Inovatyviausi verslo sprendimai studentams gimsta netradicinėse vietose

Publikuota: 2011 m. gruodžio 28 d. trečiadienis

Mokslo ir verslo partnerystė sąlygoja šalies pažangą, inovacijas, didina konkurencingumą. Įvairaus pobūdžio verslo ir mokslo institucijų bendradarbiavimas yra ne tik naudingas abiems pusės – padeda suprasti, kuo iš tiesų gyvena, „alsuoja“ viena ar kita verslo sritis, mokslas, bet ir yra nepaprastai reikalingas studentams, nes formuoja tvirtą teorinių ir praktinių žinių bei įgūdžių bagažą. Tuo neabejoja Kauno technologijos universiteto (KTU) Marketingo katedros docentė dr. Laimona Šliburytė.

Vienas naujausių verslo inicijuotų projektų KTU buvo mažų kainų vaistinių tinklo „Camelia“ pasiūlymas Ekonomikos ir vadybos fakulteto marketingo specializacijos studentams. Jiems įmonė patikėjo parengti kūrybinius marketingo komunikacijos pasiūlymus. Anot doc. dr. L. Šliburytės, studijose kiekvienas praktinis projektas, o juo labiau inicijuotas žinomos ir sėkmingai dirbančios įmonės, sulaukia didelio studentų susidomėjimo ir noro bei ambicijų išbandyti save, savo žinias bei sugebėjimus. Ne mažiau svarbus yra ir tikslas pirmauti tarp kartu studijuojančių kolegų, kadangi tokie projektai paprastai būna komandiniai, o komandas sukuria patys studentai.  

Vaistinių tinklo „Camelia“ generalinė direktorė Aušra Budrikienė įsitikinusi, kad partnerystė su akademine bendruomene įmonei yra naudinga įvairiapusiškai.  „Pirmiausia dėl nepriklausomo požiūrio, objektyvaus veiklos įvertinimo iš šalies. Galiausiai toks bendradarbiavimas – tai puiki galimybė „atrasti“ naujų, perspektyvių darbuotojų. Norint būti šiuolaikiška ir pasaulines tendencijas atitinkančia bei kokybiškas paslaugas teikiančia įmone, būtina bendradarbiauti su mokslo institucijomis, studentais. Mokslas turi žinių, kurių dažnai trūksta verslui. Pasaulyje apstu pavyzdžių, įrodančių, kad studentų bendrabučių kambarėliuose gimsta patys inovatyviausi verslo sprendimai. Tuo įsitikinome ir patys, ne vieną studentų pasiūlytą idėją galėsime įgyvendinti“, - teigė A. Budrikienė.

„Tiek rinkose, tiek verslo įmonių veikloje nuolat vyksta dinamiškų pokyčių, tad visiems kasdien mokytis tenka labai greitai ir intensyviai. Dauguma studentų tai supranta ir planuodami savo darbinę karjerą įvertina, jog norint susirasti įdomų ir perspektyvų darbą, visų pirma reikia pademonstruoti savo įgytas žinias bei kompetenciją, taip pat kūrybiškumą, komunikabilumą, sugebėjimą dirbti drauge komandoje, kitas asmenines savybes. Šiame informacinių technologijų amžiuje, informacijos rasti galima gana daug ir greitai, tačiau labai svarbu sugebėti atrinkti pačią svarbiausią informaciją, mokėti ją analizuoti ir apibendrinant priimti savalaikius bei veiksmingus sprendimus versle. Studentams dirbant su įmonių atrinktais inicijuotais projektais, būtent to ir galima išmokti – atlikti ir analizuoti rinkos tyrimus, apibendrinti informaciją, kitaip tariant, įgyti reikalingų praktinių įgūdžių“, - teigė L. Šliburytė.

