Moksleiviai ieško alternatyvų ekonomikos pamokoms mokyklose

Publikuota: 2014 m. birželio 3 d. antradienis

Moksleiviai noriai plečia ekonomikos žinias ir renkasi savarankiškus ekonomikos kursus. Tai rodo jau penktus metus nemokamus ekonomikos kursus organizuojančio Lietuvos laisvosios rinkos instituto (LLRI) patirtis. Iš viso į interaktyvius kursus „Ekonomika aktyviai“ užsiregistravo beveik 2000 Lietuvos moksleivių.

Šiemet vyresniųjų klasių moksleiviams skirtus kursus geriausiais rezultatais baigė Kauno Juozo Naujalio gimnazijos dešimtokė Austėja Šešelgytė. Gimnazistė kartu su dar dvidešimt devyniais stropiausiais moksleiviais birželį keliaus į LLRI organizuojamą vasaros stovyklą.

„Mes padedame pamatyti ekonomiką kaip svarbią ir neišvengiamą mūsų gyvenimo dalį, o ne kaip sausą ir nieko bendro su tikrove neturintį mokslą. Moksleiviams neužtenka mokyklose gaunamų žinių, o ir naudojami metodai dažnai neatitinka šiandienos moksleivių poreikių. Todėl nenuostabu, kad mūsų kursai pritraukia tiek daug jaunų žmonių iš visos Lietuvos,“ – sako LLRI švietimo centro vadovė Marija Vyšniauskaitė.

Kam priklauso mėnulis? Kas nutiktų, jei minimalus atlyginimas būtų 5000 Lt? O ką apie ekonomiką sako „Big Mac“? Atsakymai į šiuos ir dar daugiau klausimų buvo pateikti vaizdinių pamokų, komiksų ir kitais interaktyviais formatais. Ekonomikos kursai buvo integruoti, jų metu greitai reaguota į tuo metu aktualiausius Lietuvos ir pasaulio įvykius, diskutuojama apie karščiausias naujienas.

„Tam, kad įgytos teorinės žinios būtų prasmingos – jos taikytos realioms, moksleiviams aktualioms situacijoms. Kursų metu vyko  keturios interaktyvios diskusijos su LLRI ekspertais. Socialiniame tinkle „Facebook“ virė pokalbiai žemės pardavimo užsieniečiams klausimu, remiantis naujienomis iš Ukrainos, svarstyta, kodėl tokia svarbi yra laisvė, nagrinėtas populiarusis „Bitės“ ir „Tele2“ konkurencijos atvejis, kalbėta apie bitkoinus“, – pasakoja  M. Vyšniauskaitė.

Šį savaitgalį Vilniuje įvyko ir „Ekonomika aktyviai“ baigiamasis renginys – organizatoriai šventiniame protų mūšyje sulaukė net 60 moksleivių iš 9 Lietuvos miestų: Vilniaus, Kauno, Panevėžio, Tauragės, Utenos, Lazdijų, Šeduvos, Trakų ir Grigiškių.

Baigiamasis kursų renginys vyko Šiuolaikinio meno centro skaitykloje, kur specialiai „Ekonomika aktyviai“ protų mūšio dalyviams klausimus ruošė ne tik LLRI prezidentas Žilvinas Šilėnas, ekspertai Vytautas Žukauskas, Laurynas Rekašius ir Austėja Kazlauskytė, bet ir protmūšių entuziastas Paulius Ambrazevičius.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

LLRI pristatė mokesčių skaičiuoklę

Lietuvos laisvosios rinkos institutas (LLRI) pristatė naują mokesčių skaičiuoklę, kuri leis gyventojams sužinoti, kiek jie sumoka mokesčių ir kur yra panaudojami jų sumokėti pinigai. skaityti »

Populiariausi straipsniai

Šiuolaikinio mokslininko portretas: griūvantys stereotipai ir galia nulemti ateitį

Šiuolaikinis mokslininkas, norėdamas sėkmingai konkuruoti savo srityje, privalo būti kūrybiškas, socialus ir nuolat ieškoti savo veiklos realizavimo galimybių. skaityti »

Tarp 50 geriausių regiono universitetų – dvi Lietuvos aukštosios mokyklos

Vėlyvą pirmadienio vakarą tarptautinio universitetų reitingo „QS World University Rankings“ sudarytojai paskelbė „Emerging Europe and Central Asia 2018“ universitetų reitingą. skaityti »

Robotai ir virtuali realybė: galimybės ar pavojus mokytojo profesijai?

Prognozuojama, kad jau netolimoje ateityje mokymosi procesas stipriai pasikeis, mat pedagogų vietą mokyklose žada pakeisti ne kas kitas, o robotai. skaityti »

Metų knygos rinkimai: skelbiami išskirtiniausių kūrinių penketukai

Akcija „Metų knygos rinkimai“ jau 13 kartą kviečia skaitytojus rinkti labiausiai patikusias lietuvių autorių knygas. skaityti »

Šiuolaikinis švietimas: kaip vaikus ugdo inovatyvios pasaulio mokyklos?

Kaip turėtų atrodyti šiuolaikinė mokykla? Pasidairius po pasaulį panašu, kad mokyklose nuo tradicinių mokymosi įrankių, tokių kaip knyga ir sąsiuvinis, pereinama prie skaitmeninių mokymosi metodų. skaityti »

Ar Lietuvoje vyrai dirba pradinukų mokytojais?

Neįprastą pradinio ugdymo specialybę pasirinkęs vaikinas šiemet mokys pirmaklasius mokslo paslapčių. skaityti »

Lietuvoje kuriamas pirmasis Baltijos regione informacinių technologijų kompetencijų centras

IKT kompetencijų centre, kuris vienys lietuvių ir švedų tyrėjus ir institucijas bus vystomos inovacijos daiktų interneto kibernetinio saugumo, sveikatos technologijų srityje. skaityti »

Kokios savybės padės neužleisti vietos robotui?

Retas įsivaizduojame savo darbo dieną be kompiuterio ar išmanaus telefono, tačiau ateityje technologijų įtaka didės dar labiau. skaityti »

Lietuvos vaikų finansinis raštingumas žemas

Nors finansinis raštingumas padeda užtikrinti sėkmingą ekonominį gyvenimą, tyrimų rezultatai rodo, jog Lietuvoje vaikų ir paauglių iki 15 m. finansinio raštingumo lygis yra gerokai žemesnis nei kitose šalyse. skaityti »

Gabiems magistrantams iš užsienio – parama studijoms Lietuvoje

Siekiant didinti studijų tarptautiškumą ir pritraukti į Lietuvą studijuoti gabius jaunuolius iš užsienio, valstybė skiria paramą užsieniečių magistrantūros studijoms. skaityti »