KTU inžinerijos licėjus tapo akredituota gimnazija

Publikuota: 2015 m. vasario 18 d. trečiadienis

Kauno technologijos universiteto (KTU) inžinerijos licėjus tapo akredituota gimnazija. Tai pirmoji tokio pobūdžio specializuota gimnazija Lietuvoje.

Akreditaciją vykdžiusi švietimo ir mokslo ministro sudaryta ekspertų komisija nustatė, kad KTU inžinerijos licėjus (KTU IL) pasirengęs įgyvendinti specializuoto ugdymo krypties pradinio, pagrindinio ir vidurinio kartu su inžineriniu ugdymu, programas.

Šias programas praėjusiais metais parengė licėjaus administracijos ir mokytojų komanda, konsultuojant KTU, Švietimo ir mokslo ministerijai (ŠMM) ir Ugdymo plėtotės centrui (UPC). Programos jau įregistruotos į ŠMM programų klasifikatorių.

Ministerijai suteikus akreditaciją, Kauno miesto taryba vasario 12 dieną savo sprendimu patvirtino ir naujuosius KTU IL nuostatus.

Pasak licėjaus direktoriaus Dainiaus Žvirdausko, akreditacija, miesto tarybos pritarimas ir programų įregistravimas leido pilnai įteisinti pirmosios Lietuvoje tokio pobūdžio specializuotos gimnazijos veiklą.

„KTU inžinerijos licėjus prilygsta muzikos, menų bei sporto specializuotų gimnazijų tipui, tačiau pas mus  didelis dėmesys bus skiriamas inžinerijos dalykams, mokinių loginio-matematinio ir erdvinio intelekto tipų lavinimui. Džiugu, kad KTU pirmasis Lietuvoje parėmė iniciatyvą steigtis tokio pobūdžio specializuotai gimnazijai“, – pasakojo D. Žvirdauskas.

Šiuo metu paskaitas licėjaus mokiniams veda KTU mokslininkai, mokiniai lankosi Universiteto ir verslo įmonių laboratorijose. Pasak direktoriaus, licėjaus bendruomenė tiki, kad tai mokinius ne tik geriau parengs, bet ir paskatins  rinktis universitetines studijas susijusias su technologijomis, inžinerija, dizainu, architektūra bei menais.

Visų klasių licėjaus mokiniai turi po vieną savaitinę inžinerijos pamoką, o mokytojai įvairių dalykų pamokose iki 25 proc. gali keisti ugdymo turinį orientuojantis į inžinerijos dalykus. Mokiniai kiekvieną trimestrą atlieka įvairius inžinerijos projektus, vėliau juos gina prieš komisiją. Apytikriai 50 proc. popamokinės licėjaus veiklos susiję su technologijomis ir inžinerija.

Licėjuje nuo 1 klasės vedamas privalomas šachmatų užsiėmimas, nuo 4 klasės organizuojamas privalomas programavimo pagrindų užsiėmimas. 5 -10 klasėse mokiniai be privalomų inžinerijos ir informacinių technologijų užsiėmimų gali lankyti robotikos, elektronikos sistemų, dizaino, medijų, projektavimo, biotechnologijų užsiėmimus.

11-12 klasėse privalomi inžinerijos, projektavimo, bei pasirenkamieji biotechnologijų, gamtamokslinių tyrimų, elektronikos sistemų, medijų, inžinerinio dizaino, animacijos, robotikos ir kiti dalykai.   

