LEU patvirtinta nauja dviguba studijų programa istorijos ir anglų kalbos pedagogika

Publikuota: 2015 m. birželio 10 d. trečiadienis

Lietuvos edukologijos universiteto (LEU) Istorijos fakultete nuo šių mokslo metų studentai galės studijuoti dvigubą istorijos ir anglų kalbos pedagogikos bakalauro studijų programą. LEU šiais metais patvirtintos trys naujos studijų programos, dvi iš jų – bakalauro. Tokios dvigubos specialybės atveria kelius į platesnes darbo galimybes.

Dviguba specialybė – ne tik galimybė tapti dviejų dalykų pedagogu, bet ir proga įgyti solidų humanitarinį išsilavinimą ir pedagogo kvalifikaciją per ketverius studijų metus. Toks išsilavinimas atveria kelią ne tik į pedagogo karjerą, bet ir į kitas veiklos sritis.

LEU Istorijos fakulteto dėstytojas ir Vilniaus Radvilų gimnazijos istorijos mokytojas Mindaugas Nefas tvirtina, kad šiandieninėje švietimo įstaigoje mokytojams iškyla vis didesnių problemų dirbti tokiu krūviu, kuris leistų oriai finansiškai gyventi ir neprarasti įgytos kompetencijos. „Todėl dvigubos specialybės yra vienas iš svarbiausių būdų, galinčių padėti. Mokytojas, turintis dvigubą išsilavinimą, dvigubai daugiau kompetencijų, turi ir dvigubai daugiau galimybių gauti darbą mokykloje, užsitikrinti pakankamą darbo krūvį“, – sako pedagogas.

M. Nefas pasakoja, kad ši studijų programa yra orientuota į aukštos kokybės specialistą istoriką, turintį puikių anglų kalbos įgūdžių. Mokslui vis labiau orientuojantis į tarptautinę plotmę, tokią specialybę baigę studentai bus pasirengę efektyviai atlikti tyrimus ir savo darbus.

Pasirinkus šią studijų programą, suteikiamas kvalifikacinis laipsnis ir profesinė kvalifikacija. 50 proc. studentų, konkurso tvarka patekusių į valstybės finansuojamas vietas ir gerai besimokančių, mokama tikslinė 115,85 Eur stipendija.

Fakultetas yra pasirašęs Erasmus+ mainų sutartis su 13 Europos ir 4 Turkijos universitetais. Studentai turi galimybę atlikti Erasmus+ praktiką bet kurioje Europos Sąjungos šalyje. Kasmet studijuoti į užsienį pagal mainų programą išvyksta 10–15 studentų. 2008–2009 m. Istorijos fakulteto studentai studijavo Tamperės, Hamburgo, Dumlupinaro universitetuose, 2009–2010 m. – Insbruko, Esterhazio, Tomaro, Hamburgo, Krokuvos, 2010–2013 m. – Aydino, Bretanės, Stambulo, Dumlupinaro, Esterhazio, Goþuvo, Hamburgo, Insbruko, Krokuvos, Tamperės, Tomaro, Trabzono, Vroclavo universitetuose. 2011–2012 m. studentai atliko Erasmus+ praktiką Italijoje (Parma), 2012–2013 m. – Vengrijoje (Egeryje), Didžiojoje Britanijoje (Plimute), Lenkijoje (Krokuva).

LAMA BPO jau patvirtino 2015 metų stojimo į Lietuvos aukštąsias mokyklas tvarką. Stojantieji prašymus studijuoti Lietuvos aukštosiose mokyklose gali pildyti ir koreguoti LAMA BPO informacinėje sistemoje birželio 1–liepos 18 d. iki 15 val.

Stojantieji į pirmosios pakopos švietimo ir ugdymo krypčių grupės studijų programas, kurias baigus suteikiama pedagogo kvalifikacija, ir norintys pretenduoti į valstybės finansuojamą vietą turi laikyti motyvacijos įvertinimo testą.

Laikantiems stojamuosius egzaminus ir (arba) motyvacijos įvertinimą registruotis informacinėje sistemoje ir į prašymą įtraukti atitinkamas studijų programas reikės ne vėliau nei likus 24 val. iki stojamojo egzamino arba motyvacijos įvertinimo. Pagrindinė stojamųjų egzaminų ir motyvacijos įvertinimo sesija vyks birželio 19–liepos 4 d. LEU Priėmimo komisija rekomenduoja nelaukti, kol bus įteikti brandos atestatai, ir registruotis LAMA BPO sistemoje jau nuo birželio 1 d. 

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Šiuolaikinio mokslininko portretas: griūvantys stereotipai ir galia nulemti ateitį

Šiuolaikinis mokslininkas, norėdamas sėkmingai konkuruoti savo srityje, privalo būti kūrybiškas, socialus ir nuolat ieškoti savo veiklos realizavimo galimybių. skaityti »

Tarp 50 geriausių regiono universitetų – dvi Lietuvos aukštosios mokyklos

Vėlyvą pirmadienio vakarą tarptautinio universitetų reitingo „QS World University Rankings“ sudarytojai paskelbė „Emerging Europe and Central Asia 2018“ universitetų reitingą. skaityti »

Robotai ir virtuali realybė: galimybės ar pavojus mokytojo profesijai?

Prognozuojama, kad jau netolimoje ateityje mokymosi procesas stipriai pasikeis, mat pedagogų vietą mokyklose žada pakeisti ne kas kitas, o robotai. skaityti »

Metų knygos rinkimai: skelbiami išskirtiniausių kūrinių penketukai

Akcija „Metų knygos rinkimai“ jau 13 kartą kviečia skaitytojus rinkti labiausiai patikusias lietuvių autorių knygas. skaityti »

Šiuolaikinis švietimas: kaip vaikus ugdo inovatyvios pasaulio mokyklos?

Kaip turėtų atrodyti šiuolaikinė mokykla? Pasidairius po pasaulį panašu, kad mokyklose nuo tradicinių mokymosi įrankių, tokių kaip knyga ir sąsiuvinis, pereinama prie skaitmeninių mokymosi metodų. skaityti »

Ar Lietuvoje vyrai dirba pradinukų mokytojais?

Neįprastą pradinio ugdymo specialybę pasirinkęs vaikinas šiemet mokys pirmaklasius mokslo paslapčių. skaityti »

Lietuvoje kuriamas pirmasis Baltijos regione informacinių technologijų kompetencijų centras

IKT kompetencijų centre, kuris vienys lietuvių ir švedų tyrėjus ir institucijas bus vystomos inovacijos daiktų interneto kibernetinio saugumo, sveikatos technologijų srityje. skaityti »

Kokios savybės padės neužleisti vietos robotui?

Retas įsivaizduojame savo darbo dieną be kompiuterio ar išmanaus telefono, tačiau ateityje technologijų įtaka didės dar labiau. skaityti »

Lietuvos vaikų finansinis raštingumas žemas

Nors finansinis raštingumas padeda užtikrinti sėkmingą ekonominį gyvenimą, tyrimų rezultatai rodo, jog Lietuvoje vaikų ir paauglių iki 15 m. finansinio raštingumo lygis yra gerokai žemesnis nei kitose šalyse. skaityti »

Gabiems magistrantams iš užsienio – parama studijoms Lietuvoje

Siekiant didinti studijų tarptautiškumą ir pritraukti į Lietuvą studijuoti gabius jaunuolius iš užsienio, valstybė skiria paramą užsieniečių magistrantūros studijoms. skaityti »