Iš vienuolikos projekte dalyvavusių KTU komandų piniginiais prizais už geriausiai parengtus pasiūlymus buvo apdovanotos net kelios studentų grupės. Laimėję studentai tvirtino, kad dalyvauti tokio pobūdžio projekte buvo nepaprastai įdomu ir naudinga, nes įgyta naujos patirties, žinių, įgūdžių. Jaunuoliai džiaugėsi turėję galimybę kurti, siūlyti idėjas, gyvai pabendrauti su rimtos, daug pasiekusios įmonės atstovais, kurie gali praktiškai pamokyti, kaip elgtis vienoje ar kitoje situacijoje. Pasak studentų, parengti dėmesio vertus pasiūlymus buvo nelengva, bet jie kruopščiai tyrė rinką, analizavo šios poreikius, lūkesčius, domėjosi, kaip atrodo bei yra vertinami konkretūs produktai. Į užduotis buvo stengiamasi žiūrėti kūrybiškai, o priimti sprendimai išdėstyti argumentuotai. Tai ir lėmė sėkmę.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Kiekvienoje Vilniaus mokykloje – atviros mikrokompiuterių erdvės

Kovo 20 d. sostinės savivaldybės Jaunimo informacijos centre „Genio“ progimnazijos penktokai mikrokompiuteriais matavo patalpos temperatūrą, kūrė šviesoforo algoritmą ir eksperimentavo. skaityti »

Ateitis priklausys miestuose gyvenantiems kūrybingiems žmonėms

Pasak R. Dargio, į darbo rinką jau ateina naujos kartos darbuotojai, kurių prioritetai skiriasi nuo rinkos senbuvių. skaityti »

Skelbiamas 2017 metų Kalbos premijos konkursas

Seimo Lituanistikos tradicijų ir paveldo įprasminimo komisija, vadovaudamasi 2016 m. gruodžio 22 d. Seimo nutarimu Nr. XI-186, skelbia 2017 metų Kalbos premijos konkursą. skaityti »

Švietimo ir mokslo komitetas nagrinėjo tarptautinių švietimo tyrimų rezultatus

Švietimo ir mokslo komitetas kovo 15 d. posėdyje išklausė Švietimo ir mokslo ministerijos pranešimą apie 2015 metų tarptautinių švietimo tyrimų – Ekonominio bendradarbiavimo ir plėtros organizacijos PISA ir Švietimo pasiekimų vertinimo tarptautinės asociacijos TIMSS rezultatus. skaityti »

Ar buhalteriai išnyks kaip dinozaurai?

Sparčiai vystantis technologijoms, vis dažniau viešojoje erdvėje pasigirsta nuogąstavimų, kad buhalteriai yra viena iš tų profesijų, kurios poreikis artimiausiu dešimtmečiu smarkiai sumažės. skaityti »

Lietuviškas vadovėlis – geriausia mokymosi priemonė pasaulyje

Ekonomikos vadovėlis „Ekonomika per 31 valandą”, kurį parengė ir išleido Lietuvos laisvosios rinkos institutas paskelbtas geriausia edukacine priemone pasaulyje. skaityti »

Ateities IT: programavimo įgūdžių nebepakaks

Ateities IT specialistams, kurie tikisi ne tik atlikti paskirtas užduotis, bet ir kurti IT sprendimus, reikės papildomų kompetencijų. skaityti »

Bibliotekomis naudojasi daugiau nei milijonas Lietuvos gyventojų

Lietuvos bibliotekų durys 2016 m. buvo atvertos 22,8 milijono kartų. skaityti »

Ar IT specialistui būtinas diplomas?

Bendraujant su moksleiviais ar žmonėmis, ieškančiais naujo karjeros kelio, dažnai tenka išgirsti abejonę, kam tas universitetas, jei galima iš karto pradėti savo verslą. skaityti »

VU komunikacijos kampanija „Belaukiant Nobelio” – geriausia Baltijos šalyse

Vilniaus universiteto komunikacijos kampanija „Belaukiant Nobelio”, kurios metu buvo pristatyta VU Gyvybės mokslų centro profesoriaus Virginijaus Šikšnio atrasta genomo redagavimo technologija CRISPR-Cas9 – „DNR žirklės” – buvo įvertinta kaip geriausia viešojo sektoriaus įvaizdinė kampanija Baltijos šalyse konkurse „Mi:t&links. Baltic Communication Awards 2017”. skaityti »