„Baigiame diegti elektroninio mokinio pažymėjimo sistema, įrengti informacinių technologijų, inžinerijos, dizaino, medijų, robotikos, biotechnologijų, technologijų daugiafunkciniai centrai. Turime vidinį kiemą su lauko klasėmis ir augalininkystės bandymų lauku. Ateityje norėtume rekonstruoti licėjui priklausančius garažus į modernias dizaino ar kūrybinių industrijų laboratorijas“, – ateities planais dalinosi D. Žvirdauskas.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Vilniaus universitetas pirmą kartą įvertintas Šanchajaus ARWU akademinių sričių reitinge

Vilniaus universitetas (VU) pirmą kartą šalies universitetų istorijoje pateko į Akademinį pasaulio universitetų reitingą (ARWU, Academic Ranking of World Universities) medžiagų mokslo ir inžinerijos kryptyje. skaityti »

Informacinės technologijos taps universitetų branduoliu?

Kaip suderinti įmonių poreikius ir mokymo įstaigų galimybes, diskutavo didžiausių šalies universitetų vadovai ir Lietuvos verslo konfederacijos (LVK) atstovai. skaityti »

Pedagogų veiklos vertinimą siūloma sieti su mokinių pasiekimais

Švietimo ir mokslo ministerija parengė ir Vyriausybei pateikė Pedagogų rengimo, kvalifikacijos, veiklos vertinimo, atestacijos ir kvalifikacijos tobulinimo kaitos kryptis. Siūloma veiklos vertinimą sieti su mokinių pasiekimais. skaityti »

Šiaulių universitetas steigs „Microsoft“ sertifikavimo centrą

Šiaulių universitetas (ŠU) pradeda bendradarbiavimą IT kompanija „Microsoft“. ŠU atstovai tikisi, kad šie ryšiai suteiks dar daugiau galimybių tiek dėstytojams, tiek studentams. skaityti »

Paleidžiama jungtinė UNESCO IBE ir VDU magistro programa

Lietuvoje ir pasaulyje įvairūs socialiniai, ekonominiai, kultūriniai iššūkiai skatina diskusijas apie globalų švietimą ir jo skatinimą. Jungtinių Tautų švietimo, mokslo ir kultūros organizacija (UNESCO) didelį dėmesį skiria švietimo galimybių plėtrai, nepriklausomai nuo ekonominių, demografinių skirtumų. skaityti »

Didžiosios Britanijos ambasadorė Claire Lawrence įteikė Edinburgo hercogo apdovanojimus

Birželio 17 d. Jungtinės Karalystės ambasadoje vyko iškilminga apdovanojimų ceremonija, kurios metu apdovanoti„ The Duke of Edinburgh‘s International Award“ („DofE“) programos dalyviai iš visos Lietuvos. skaityti »

VGTU mokslininkai kuria pirmąjį Lietuvoje skaitmeninį miestelį

VGTU mokslininkai žengė pirmą žingsnį skaitmeninio miesto link – sukūrė pirmąjį Lietuvoje skaitmeninio VGTU Saulėtekio miestelio modelio prototipą. skaityti »

Vyriausybėje vėl darbuosis moksleiviai

Jau aštuntus metus iš eilės Lietuvos Respublikos Vyriausybė, bendradarbiaudama su Lietuvos moksleivių sąjunga, Lietuvos mokinių parlamentu ir Nacionaline moksleivių akademija, kviečia baigiamųjų klasių moksleivius dalyvauti projekte „Moksleiviai – į Vyriausybę“. skaityti »

IT egzaminą laiko būsimi perspektyviausi darbuotojai

Abiturientams laikant IT egzaminą, leidyklos „Šviesa“ informacinių technologijų vadovėlių ir kitų mokymo priemonių autoriai Vaino Brazdeikis, Jurgis Pralgauskis, Tatjana Balvočienė ir patys abiturientai pasakoja apie tai, ar įmanoma IT specialistu tapti dar mokykloje. skaityti »

ŠMM ir pedagogų asociacijos pasirašys sutartis dėl mokinių pasiekimų gerinimo

Kaip pagerinti mokinių pasiekimus? Jau septintąjį kartą organizuojamas Pedagogų bendruomenės asociacijų rėmimo konkursas kvietė pedagogų bendruomenes įsitraukti į šios problemos sprendimą. skaityti »