KTU viešės Tokijo technologijos instituto ekspertai

Publikuota: 2014 m. balandžio 30 d. trečiadienis

Kauno technologijos universitetas (KTU) plečia bendradarbiavimą su Tokijo technologijos instituto ekspertais. Vienos iš žymiausių Japonijos aukštųjų mokyklų profesoriai KTU skaitys paskaitas ir ves seminarus.

Gegužės 14 d. vyks atviras mokslinis susitikimas – seminaras su keturiais Tokijo technologijos instituto profesoriais. Jų atvykimo tikslas yra pristatyti savo veiklos sritis mūsų universiteto mokslininkams ir studentams ir užmegzti bendradarbiavimą šiose srityse.

Profesoriaus Masayuki Igashira kolektyvas nagrinėja branduolinių reakcijų mechanizmus, ilgaamžių radionuklidų vertimą trumpaamžiais, savo tyrimams naudoja intensyvių srautų protonų greitintuvą ir greitintuvinį masių spektrometrą.

Profesoriaus Yasuhisa Ikeda laboratorijos pagrindinis tikslas yra energijos ir natūralios gamtos harmonija, ypač branduolinio kuro cikle, technologiniai metodai, taikomi radioaktyvių medžiagų tvarkymui.

Profesoriaus Kenji Takeshita darbo sritis – naujos išteklių konservavimo ir atgaminimo technologijos, pagrįstos chemijos ir medžiagų mokslo inžinerija.

Profesoriaus Takehiko Tsukahara mokslinė komanda nagrinėja mikro ir nanotechnologijas aktinidų ir lantanidų atskyrimui iš radioaktyviųjų atliekų, metalų jonų pėdsakų detektavimą bandiniuose ir tam yra sukūrę kompaktinę aplinkai draugišką cheminę sistemą. Sutikime pranešimus skaitys ir KTU mokslininkai, atliekantys darbus, susijusius su minėtomis sritimis.

Gegužės 15 ir 16 dienomis Matematikos ir gamtos mokslų fakultete vyks antroji Intensyvių branduolinės inžinerijos kursų dalis. Patyrę lektoriai iš Tokijo technologijos instituto ir „Hitachi“ firmos skaitys paskaitas apie branduolinio kuro ciklą: nuo urano kasimo iki kuro atgaminimo, apie izotopų atskyrimą ir kuro sodrinimą, apie branduolinių įrenginių konstrukcijas ir reaktoriaus sudėtį ir valdymą, apie saugos sistemas ir jų veikimą. Išklausiusiems kursą bus įteikti trijų organizacijų: Tokijo technologijos instituto, ,,Hitachi“ kompanijos atstovų ir mūsų universiteto rektoriaus pasirašyti sertifikatai.

Atviras mokslinis susitikimas su Tokijo technologijos instituto mokslininkais vyks gegužės 14 d., KTU Auloje (Mickevičiaus g. 37) 13 val.

Intensyvių branduolinės inžinerijos kursų II dalis vyks gegužės 15 ir 16 d. Matematikos ir gamtos mokslų fakultete Fizikos katedroje (Studentų g. 50, 325F auditorijoje).

Šaltinis: ktu.edu
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Inovatyvūs mokymo metodai: mokytojams pamokose siūlys pasitelkti vaizdo žaidimus

Vaizdo žaidimai gali būti ne tik laisvalaikio praleidimo forma, bet ir puiki mokymosi priemonė. skaityti »

Ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų

Novatorius fizikas S. Tamulevičius teigia, kad ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų, kurių ištekliai gamtoje mažėja. skaityti »

Penkios specialybės, kurių Lietuvos darbdaviai ieško dažniausiai

IT specialistus personalo atrankos ekspertai išskiria kaip pačius geidžiamiausius darbo rinkoje. skaityti »

Mokiniai sprendžia: kas svarbiausia kuriant ateities Europos Sąjungą?

Rusijos agresija, pabėgėlių krizė, teroristiniai išpuoliai – šie klausimai aktualūs ne tik ES politikos ekspertams, bet ir mokiniams. skaityti »

MITA patvirtino finansavimą 16 naujų projektų: bus kuriamos perspektyvios technologijos

Išmani apykaklė, apsauganti nuo nuskendimo, gintaro gaminių klasifikatorius, saulės kolektorius mažaenerginiams pastatams, sveikatos dienoraštis, mobili 12V baterija, antenų sistema nanopalydovams, plataus ruožo radaro prototipas – tai tik keletą inovacijų, kurios Lietuvoje bus vystomos 2018 metais. skaityti »

Skelbiama nauja atranka į programą „Renkuosi mokyti!“

Projektas „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ skelbia naują mokyklų ir „Renkuosi mokyti!“ mokytojų atranką. skaityti »

Planuojama pertvarkyti vaikų socializacijos centrus

Per kelis ateinančius metus planuojama iš esmės pertvarkyti vaikų socializacijos centrus, sukuriant šiuolaikiškas įstaigas, kuriose būtų stiprinami socialiniai vaikų įgūdžiai. skaityti »

Ko galėtume pasimokyti iš Suomijos švietimo sistemos?

Suomijos švietimo sistema yra dažnai pateikiama kaip pavyzdys, kuriuo turėtų sekti kiekviena valstybė. skaityti »

XXI amžiaus švietimo sistema turi remtis kūrybiškumo ir atvirumo nesėkmei idėjomis

Mokyklos šiais laikais turi diegti ne tik konkrečios srities žinias, bet ir kūrybiškumą, plačias pažiūras, smalsumą. skaityti »

Programuotojai – pradinių klasių moksleiviai?

Programavimo specialistai įsitikinę, kad mokyti programavimo vaikus būtų tikslinga jau pradinėse klasėse. skaityti »