LEU patvirtinta nauja dviguba studijų programa istorijos ir anglų kalbos pedagogika

Publikuota: 2015 m. birželio 10 d. trečiadienis

Lietuvos edukologijos universiteto (LEU) Istorijos fakultete nuo šių mokslo metų studentai galės studijuoti dvigubą istorijos ir anglų kalbos pedagogikos bakalauro studijų programą. LEU šiais metais patvirtintos trys naujos studijų programos, dvi iš jų – bakalauro. Tokios dvigubos specialybės atveria kelius į platesnes darbo galimybes.

Dviguba specialybė – ne tik galimybė tapti dviejų dalykų pedagogu, bet ir proga įgyti solidų humanitarinį išsilavinimą ir pedagogo kvalifikaciją per ketverius studijų metus. Toks išsilavinimas atveria kelią ne tik į pedagogo karjerą, bet ir į kitas veiklos sritis.

LEU Istorijos fakulteto dėstytojas ir Vilniaus Radvilų gimnazijos istorijos mokytojas Mindaugas Nefas tvirtina, kad šiandieninėje švietimo įstaigoje mokytojams iškyla vis didesnių problemų dirbti tokiu krūviu, kuris leistų oriai finansiškai gyventi ir neprarasti įgytos kompetencijos. „Todėl dvigubos specialybės yra vienas iš svarbiausių būdų, galinčių padėti. Mokytojas, turintis dvigubą išsilavinimą, dvigubai daugiau kompetencijų, turi ir dvigubai daugiau galimybių gauti darbą mokykloje, užsitikrinti pakankamą darbo krūvį“, – sako pedagogas.

M. Nefas pasakoja, kad ši studijų programa yra orientuota į aukštos kokybės specialistą istoriką, turintį puikių anglų kalbos įgūdžių. Mokslui vis labiau orientuojantis į tarptautinę plotmę, tokią specialybę baigę studentai bus pasirengę efektyviai atlikti tyrimus ir savo darbus.

Pasirinkus šią studijų programą, suteikiamas kvalifikacinis laipsnis ir profesinė kvalifikacija. 50 proc. studentų, konkurso tvarka patekusių į valstybės finansuojamas vietas ir gerai besimokančių, mokama tikslinė 115,85 Eur stipendija.

Fakultetas yra pasirašęs Erasmus+ mainų sutartis su 13 Europos ir 4 Turkijos universitetais. Studentai turi galimybę atlikti Erasmus+ praktiką bet kurioje Europos Sąjungos šalyje. Kasmet studijuoti į užsienį pagal mainų programą išvyksta 10–15 studentų. 2008–2009 m. Istorijos fakulteto studentai studijavo Tamperės, Hamburgo, Dumlupinaro universitetuose, 2009–2010 m. – Insbruko, Esterhazio, Tomaro, Hamburgo, Krokuvos, 2010–2013 m. – Aydino, Bretanės, Stambulo, Dumlupinaro, Esterhazio, Goþuvo, Hamburgo, Insbruko, Krokuvos, Tamperės, Tomaro, Trabzono, Vroclavo universitetuose. 2011–2012 m. studentai atliko Erasmus+ praktiką Italijoje (Parma), 2012–2013 m. – Vengrijoje (Egeryje), Didžiojoje Britanijoje (Plimute), Lenkijoje (Krokuva).

LAMA BPO jau patvirtino 2015 metų stojimo į Lietuvos aukštąsias mokyklas tvarką. Stojantieji prašymus studijuoti Lietuvos aukštosiose mokyklose gali pildyti ir koreguoti LAMA BPO informacinėje sistemoje birželio 1–liepos 18 d. iki 15 val.

Stojantieji į pirmosios pakopos švietimo ir ugdymo krypčių grupės studijų programas, kurias baigus suteikiama pedagogo kvalifikacija, ir norintys pretenduoti į valstybės finansuojamą vietą turi laikyti motyvacijos įvertinimo testą.

