Lietuvos edukologijos universiteto rektoriumi tapo akad. Algirdas Gaižutis

Publikuota: 2013 m. birželio 20 d. ketvirtadienis

Birželio 19 d. Lietuvos edukologijos universiteto taryba viešame posėdyje vienbalsiai išrinko Lietuvos edukologijos universiteto rektorių. Juo tapo akad. Algirdas Gaižutis.

Akad. Algirdas Gaižutis, prisistatydamas Tarybai, pateikė esmines gaires, kaip numatoma įgyvendinti Universiteto tikslus. Buvo kalbama apie studijų ir mokslo kokybės gerinimą, tarptautiškumo plėtrą, Universiteto struktūros optimizavimą, inovacijų svarbą. Akademikas akcentavo Universiteto siekį tapti elitiniu profiliniu Universitetu, kuriame mokytųsi motyvuoti, gabūs studentai.

Lietuvos edukologijos universiteto rektoriaus akad. Algirdo Gaižučio pateiktos prorektorių kandidatūros buvo patvirtintos Senato posėdžio metu. Lietuvos edukologijos universiteto Studijų prorektore tapo prof. dr. Vilija Salienė, o Mokslo ir plėtros prorektoriumi – prof. dr. Aivas Ragauskas.

Akad. Algirdas Gaižutis yra Lietuvos mokslo, Baltijos šalių asamblėjos (Lietuvos, Latvijos, Estijos) premijų laureatas, penkių  užsienio Universitetų garbės daktaras. Už didžius nuopelnus mokslui ir kultūrai yra apdovanotas mūsų ir kitų šalių ordinais bei medaliais.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Lietuva pateikė paraišką dėl asocijuotos narystės CERN Europos branduolinių tyrimų centre

CERN Europos branduolinių mokslinių tyrimų organizacijai pateikta Lietuvos paraiška tapti asocijuota nare. skaityti »

LVK dalyvaus TTVAM tarybos veikloje

Lietuvos verslo konfederacijos (LVK) socialinis partneris Tarptautinė teisės ir verslo aukštoji mokykla (TTVAM) subūrė naują tarybą, kurios veikloje dalyvaus LVK generalinis direktorius Algimantas Akstinas. skaityti »

ES investicijos pakėlė Lietuvos mokslą, technologijas ir inovacijas į aukštesnį lygį

Finansų ministerijos duomenimis, 2007–2013 m. ES fondų lėšomis sukurta esminė mokslo tyrimams ir eksperimentinei plėtrai reikalinga infrastruktūra, į kurią investuota daugiau kaip 1 mlrd. eurų. skaityti »

Būsimų pedagogų studijoms – tikslinis finansavimas

Siekiant užtikrinti efektyvų valstybės lėšų naudojimą ir reikalingų specialistų rengimą, būsimųjų pedagogų studijoms šiemet skiriamas tikslinis finansavimas. skaityti »

JGMC nenusileidžia analogiškiems mokslo centrams Vakaruose

Kovo 15 d. oficialiai atsidarysiančiame Jungtiniame gyvybės mokslų centre (JGMC) studentai jau pradėjo pavasario semestrą. Šiuo metu čia intensyviai kuriasi mokslininkai iš VU Biochemijos, Biotechnologijos institutų ir Gamtos mokslų fakulteto (GMF). skaityti »

Lietuvių studentų komanda ruošiasi prestižiniam sintetinės biologijos konkursui

Vilniaus universiteto (VU) studentų komanda šiemet jau antrą kartą atstovaus Lietuvai prestižiniame studentų sintetinės biologijos konkurse iGEM (angl. International Genetically Engineered Machine competition). skaityti »

LEU „Jaunojo pedagogo akademija“: moksleiviai susipažįsta su pedagogo profesija

Lietuvos edukologijos universitetas (LEU) jau trečius metus iš eilės vyresniųjų klasių moksleivius pakvietė į „Jaunojo pedagogo akademiją“ (JPA). skaityti »

Premjeras: mokslo ir verslo bendradarbiavimas padės Lietuvai tapti viena pažangiausių ES šalių

Ministras Pirmininkas Algirdas Butkevičius Lietuvos mokslų akademijos (LMA) 75-mečiui skirtame iškilmingame visuotiniame susirinkime pasveikino jos narius. skaityti »

Kauno mokykloje įrengtoje 3D klasėje – kaip kine

Kauno „Saulės” gimnazijos vyresnių klasių moksleiviai nuo šiol mokysis kitaip. Naujai atidarytoje išmaniojoje 3D klasėje gimnazistai įvairius chemijos, biologijos ir kitų disciplinų reiškinius pažins virtualiai. skaityti »

Vilniaus universitetas pradeda pokyčių įgyvendinimo etapą

Vilniaus universiteto (VU) Taryba patvirtino VU strateginį veiklos planą. Šiuo dokumentu patikslinta universiteto veiklos misija, vizija, strateginės kryptys, jų tikslai ir pagrindiniai pažangos vertinimo rodikliai. skaityti »