Lietuvos edukologijos universiteto rektoriumi tapo akad. Algirdas Gaižutis

Publikuota: 2013 m. birželio 20 d. ketvirtadienis

Birželio 19 d. Lietuvos edukologijos universiteto taryba viešame posėdyje vienbalsiai išrinko Lietuvos edukologijos universiteto rektorių. Juo tapo akad. Algirdas Gaižutis.

Akad. Algirdas Gaižutis, prisistatydamas Tarybai, pateikė esmines gaires, kaip numatoma įgyvendinti Universiteto tikslus. Buvo kalbama apie studijų ir mokslo kokybės gerinimą, tarptautiškumo plėtrą, Universiteto struktūros optimizavimą, inovacijų svarbą. Akademikas akcentavo Universiteto siekį tapti elitiniu profiliniu Universitetu, kuriame mokytųsi motyvuoti, gabūs studentai.

Lietuvos edukologijos universiteto rektoriaus akad. Algirdo Gaižučio pateiktos prorektorių kandidatūros buvo patvirtintos Senato posėdžio metu. Lietuvos edukologijos universiteto Studijų prorektore tapo prof. dr. Vilija Salienė, o Mokslo ir plėtros prorektoriumi – prof. dr. Aivas Ragauskas.

Akad. Algirdas Gaižutis yra Lietuvos mokslo, Baltijos šalių asamblėjos (Lietuvos, Latvijos, Estijos) premijų laureatas, penkių  užsienio Universitetų garbės daktaras. Už didžius nuopelnus mokslui ir kultūrai yra apdovanotas mūsų ir kitų šalių ordinais bei medaliais.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Inovatyvūs mokymo metodai: mokytojams pamokose siūlys pasitelkti vaizdo žaidimus

Vaizdo žaidimai gali būti ne tik laisvalaikio praleidimo forma, bet ir puiki mokymosi priemonė. skaityti »

Ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų

Novatorius fizikas S. Tamulevičius teigia, kad ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų, kurių ištekliai gamtoje mažėja. skaityti »

Penkios specialybės, kurių Lietuvos darbdaviai ieško dažniausiai

IT specialistus personalo atrankos ekspertai išskiria kaip pačius geidžiamiausius darbo rinkoje. skaityti »

Mokiniai sprendžia: kas svarbiausia kuriant ateities Europos Sąjungą?

Rusijos agresija, pabėgėlių krizė, teroristiniai išpuoliai – šie klausimai aktualūs ne tik ES politikos ekspertams, bet ir mokiniams. skaityti »

MITA patvirtino finansavimą 16 naujų projektų: bus kuriamos perspektyvios technologijos

Išmani apykaklė, apsauganti nuo nuskendimo, gintaro gaminių klasifikatorius, saulės kolektorius mažaenerginiams pastatams, sveikatos dienoraštis, mobili 12V baterija, antenų sistema nanopalydovams, plataus ruožo radaro prototipas – tai tik keletą inovacijų, kurios Lietuvoje bus vystomos 2018 metais. skaityti »

Skelbiama nauja atranka į programą „Renkuosi mokyti!“

Projektas „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ skelbia naują mokyklų ir „Renkuosi mokyti!“ mokytojų atranką. skaityti »

Planuojama pertvarkyti vaikų socializacijos centrus

Per kelis ateinančius metus planuojama iš esmės pertvarkyti vaikų socializacijos centrus, sukuriant šiuolaikiškas įstaigas, kuriose būtų stiprinami socialiniai vaikų įgūdžiai. skaityti »

Ko galėtume pasimokyti iš Suomijos švietimo sistemos?

Suomijos švietimo sistema yra dažnai pateikiama kaip pavyzdys, kuriuo turėtų sekti kiekviena valstybė. skaityti »

XXI amžiaus švietimo sistema turi remtis kūrybiškumo ir atvirumo nesėkmei idėjomis

Mokyklos šiais laikais turi diegti ne tik konkrečios srities žinias, bet ir kūrybiškumą, plačias pažiūras, smalsumą. skaityti »

Programuotojai – pradinių klasių moksleiviai?

Programavimo specialistai įsitikinę, kad mokyti programavimo vaikus būtų tikslinga jau pradinėse klasėse. skaityti »