Laikantiems stojamuosius egzaminus ir (arba) motyvacijos įvertinimą registruotis informacinėje sistemoje ir į prašymą įtraukti atitinkamas studijų programas reikės ne vėliau nei likus 24 val. iki stojamojo egzamino arba motyvacijos įvertinimo. Pagrindinė stojamųjų egzaminų ir motyvacijos įvertinimo sesija vyks birželio 19–liepos 4 d. LEU Priėmimo komisija rekomenduoja nelaukti, kol bus įteikti brandos atestatai, ir registruotis LAMA BPO sistemoje jau nuo birželio 1 d. 

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Vilniaus vadovų klubo vizitas Nacionalinėje bibliotekoje

Lapkričio 16 d. vykusios Vilniaus III-iojo vadovų klubo dalyviai lankėsi Lietuvos nacionalinėje Martyno Mažvydo bibliotekoje, susipažino su jos veikla, erdvėmis ir galimomis bendradarbiavimo perspektyvomis. skaityti »

VGTU studentai – pasaulio programavimo čempionate

Lapkričio mėnesį devyni Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) Fundamentinių mokslų fakulteto studentai buvo išvykę į Minską atstovauti universitetui Studentų pasaulio programavimo čempionato ACM ICPC ketvirtfinalyje. skaityti »

Mokymai mokslininkams ir tyrėjams „Mokslininkų socialiniai tinklai. Autorių identifikavimo įrankiai“

Lapkričio 16 d. 14 val. Lietuvos edukologijos universiteto (LEU) mokslininkus ir tyrėjus kviečiame dalyvauti bibliotekos organizuojamuose mokymuose „Mokslininkų socialiniai tinklai. Autorių identifikavimo įrankiai“. skaityti »

Specialiųjų poreikių vaikams naujas galimybes atveria šiuolaikinės technologijos

Daugiau nei 3600 – tiek specialių poreikių vaikų Lietuvoje šiandien mokosi jiems skirtuose ugdymo centruose ir mokyklose. skaityti »

„VU vasaros iššūkis“ pateko tarp inovatyviausių Europos akademinio sporto projektų

Projektas „VU vasaros iššūkis“, pakvietęs Vilniaus universiteto bendruomenę šią vasarą praleisti fiziškai aktyviai, pateko tarp trijų geriausių Europos akademinio sporto iniciatyvų. skaityti »

PROFADIENYJE 2016 - SMK komandos triumfas

Šių metų lapkričio 10 d. “Europos namuose” įvyko nacionalinė Lietuvos kolegijų studentų verslumo diena– PROFADIENIS. skaityti »

Jungtinėse Tautose kalbėjęs VU profesorius: sveikatos apsauga nesibaigia ligų gydymu

Vilniaus universiteto (VU) Medicinos fakulteto profesorius ir Jungtinių Tautų (JT) specialusis pranešėjas teisei į sveikatą Dainius Pūras viešėjo Niujorke, kur pristatė kasmetinę ataskaitą JT Generalinei Asamblėjai. skaityti »

Lietuvos vežėjų sąjunga ir VGTU įtvirtino partnerystę

Transporto ir logistikos sektoriaus efektyvumo siekia Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) Transporto inžinerijos fakultetas. skaityti »

VGTU docentė pelnė prestižinį tarptautinį apdovanojimą

Vilniaus Gedimino techniko universiteto (VGTU) Verslo technologijų katedros docentė dr. Ieva Meidutė-Kavaliauskienė buvo apdovanota prestižiniu André Jordan apdovanojimu už straipsnį apie sprendimų priėmimą nekilnojamojo turto sektoriuje. skaityti »

Modernus dėstytojas ne tik moko, bet ir mokosi iš Z kartos

Iš Z kartos reikėtų mokytis ne tik greitos reakcijos, bet ir virtualaus bendravimo, tad ir turime galvoti, kaip tokius elementus integruoti į studijų procesą. skaityti »