studentui robotų entuziastui – kelialapis į prestižinį renginį Japonijoje

KTU Panevėžio technologijų ir verslo fakulteto magistrantas Giedrius Liaučys, sukonstravęs robotą „Ciongs“, laimėjo nacionalinį kelialapį į Japoniją. skaityti »