Iš pasaulinės geografijos olimpiados – auksas ir bronza

Publikuota: 2012 m. rugpjūčio 29 d. trečiadienis

Vokietijoje vykusioje 9-ojoje pasaulinėje geografijos olimpiadoje Lietuvos mokiniai pelnė vieną aukso ir vieną bronzos medalį, o absoliučioje įskaitoje užėmė devintą komandinę vietą.

Aukso medalį pelnė Vilniaus licėjaus mokinys Rimgaudas Stundžia (mokytoja Jolita Milaknienė), o bronzos medalį – Telšių Vincento Borisevičiaus gimnazijos mokinys Paulius Miečius (mokytoja Laima Uosytė).
Olimpiadoje taip pat neblogai pasirodė, bet liko be medalių Gitana Grudytė iš Klaipėdos Ąžuolyno gimnazijos bei Augustė Ragelytė iš Marijampolės Rygiškių Jono gimnazijos.

Kiolne vykusioje olimpiadoje dalyvavo 32 valstybių komandos iš 5 žemynų, iš viso 124 dalyviai. Lietuvos mokiniai šioje pasaulinėje olimpiadoje dalyvauja penktąjį kartą, ir jau antrąjį kartą mūsų šalies jaunieji geografai pelno aukso medalį.
Mokinių komanda sudaryta po atrankos, kurią pavasarį organizavo Lietuvos geografijos mokytojų asociacija ir Lietuvos mokinių informavimo ir techninės kūrybos centras.
Mokinius į olimpiadą lydėjo ir jų papildomu bei kryptingu ruošimu rūpinosi geografas Rytas Šalna ir Vilniaus Naujamiesčio vidurinės mokyklos geografijos mokytojas ekspertas ir vadovėlių autorius Georgijus Sapožnikovas

Šaltinis: smm.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Populiariausi straipsniai

Inovatyvūs mokymo metodai: mokytojams pamokose siūlys pasitelkti vaizdo žaidimus

Vaizdo žaidimai gali būti ne tik laisvalaikio praleidimo forma, bet ir puiki mokymosi priemonė. skaityti »

Ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų

Novatorius fizikas S. Tamulevičius teigia, kad ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų, kurių ištekliai gamtoje mažėja. skaityti »

Penkios specialybės, kurių Lietuvos darbdaviai ieško dažniausiai

IT specialistus personalo atrankos ekspertai išskiria kaip pačius geidžiamiausius darbo rinkoje. skaityti »

Mokiniai sprendžia: kas svarbiausia kuriant ateities Europos Sąjungą?

Rusijos agresija, pabėgėlių krizė, teroristiniai išpuoliai – šie klausimai aktualūs ne tik ES politikos ekspertams, bet ir mokiniams. skaityti »

MITA patvirtino finansavimą 16 naujų projektų: bus kuriamos perspektyvios technologijos

Išmani apykaklė, apsauganti nuo nuskendimo, gintaro gaminių klasifikatorius, saulės kolektorius mažaenerginiams pastatams, sveikatos dienoraštis, mobili 12V baterija, antenų sistema nanopalydovams, plataus ruožo radaro prototipas – tai tik keletą inovacijų, kurios Lietuvoje bus vystomos 2018 metais. skaityti »

Skelbiama nauja atranka į programą „Renkuosi mokyti!“

Projektas „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ skelbia naują mokyklų ir „Renkuosi mokyti!“ mokytojų atranką. skaityti »

Planuojama pertvarkyti vaikų socializacijos centrus

Per kelis ateinančius metus planuojama iš esmės pertvarkyti vaikų socializacijos centrus, sukuriant šiuolaikiškas įstaigas, kuriose būtų stiprinami socialiniai vaikų įgūdžiai. skaityti »

Ko galėtume pasimokyti iš Suomijos švietimo sistemos?

Suomijos švietimo sistema yra dažnai pateikiama kaip pavyzdys, kuriuo turėtų sekti kiekviena valstybė. skaityti »

XXI amžiaus švietimo sistema turi remtis kūrybiškumo ir atvirumo nesėkmei idėjomis

Mokyklos šiais laikais turi diegti ne tik konkrečios srities žinias, bet ir kūrybiškumą, plačias pažiūras, smalsumą. skaityti »

Programuotojai – pradinių klasių moksleiviai?

Programavimo specialistai įsitikinę, kad mokyti programavimo vaikus būtų tikslinga jau pradinėse klasėse. skaityti »