LEU stojimų rezultatai: populiarėja dviejų mokomųjų dalykų studijų programos

Publikuota: 2015 m. liepos 28 d. antradienis

Lietuvos aukštųjų mokyklų asociacijai bendrajam priėmimui organizuoti (LAMA BPO) paskelbus 2015 m. bendrojo priėmimo į Lietuvos aukštąsias mokyklas pagrindinio priėmimo pirmojo etapo kvietimo rezultatus, pastebima, kad į Lietuvos edukologijos universitetą (LEU) stoja gabūs ir motyvuoti abiturientai. Sumažėjus stojančiųjų į Lietuvos aukštąsias mokyklas skaičiui ir sumažinus valstybės finansuojamų pedagoginių studijų vietų skaičių, norinčių studijuoti LEU skaičius itin nesumažėjo. Lyginant praeitų ir šių metų priėmimo duomenis, tarp Lietuvos aukštųjų mokyklų daugumoje kategorijų pastebimas LEU pozicijų gerėjimas.

Šiais metais tarp Lietuvos valstybinių universitetų LEU pirmauja pagal maksimalų konkursinį balą (13,18) stojant į valstybės finansuojamą vietą. Antroje vietoje lieka Vilniaus universitetas (12,8 balo), trečioje – Kauno technologijos universitetas (12,5 balo). Pagal stojančiųjų pirmojo pageidavimo pasirinkimus ir pagal bendrą pasirinkusiųjų skaičių LEU šiais metais yra 9 vietoje tarp visų universitetų (pernai buvo 10), o pagal valstybės finansuojamas vietas – 6 vietoje (pernai – 8).

LEU kūno kultūros studijų programa pateko į populiariausių studijų programų Lietuvoje penkioliktuką. Taip pat tarp stojančiųjų populiarios šios studijų programos: ikimokyklinė ir priešmokyklinė pedagogika, pradinio ugdymo pedagogika, socialinis darbas, psichologija, šokio pedagogika ir kt. Tarp dviejų mokomųjų dalykų studijų programų populiariausios yra  anglų ir kitos užsienio kalbos (prancūzų / rusų / vokiečių) pedagogika, kūno kultūra ir gamtamokslinis ugdymas, matematikos ir informatikos mokymas ir kt.

LEU studijų prorektorė prof. Vilija Salienė džiaugiasi, kad studijas LEU renkasi jauni žmonės, suprantantys mokytojo darbo svarbą ir atsakomybę, nepabūgstantys sunkių studijų ir galvojantys apie savo ateities perspektyvas. „LEU skinasi kelią dviejų mokomųjų dalykų studijų programos, jau ne pirmus metus rengiame kūno kultūros ir gamtamokslinių dalykų, geografijos ir istorijos mokytojus. Pirmą kartą sulaukėme abiturientų dėmesio ir rengsime lietuvių filologijos ir istorijos, chemijos ir fizikos, istorijos ir pilietinio ugdymo, istorijos ir etikos, anglų ir kitos užsienio kalbos mokytojus“, – sako V. Salienė.

Liepos 29 d. prasideda bendrojo priėmimo į Lietuvos aukštąsias mokyklas antrasis etapas, kurio metu stojantieji gali atnaujinti savo prašymus. Antrajame pagrindinio priėmimo etape gali dalyvauti asmenys, nepasirašę studijų sutarties dėl valstybės finansuojamos vietos arba valstybės nefinansuojamos vietos su studijų stipendija, taip pat negavę į šias vietas kvietimo arba gavę, bet nesudarę sutarties. Stojantieji, norintys dalyvauti antrajame etape, šį norą turi patvirtinti LAMA BPO informacinėje sistemoje. Šiame etape pateiktame prašyme galima koreguoti nurodytų pageidavimų eiliškumą, tačiau įrašyti naujų pageidavimų negalima, nes nauja geriausiųjų eilė nesudaroma. Asmuo, pirmajame etape pasirašęs studijų sutartį dėl valstybės nefinansuojamos vietos, o antrajame etape pakviestas į valstybės finansuojamą arba valstybės nefinansuojamą vietą, bet su studijų stipendija, pasirašytą sutartį dėl valstybės nefinansuojamos vietos gali nutraukti arba likti studijuoti pagal dvi studijų programas.

Dalyvaujantieji šiame etape rugpjūčio 3 d. iki 17 val. sulauks žinios dėl kvietimo studijuoti ir rugpjūčio 4–6 d. galės pasirašyti studijų sutartis.

Šaltinis: leu.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Inovatyvūs mokymo metodai: mokytojams pamokose siūlys pasitelkti vaizdo žaidimus

Vaizdo žaidimai gali būti ne tik laisvalaikio praleidimo forma, bet ir puiki mokymosi priemonė. skaityti »

Ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų

Novatorius fizikas S. Tamulevičius teigia, kad ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų, kurių ištekliai gamtoje mažėja. skaityti »

Penkios specialybės, kurių Lietuvos darbdaviai ieško dažniausiai

IT specialistus personalo atrankos ekspertai išskiria kaip pačius geidžiamiausius darbo rinkoje. skaityti »

Mokiniai sprendžia: kas svarbiausia kuriant ateities Europos Sąjungą?

Rusijos agresija, pabėgėlių krizė, teroristiniai išpuoliai – šie klausimai aktualūs ne tik ES politikos ekspertams, bet ir mokiniams. skaityti »

MITA patvirtino finansavimą 16 naujų projektų: bus kuriamos perspektyvios technologijos

Išmani apykaklė, apsauganti nuo nuskendimo, gintaro gaminių klasifikatorius, saulės kolektorius mažaenerginiams pastatams, sveikatos dienoraštis, mobili 12V baterija, antenų sistema nanopalydovams, plataus ruožo radaro prototipas – tai tik keletą inovacijų, kurios Lietuvoje bus vystomos 2018 metais. skaityti »

Skelbiama nauja atranka į programą „Renkuosi mokyti!“

Projektas „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ skelbia naują mokyklų ir „Renkuosi mokyti!“ mokytojų atranką. skaityti »

Planuojama pertvarkyti vaikų socializacijos centrus

Per kelis ateinančius metus planuojama iš esmės pertvarkyti vaikų socializacijos centrus, sukuriant šiuolaikiškas įstaigas, kuriose būtų stiprinami socialiniai vaikų įgūdžiai. skaityti »

Ko galėtume pasimokyti iš Suomijos švietimo sistemos?

Suomijos švietimo sistema yra dažnai pateikiama kaip pavyzdys, kuriuo turėtų sekti kiekviena valstybė. skaityti »

XXI amžiaus švietimo sistema turi remtis kūrybiškumo ir atvirumo nesėkmei idėjomis

Mokyklos šiais laikais turi diegti ne tik konkrečios srities žinias, bet ir kūrybiškumą, plačias pažiūras, smalsumą. skaityti »

Programuotojai – pradinių klasių moksleiviai?

Programavimo specialistai įsitikinę, kad mokyti programavimo vaikus būtų tikslinga jau pradinėse klasėse. skaityti »