KTU organizuotame moksleivių konkurse „MEKA 2015" išrinkti verslo ekspertai

Publikuota: 2015 m. gegužės 21 d. ketvirtadienis

Gegužės 15 d. baigėsi daugiau nei mėnesį trukęs moksleivių verslumo konkursas „MEKA 2015“. Visoms komandoms pristačius antrojo etapo užduoties rezultatus – inovacinius projektus – buvo išrinkti nugalėtojai.  Verslo ekspertų vardą iškovojo Kauno Antano Smetonos gimnazijos auklėtinių komanda „Smetoniečiai“, kuriems teko analizuoti UAB „Solidus mokslas“. 

Laimėtojų komandos atstovo Donato Kuktos nuomone, pati naudingiausia konkurso patirtis buvo užduočių vykdymo procesas. „Ne pristatymo rengimas ar skaidrės, o būtent patirtis, kurią įgyji atlikdamas užduotį, yra pati vertingiausia“, – kalbėjo moksleivis.

Konkurso „MEKA 2015“ vertinimo komisijos pirmininkė, Kauno technologijos universiteto (KTU) Ekonomikos ir verslo fakulteto (EVF) Ekonomikos katedros profesorė Irena Pekarskienė negailėjo pagyrų nugalėtojams. Pasak jos, „Smetoniečiai“  užduotį atliko itin kruopščiai. Išsamiai aprašyta buvo tiek idėja, tiek jos įgyvendinimas, tačiau lemiamu veiksniu tapo tai, ko neturėjo kitos komandos – labai išsami ir skaičiavimais pagrįsta sąmata. „Jau pristatymo metu iš komandos narių užtikrinto kalbėjimo buvo aišku, kad šie tikrai įsigilinę į problemą ir žino, ką atsakyti į visus klausimus“, – pastebėjo I. Pekarskienė.

Viena iš konkurso „MEKA 2015” idėjos autorių, EVF dekanė prof. Edita Gimžauskienė džiaugėsi konkurso kokybe ir atliktų užduočių įvairiapusiškumu. „Uždaviniai nebuvo susiję vien su ekonomika ar matematika ir tai nebuvo kažkas lokalaus versle – viskas buvo sistemiška, tarpkryptiška. Moksleiviai žengė labai svarbų žingsnį į priekį, tobulėdami kaip asmenybės“, – sakė dekanė.

E. Gimžauskienės teigimu, verslui šiandien reikia žmonių su tokiomis savybėmis, kokias buvo stengtasi ugdyti ir konkurso metu: gebančių matyti plačią perspektyvą, kūrybiškų, generuojančių idėjas, tačiau tuo pačiu ir racionalių, galinčių įvertinti ir apskaičiuoti realų idėjos įgyvendinimą. 

Su dekanės išsakytomis mintimis sutiko ir kita konkurso sumanytoja, KTU Matematikos ir gamtos mokslų fakulteto (MGMF) dekanė, doc. dr. Bronė Narkevičienė. Padėkojusi visiems dalyviams, partneriams ir rėmėjams, ji išreiškė viltį, kad konkursas bus organizuojamas ir toliau bei dar daug kartų suvienys universitetus, mokinius ir verslo atstovus.

Šaltinis: ktu.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Inovatyvūs mokymo metodai: mokytojams pamokose siūlys pasitelkti vaizdo žaidimus

Vaizdo žaidimai gali būti ne tik laisvalaikio praleidimo forma, bet ir puiki mokymosi priemonė. skaityti »

Ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų

Novatorius fizikas S. Tamulevičius teigia, kad ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų, kurių ištekliai gamtoje mažėja. skaityti »

Penkios specialybės, kurių Lietuvos darbdaviai ieško dažniausiai

IT specialistus personalo atrankos ekspertai išskiria kaip pačius geidžiamiausius darbo rinkoje. skaityti »

Mokiniai sprendžia: kas svarbiausia kuriant ateities Europos Sąjungą?

Rusijos agresija, pabėgėlių krizė, teroristiniai išpuoliai – šie klausimai aktualūs ne tik ES politikos ekspertams, bet ir mokiniams. skaityti »

MITA patvirtino finansavimą 16 naujų projektų: bus kuriamos perspektyvios technologijos

Išmani apykaklė, apsauganti nuo nuskendimo, gintaro gaminių klasifikatorius, saulės kolektorius mažaenerginiams pastatams, sveikatos dienoraštis, mobili 12V baterija, antenų sistema nanopalydovams, plataus ruožo radaro prototipas – tai tik keletą inovacijų, kurios Lietuvoje bus vystomos 2018 metais. skaityti »

Skelbiama nauja atranka į programą „Renkuosi mokyti!“

Projektas „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ skelbia naują mokyklų ir „Renkuosi mokyti!“ mokytojų atranką. skaityti »

Planuojama pertvarkyti vaikų socializacijos centrus

Per kelis ateinančius metus planuojama iš esmės pertvarkyti vaikų socializacijos centrus, sukuriant šiuolaikiškas įstaigas, kuriose būtų stiprinami socialiniai vaikų įgūdžiai. skaityti »

Ko galėtume pasimokyti iš Suomijos švietimo sistemos?

Suomijos švietimo sistema yra dažnai pateikiama kaip pavyzdys, kuriuo turėtų sekti kiekviena valstybė. skaityti »

XXI amžiaus švietimo sistema turi remtis kūrybiškumo ir atvirumo nesėkmei idėjomis

Mokyklos šiais laikais turi diegti ne tik konkrečios srities žinias, bet ir kūrybiškumą, plačias pažiūras, smalsumą. skaityti »

Programuotojai – pradinių klasių moksleiviai?

Programavimo specialistai įsitikinę, kad mokyti programavimo vaikus būtų tikslinga jau pradinėse klasėse. skaityti »