Lietuvos edukologijos universitete startavo „Jaunojo pedagogo akademija“

Publikuota: 2014 m. balandžio 1 d. antradienis

2014 m. kovo 31 d. į Lietuvos edukologijos universitetą (LEU) susirinko 20 moksleivių iš įvairių Lietuvos miestų ir mokyklų, kurie parodė didžiausią motyvaciją tapti mokytojais. LEU startavusioje „Jaunojo pedagogo akademijoje“ jie visą savaitę mokysis ir geriau pažins pedagogo profesiją, ugdys lyderystės, bendravimo, komandinio darbo ir organizavimo įgūdžius.

11–12 klasių moksleiviai su pedagogo profesija susipažins per patyrimą. Dalyviai atrinkti pagal motyvacijos stiprumą ir mokymosi mokykloje rezultatus. Kiekvienas akademijos dalyvis turėjo pateikti motyvacinį rašinėlį ,,Kodėl verta būti mokytoju?“, mokytojo parašytą rekomendacinį laišką ir klasės auklėtojo patvirtintą paskutinio semestro pažymių vidurkį.

Į akademijos veiklą įsijungė visa universiteto akademinė bendruomenė: rektorius, LEU ir Erasmus studentai, dėstytojai ir net buvę studentai. Akademijos dalyviai kartu su studentais atliks užduotis, susipažins su LEU studentų atstovybės veikla. Visą akademijos laiką moksleiviai gyvens šalia universiteto esančiuose bendrabučiuose, smagiai vakaros su studentais, susiras naujų draugų.

„Jaunojo pedagogo akademijos“ rengėjai sako, jog pagrindinis akademijos tikslas yra parodyti moksleiviams, kad Lietuvos edukologijos universitete yra įdomu ir galima daug išmokti, supažindinti moksleivius su studijų programomis. LEU yra vienintelis Lietuvoje profiliuotas, pedagogus ruošiantis universitetas. 

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Inovatyvūs mokymo metodai: mokytojams pamokose siūlys pasitelkti vaizdo žaidimus

Vaizdo žaidimai gali būti ne tik laisvalaikio praleidimo forma, bet ir puiki mokymosi priemonė. skaityti »

Ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų

Novatorius fizikas S. Tamulevičius teigia, kad ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų, kurių ištekliai gamtoje mažėja. skaityti »

Penkios specialybės, kurių Lietuvos darbdaviai ieško dažniausiai

IT specialistus personalo atrankos ekspertai išskiria kaip pačius geidžiamiausius darbo rinkoje. skaityti »

Mokiniai sprendžia: kas svarbiausia kuriant ateities Europos Sąjungą?

Rusijos agresija, pabėgėlių krizė, teroristiniai išpuoliai – šie klausimai aktualūs ne tik ES politikos ekspertams, bet ir mokiniams. skaityti »

MITA patvirtino finansavimą 16 naujų projektų: bus kuriamos perspektyvios technologijos

Išmani apykaklė, apsauganti nuo nuskendimo, gintaro gaminių klasifikatorius, saulės kolektorius mažaenerginiams pastatams, sveikatos dienoraštis, mobili 12V baterija, antenų sistema nanopalydovams, plataus ruožo radaro prototipas – tai tik keletą inovacijų, kurios Lietuvoje bus vystomos 2018 metais. skaityti »

Skelbiama nauja atranka į programą „Renkuosi mokyti!“

Projektas „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ skelbia naują mokyklų ir „Renkuosi mokyti!“ mokytojų atranką. skaityti »

Planuojama pertvarkyti vaikų socializacijos centrus

Per kelis ateinančius metus planuojama iš esmės pertvarkyti vaikų socializacijos centrus, sukuriant šiuolaikiškas įstaigas, kuriose būtų stiprinami socialiniai vaikų įgūdžiai. skaityti »

Ko galėtume pasimokyti iš Suomijos švietimo sistemos?

Suomijos švietimo sistema yra dažnai pateikiama kaip pavyzdys, kuriuo turėtų sekti kiekviena valstybė. skaityti »

XXI amžiaus švietimo sistema turi remtis kūrybiškumo ir atvirumo nesėkmei idėjomis

Mokyklos šiais laikais turi diegti ne tik konkrečios srities žinias, bet ir kūrybiškumą, plačias pažiūras, smalsumą. skaityti »

Programuotojai – pradinių klasių moksleiviai?

Programavimo specialistai įsitikinę, kad mokyti programavimo vaikus būtų tikslinga jau pradinėse klasėse. skaityti »