KTU inžinerijos licėjus tapo akredituota gimnazija

Publikuota: 2015 m. vasario 18 d. trečiadienis

Kauno technologijos universiteto (KTU) inžinerijos licėjus tapo akredituota gimnazija. Tai pirmoji tokio pobūdžio specializuota gimnazija Lietuvoje.

Akreditaciją vykdžiusi švietimo ir mokslo ministro sudaryta ekspertų komisija nustatė, kad KTU inžinerijos licėjus (KTU IL) pasirengęs įgyvendinti specializuoto ugdymo krypties pradinio, pagrindinio ir vidurinio kartu su inžineriniu ugdymu, programas.

Šias programas praėjusiais metais parengė licėjaus administracijos ir mokytojų komanda, konsultuojant KTU, Švietimo ir mokslo ministerijai (ŠMM) ir Ugdymo plėtotės centrui (UPC). Programos jau įregistruotos į ŠMM programų klasifikatorių.

Ministerijai suteikus akreditaciją, Kauno miesto taryba vasario 12 dieną savo sprendimu patvirtino ir naujuosius KTU IL nuostatus.

Pasak licėjaus direktoriaus Dainiaus Žvirdausko, akreditacija, miesto tarybos pritarimas ir programų įregistravimas leido pilnai įteisinti pirmosios Lietuvoje tokio pobūdžio specializuotos gimnazijos veiklą.

„KTU inžinerijos licėjus prilygsta muzikos, menų bei sporto specializuotų gimnazijų tipui, tačiau pas mus  didelis dėmesys bus skiriamas inžinerijos dalykams, mokinių loginio-matematinio ir erdvinio intelekto tipų lavinimui. Džiugu, kad KTU pirmasis Lietuvoje parėmė iniciatyvą steigtis tokio pobūdžio specializuotai gimnazijai“, – pasakojo D. Žvirdauskas.

Šiuo metu paskaitas licėjaus mokiniams veda KTU mokslininkai, mokiniai lankosi Universiteto ir verslo įmonių laboratorijose. Pasak direktoriaus, licėjaus bendruomenė tiki, kad tai mokinius ne tik geriau parengs, bet ir paskatins  rinktis universitetines studijas susijusias su technologijomis, inžinerija, dizainu, architektūra bei menais.

Visų klasių licėjaus mokiniai turi po vieną savaitinę inžinerijos pamoką, o mokytojai įvairių dalykų pamokose iki 25 proc. gali keisti ugdymo turinį orientuojantis į inžinerijos dalykus. Mokiniai kiekvieną trimestrą atlieka įvairius inžinerijos projektus, vėliau juos gina prieš komisiją. Apytikriai 50 proc. popamokinės licėjaus veiklos susiję su technologijomis ir inžinerija.

Licėjuje nuo 1 klasės vedamas privalomas šachmatų užsiėmimas, nuo 4 klasės organizuojamas privalomas programavimo pagrindų užsiėmimas. 5 -10 klasėse mokiniai be privalomų inžinerijos ir informacinių technologijų užsiėmimų gali lankyti robotikos, elektronikos sistemų, dizaino, medijų, projektavimo, biotechnologijų užsiėmimus.

11-12 klasėse privalomi inžinerijos, projektavimo, bei pasirenkamieji biotechnologijų, gamtamokslinių tyrimų, elektronikos sistemų, medijų, inžinerinio dizaino, animacijos, robotikos ir kiti dalykai.   

„Baigiame diegti elektroninio mokinio pažymėjimo sistema, įrengti informacinių technologijų, inžinerijos, dizaino, medijų, robotikos, biotechnologijų, technologijų daugiafunkciniai centrai. Turime vidinį kiemą su lauko klasėmis ir augalininkystės bandymų lauku. Ateityje norėtume rekonstruoti licėjui priklausančius garažus į modernias dizaino ar kūrybinių industrijų laboratorijas“, – ateities planais dalinosi D. Žvirdauskas.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Kiekvienoje Vilniaus mokykloje – atviros mikrokompiuterių erdvės

Kovo 20 d. sostinės savivaldybės Jaunimo informacijos centre „Genio“ progimnazijos penktokai mikrokompiuteriais matavo patalpos temperatūrą, kūrė šviesoforo algoritmą ir eksperimentavo. skaityti »

Ateitis priklausys miestuose gyvenantiems kūrybingiems žmonėms

Pasak R. Dargio, į darbo rinką jau ateina naujos kartos darbuotojai, kurių prioritetai skiriasi nuo rinkos senbuvių. skaityti »

Skelbiamas 2017 metų Kalbos premijos konkursas

Seimo Lituanistikos tradicijų ir paveldo įprasminimo komisija, vadovaudamasi 2016 m. gruodžio 22 d. Seimo nutarimu Nr. XI-186, skelbia 2017 metų Kalbos premijos konkursą. skaityti »

Švietimo ir mokslo komitetas nagrinėjo tarptautinių švietimo tyrimų rezultatus

Švietimo ir mokslo komitetas kovo 15 d. posėdyje išklausė Švietimo ir mokslo ministerijos pranešimą apie 2015 metų tarptautinių švietimo tyrimų – Ekonominio bendradarbiavimo ir plėtros organizacijos PISA ir Švietimo pasiekimų vertinimo tarptautinės asociacijos TIMSS rezultatus. skaityti »

Ar buhalteriai išnyks kaip dinozaurai?

Sparčiai vystantis technologijoms, vis dažniau viešojoje erdvėje pasigirsta nuogąstavimų, kad buhalteriai yra viena iš tų profesijų, kurios poreikis artimiausiu dešimtmečiu smarkiai sumažės. skaityti »

Lietuviškas vadovėlis – geriausia mokymosi priemonė pasaulyje

Ekonomikos vadovėlis „Ekonomika per 31 valandą”, kurį parengė ir išleido Lietuvos laisvosios rinkos institutas paskelbtas geriausia edukacine priemone pasaulyje. skaityti »

Ateities IT: programavimo įgūdžių nebepakaks

Ateities IT specialistams, kurie tikisi ne tik atlikti paskirtas užduotis, bet ir kurti IT sprendimus, reikės papildomų kompetencijų. skaityti »

Bibliotekomis naudojasi daugiau nei milijonas Lietuvos gyventojų

Lietuvos bibliotekų durys 2016 m. buvo atvertos 22,8 milijono kartų. skaityti »

Ar IT specialistui būtinas diplomas?

Bendraujant su moksleiviais ar žmonėmis, ieškančiais naujo karjeros kelio, dažnai tenka išgirsti abejonę, kam tas universitetas, jei galima iš karto pradėti savo verslą. skaityti »

VU komunikacijos kampanija „Belaukiant Nobelio” – geriausia Baltijos šalyse

Vilniaus universiteto komunikacijos kampanija „Belaukiant Nobelio”, kurios metu buvo pristatyta VU Gyvybės mokslų centro profesoriaus Virginijaus Šikšnio atrasta genomo redagavimo technologija CRISPR-Cas9 – „DNR žirklės” – buvo įvertinta kaip geriausia viešojo sektoriaus įvaizdinė kampanija Baltijos šalyse konkurse „Mi:t&links. Baltic Communication Awards 2017”. skaityti »