LEU studentų tyrimas parodė, kad sprendimą renkantis specialybę jie priima patys

Publikuota: 2014 m. liepos 3 d. ketvirtadienis

Lietuvos edukologijos universiteto (LEU) pirmo kurso studentams didžiausią įtaką renkantis studijas darė jie patys. Tai parodė 2013 m. į LEU įstojusių studentų tyrimas. Antroje pozicijoje lieka tėvai, trečioje – internetas, ketvirtoje – mokytojai. Mažiausiai įtakos jų sprendimui daro draugai, reklama ir broliai, seserys.

LEU atliktas tyrimas atskleidė, kad svarbiausi informavimo būdai, darantys įtaką renkantis studijas, yra internetas (52 proc.). Taip pat veiksminga: pokalbis su studijuojančiu ar baigusiu universitetą studentu (51 proc.); studijų mugės (34 proc.); aukštųjų mokyklų prisistatymai mokyklose (15 proc.). Tačiau tik 6 procentai studentų paminėjo reklamą spaudoje, 2 procentai – reklamą televizijoje, 1 procentas – reklamą radijuje.

Vykdant šį tyrimą, studentai buvo prašomi įvertinti, kurie veiksniai darė įtaką renkantis universitetą. Visi veiksniai buvo įvardyti kaip svarbūs, nes jų vertinimas prasideda nuo 2,1 iki 3,8 iš 5 balų. Tačiau daugiausiai dėmesio sulaukė šie veiksniai: pasirinktas miestas, kuriame studijuosiu (Vilnius) – 3,8; pasirinktos specialybės karjeros galimybės (Kokias pareigas galiu užimti?) – 3,6; pasirinktos specialybės įsidarbinimo galimybės (Ar lengva susirasti darbą?) – 3,2; galimybė gauti tikslinę stipendiją – 3,1. Prasčiausiai vertinami šie veiksniai: galimybė gauti bendrabutį – 2,1; popaskaitinės veiklos galimybės (sportas, menas ir kt.) – 2,4. 

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Vilniaus vadovų klubo vizitas Nacionalinėje bibliotekoje

Lapkričio 16 d. vykusios Vilniaus III-iojo vadovų klubo dalyviai lankėsi Lietuvos nacionalinėje Martyno Mažvydo bibliotekoje, susipažino su jos veikla, erdvėmis ir galimomis bendradarbiavimo perspektyvomis. skaityti »

VGTU studentai – pasaulio programavimo čempionate

Lapkričio mėnesį devyni Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) Fundamentinių mokslų fakulteto studentai buvo išvykę į Minską atstovauti universitetui Studentų pasaulio programavimo čempionato ACM ICPC ketvirtfinalyje. skaityti »

Mokymai mokslininkams ir tyrėjams „Mokslininkų socialiniai tinklai. Autorių identifikavimo įrankiai“

Lapkričio 16 d. 14 val. Lietuvos edukologijos universiteto (LEU) mokslininkus ir tyrėjus kviečiame dalyvauti bibliotekos organizuojamuose mokymuose „Mokslininkų socialiniai tinklai. Autorių identifikavimo įrankiai“. skaityti »

Specialiųjų poreikių vaikams naujas galimybes atveria šiuolaikinės technologijos

Daugiau nei 3600 – tiek specialių poreikių vaikų Lietuvoje šiandien mokosi jiems skirtuose ugdymo centruose ir mokyklose. skaityti »

„VU vasaros iššūkis“ pateko tarp inovatyviausių Europos akademinio sporto projektų

Projektas „VU vasaros iššūkis“, pakvietęs Vilniaus universiteto bendruomenę šią vasarą praleisti fiziškai aktyviai, pateko tarp trijų geriausių Europos akademinio sporto iniciatyvų. skaityti »

PROFADIENYJE 2016 - SMK komandos triumfas

Šių metų lapkričio 10 d. “Europos namuose” įvyko nacionalinė Lietuvos kolegijų studentų verslumo diena– PROFADIENIS. skaityti »

Jungtinėse Tautose kalbėjęs VU profesorius: sveikatos apsauga nesibaigia ligų gydymu

Vilniaus universiteto (VU) Medicinos fakulteto profesorius ir Jungtinių Tautų (JT) specialusis pranešėjas teisei į sveikatą Dainius Pūras viešėjo Niujorke, kur pristatė kasmetinę ataskaitą JT Generalinei Asamblėjai. skaityti »

Lietuvos vežėjų sąjunga ir VGTU įtvirtino partnerystę

Transporto ir logistikos sektoriaus efektyvumo siekia Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) Transporto inžinerijos fakultetas. skaityti »

VGTU docentė pelnė prestižinį tarptautinį apdovanojimą

Vilniaus Gedimino techniko universiteto (VGTU) Verslo technologijų katedros docentė dr. Ieva Meidutė-Kavaliauskienė buvo apdovanota prestižiniu André Jordan apdovanojimu už straipsnį apie sprendimų priėmimą nekilnojamojo turto sektoriuje. skaityti »

Modernus dėstytojas ne tik moko, bet ir mokosi iš Z kartos

Iš Z kartos reikėtų mokytis ne tik greitos reakcijos, bet ir virtualaus bendravimo, tad ir turime galvoti, kaip tokius elementus integruoti į studijų procesą. skaityti »