Lietuvos edukologijos universiteto (LEU) pirmo kurso studentams didžiausią įtaką renkantis studijas darė jie patys.
Lietuvos edukologijos universiteto (LEU) pirmo kurso studentams didžiausią įtaką renkantis studijas darė jie patys. Tai parodė 2013 m. į LEU įstojusių studentų tyrimas. Antroje pozicijoje lieka tėvai, trečioje – internetas, ketvirtoje – mokytojai. Mažiausiai įtakos jų sprendimui daro draugai, reklama ir broliai, seserys.
LEU atliktas tyrimas atskleidė, kad svarbiausi informavimo būdai, darantys įtaką renkantis studijas, yra internetas (52 proc.). Taip pat veiksminga: pokalbis su studijuojančiu ar baigusiu universitetą studentu (51 proc.); studijų mugės (34 proc.); aukštųjų mokyklų prisistatymai mokyklose (15 proc.). Tačiau tik 6 procentai studentų paminėjo reklamą spaudoje, 2 procentai – reklamą televizijoje, 1 procentas – reklamą radijuje.
Vykdant šį tyrimą, studentai buvo prašomi įvertinti, kurie veiksniai darė įtaką renkantis universitetą. Visi veiksniai buvo įvardyti kaip svarbūs, nes jų vertinimas prasideda nuo 2,1 iki 3,8 iš 5 balų. Tačiau daugiausiai dėmesio sulaukė šie veiksniai: pasirinktas miestas, kuriame studijuosiu (Vilnius) – 3,8; pasirinktos specialybės karjeros galimybės (Kokias pareigas galiu užimti?) – 3,6; pasirinktos specialybės įsidarbinimo galimybės (Ar lengva susirasti darbą?) – 3,2; galimybė gauti tikslinę stipendiją – 3,1. Prasčiausiai vertinami šie veiksniai: galimybė gauti bendrabutį – 2,1; popaskaitinės veiklos galimybės (sportas, menas ir kt.) – 2,4.