Iš pasaulinės geografijos olimpiados – auksas ir bronza

Publikuota: 2012 m. rugpjūčio 29 d. trečiadienis

Vokietijoje vykusioje 9-ojoje pasaulinėje geografijos olimpiadoje Lietuvos mokiniai pelnė vieną aukso ir vieną bronzos medalį, o absoliučioje įskaitoje užėmė devintą komandinę vietą.

Aukso medalį pelnė Vilniaus licėjaus mokinys Rimgaudas Stundžia (mokytoja Jolita Milaknienė), o bronzos medalį – Telšių Vincento Borisevičiaus gimnazijos mokinys Paulius Miečius (mokytoja Laima Uosytė).
Olimpiadoje taip pat neblogai pasirodė, bet liko be medalių Gitana Grudytė iš Klaipėdos Ąžuolyno gimnazijos bei Augustė Ragelytė iš Marijampolės Rygiškių Jono gimnazijos.

Kiolne vykusioje olimpiadoje dalyvavo 32 valstybių komandos iš 5 žemynų, iš viso 124 dalyviai. Lietuvos mokiniai šioje pasaulinėje olimpiadoje dalyvauja penktąjį kartą, ir jau antrąjį kartą mūsų šalies jaunieji geografai pelno aukso medalį.
Mokinių komanda sudaryta po atrankos, kurią pavasarį organizavo Lietuvos geografijos mokytojų asociacija ir Lietuvos mokinių informavimo ir techninės kūrybos centras.
Mokinius į olimpiadą lydėjo ir jų papildomu bei kryptingu ruošimu rūpinosi geografas Rytas Šalna ir Vilniaus Naujamiesčio vidurinės mokyklos geografijos mokytojas ekspertas ir vadovėlių autorius Georgijus Sapožnikovas

Šaltinis: smm.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Populiariausi straipsniai

Lietuvos gyvybės mokslų tyrėjams – naujos perspektyvos pasaulinėse rinkose

Lietuva jungiasi į Europos molekulinės biologijos mokslo tinklą, vienijantį gyvybės mokslininkų bendruomenę. skaityti »

MRU vyks pirmasis Korėjiečių kalbos konkursas

Lapkričio 27 d., 17.30–19.00 val., Mykolo Romerio universitete (I-414 auditorijoje) vyks pirmasis Korėjiečių kalbos konkursas skaityti »

Bendradarbiaus kosminius tyrimus vykdantys Kauno ir Ispanijos universitetai

Lietuvišką darganą į ispanišką saulę trumpam iškeitę Kauno technologijos universiteto (KTU) Elektros ir elektronikos fakulteto (EEF) atstovai namo grįžo netuščiomis. Jų rankose – ne tik nauja bendravimo sutartis su Migelio Hernandezo universitetu (Elčė, Ispanija). skaityti »

Programuoti galima išmokti ir žaidžiant

Programavimo įgūdžiai padės ne tik ateities karjeroje, bet ir išmokins spręsti problemas, logiškai mąstyti. Tiesa, programavimo pagrindų nebūtina mokytis sudėtingai – vaikai su jais gali susipažinti ir žaisdami mėgstamus žaidimus. skaityti »

Švietimo ir mokslo ministrė A. Pitrėnienė ES Tarybos posėdyje diskutavo apie migrantų integraciją

Švietimo ir mokslo ministrė Audronė Pitrėnienė pirmadienį Briuselyje dalyvavo Europos Sąjungos Tarybos posėdyje tema „Švietimas ir migracija. Neseniai atvykusių migrantų ir migrantų kilmės asmenų integravimo strategijos“. skaityti »

Gyventojams vertingiausia investicija – išsilavinimas ir žinios

Gyventojai labiausiai vertina investicijas į švietimą ir išsilavinimą, atskleidė Klaipėdoje ir Vilniuje atliktos gatvės apklausos. Daugiau kaip pusė (58 proc.) iš 100 apklaustųjų, nepriklausomai nuo jų amžiaus, teigė, kad švietimas ir mokslas yra prioritetas. skaityti »

Švietimo ir mokslo ministerija skatina mokytojų kvalifikacijos kėlimą geriausiuose pasaulio tyrimų centruose

Dvi fizikos mokytojos lapkričio 9–20 dienomis dalyvavo Japonijoje, Tokai mieste, Japonijos branduolinės energetikos agentūros organizuotame tarptautiniame seminare, skirtame moksleivių edukacijai apie radiaciją. skaityti »

Plečiasi VU sukurtas pasaulinis informatikos tinklas „Bebras“

Praėjusi savaitė buvo oficialiai paskelbta „Bebro“ renginių savaite daugiau kaip 40 šalių. skaityti »

Bitkoinų stabilumą saugo ne įstatymai, o matematika

Jeigu bandytume suprasti, kaip veikia kriptografinė bitkoinų valiuta, pradėję nuo techninių detalių, iškart pasimestume. Tad pabandykime pažvelgti į atsiskaitymų šia valiuta sistemą tarsi iš paukščio skrydžio daug ką supaprastindami ir palygindami su atsiskaitymais tikrais pinigais. skaityti »

Kaip su paaugliais kalbėtis apie pinigus?

Finansų planavimo įgūdžiai yra ne įgimti, o įgyjami. Tačiau ne visada finansiniam raštingumui yra skiriama pakankamai dėmesio. Dėl šios priežasties SEB bankas pradėjo rengti interaktyvias diskusijas 9-12 klasių moksleiviams. skaityti »