Klasės auklėtojų gebėjimams stiprinti – Pedagogų forumas

Publikuota: 2014 m. sausio 28 d. antradienis

Lietuvos vaikų ir jaunimo centre (Konstitucijos pr. 25, Vilnius) vyks pedagogų forumas Ko reikia auklėtojui, kad jis taptų klasės varomąja jėga. 

„Už visa tai, kas vyksta klasėje, atsakomybė tenka klasės auklėtojui. Būtent auklėtojai rūpinasi, kad klasė taptų darnia ir aktyvia, motyvuotų, pažangių ir gerai besielgiančių mokinių komanda, ieško dialogo su mokinių tėvais, dalykų mokytojais, kitais socialiniais partneriais. Šiems lūkesčiams pateisinti klasės auklėtojams būtini ne puikūs kūrybiniai bei komunikaciniai gebėjimai, bet ir mokinių motyvavimo, socialinių bei emocinių kompetencijų ugdymo įgūdžiai, taip pat geroji kolegų patirtis, galinti padėti tapti svarbiausiu asmeniu klasėje. Šiame forume ir siekiama sudaryti sąlygas tokios patirties sklaidai“ – pasakoja Renata Dambrauskaitė Pėželienė, Pedagogų forumo organizatorė, LVJC Neformaliojo švietimo mokymų metodininkė.

Apie komandos formavimo metodus, kaip įrankius mokytojo kūrybiškumui pasireikšti bei mokinių mokymosi bendradarbiaujant motyvacijai sustiprinti, kalbės Edvinas Šimulynas, Vilniaus „Židinio“ suaugusiųjų gimnazijos Humanitarinių ir socialinių mokslų skyriaus vedėjas.

Vilniaus r. Pagirių mokyklos mokytoja Alina Ponamariova savo pranešime pristatys būdus, kurie galėtų padėti klasės vadovui ieškoti naujų idėjų, skatinti auklėtinių kūrybiškumą, nagrinės, kaip dalyvavimas projektinėje veikloje, integruotuose užsiėmimuose pakeičia auklėtinių požiūrį į mokymąsi, bendradarbiavimą, padeda apsispręsti sudarant individualiuosius mokymosi planus.

Apie mokyklos ir šeimos partnerystę kalbės  dr. Odeta Merfeldaitė, Mykolo Romerio universiteto Socialinio darbo katedros docentė.

Geros mokyklos“ koncepciją pristatys Akvilė Dudulytė, UAB „Civitta” konsultantė ir Monika Bilotienė, Nacionalinės mokyklų vertinimo agentūros direktoriaus pavaduotoja.

Apie patyčias virtualioje erdvėje bei ką gali padaryti jų išvengti siekiantis klasės auklėtojas kalbės Jurgita Smiltė Jasiulionė, psichologė, savanorių mokytoja.

Įžvalgomis, kaip parduoti karjeros planą, dalinsis Sergejus Pavlovas, Lietuvos moksleivių neformaliojo švietimo centro Karjeros konsultantas.

Praktinės veiklos grupėse dr. Daiva Šukytė, Socialinio ir emocinio ugdymo instituto direktorė  kalbės apie socialinio ir emocinio ugdymo svarbą asmenybės ugdymui ir gyvenimo įgūdžių formavimui, psichologė Ramunė Želionienė kalbės apie pagalbą pedagogui, telkiant auklėjamąją klasę ir didinant saugumą mokykloje, kartu su neformaliojo švietimo pedagoge Margo Karachanova bus išbandomi klasės darnumą stiprinantys neformaliojo ugdymo žaidimai.

Forumą modernuos Rasa Nedzinskaitė, Lietuvos edukologijos universiteto, Edukologijos katedros asistentė, edukologijos krypties doktorantė.

Kiekvienas forumo dalyvis gaus metodinių priemonių rinkinius darbui su klase.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Pedagogų forume – pradinio ugdymo iššūkiai ir galimybės

2014 m. vasario 20 d. Lietuvos vaikų ir jaunimo centre (Konstitucijos per. 25, Vilnis) vyks respublikinis pedagogų forumas „Pradinis ugdymas šiandien: Iššūkiai ir galimybės“. skaityti »

Populiariausi straipsniai

Inovatyvūs mokymo metodai: mokytojams pamokose siūlys pasitelkti vaizdo žaidimus

Vaizdo žaidimai gali būti ne tik laisvalaikio praleidimo forma, bet ir puiki mokymosi priemonė. skaityti »

Ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų

Novatorius fizikas S. Tamulevičius teigia, kad ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų, kurių ištekliai gamtoje mažėja. skaityti »

Penkios specialybės, kurių Lietuvos darbdaviai ieško dažniausiai

IT specialistus personalo atrankos ekspertai išskiria kaip pačius geidžiamiausius darbo rinkoje. skaityti »

Mokiniai sprendžia: kas svarbiausia kuriant ateities Europos Sąjungą?

Rusijos agresija, pabėgėlių krizė, teroristiniai išpuoliai – šie klausimai aktualūs ne tik ES politikos ekspertams, bet ir mokiniams. skaityti »

MITA patvirtino finansavimą 16 naujų projektų: bus kuriamos perspektyvios technologijos

Išmani apykaklė, apsauganti nuo nuskendimo, gintaro gaminių klasifikatorius, saulės kolektorius mažaenerginiams pastatams, sveikatos dienoraštis, mobili 12V baterija, antenų sistema nanopalydovams, plataus ruožo radaro prototipas – tai tik keletą inovacijų, kurios Lietuvoje bus vystomos 2018 metais. skaityti »

Skelbiama nauja atranka į programą „Renkuosi mokyti!“

Projektas „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ skelbia naują mokyklų ir „Renkuosi mokyti!“ mokytojų atranką. skaityti »

Planuojama pertvarkyti vaikų socializacijos centrus

Per kelis ateinančius metus planuojama iš esmės pertvarkyti vaikų socializacijos centrus, sukuriant šiuolaikiškas įstaigas, kuriose būtų stiprinami socialiniai vaikų įgūdžiai. skaityti »

Ko galėtume pasimokyti iš Suomijos švietimo sistemos?

Suomijos švietimo sistema yra dažnai pateikiama kaip pavyzdys, kuriuo turėtų sekti kiekviena valstybė. skaityti »

XXI amžiaus švietimo sistema turi remtis kūrybiškumo ir atvirumo nesėkmei idėjomis

Mokyklos šiais laikais turi diegti ne tik konkrečios srities žinias, bet ir kūrybiškumą, plačias pažiūras, smalsumą. skaityti »

Programuotojai – pradinių klasių moksleiviai?

Programavimo specialistai įsitikinę, kad mokyti programavimo vaikus būtų tikslinga jau pradinėse klasėse. skaityti »