Spaudoje daugėja pranešimų, pamąstymų apie informatikos mokymo atnaujinimą Lietuvos mokyklose, apie technines galimybes.
Spaudoje daugėja pranešimų, pamąstymų apie informatikos mokymo atnaujinimą Lietuvos mokyklose, apie technines galimybes. Vienas siūlymų – naudoti mokyklose mikrokompiuterius, iš kurių vienas populiaresnių – „Raspberry Pi“. Vilniuje jau kuriasi neformali aktyvių, švietimui neabejingų žmonių grupė, pasivadinusi „Aviete“ (ang. raspberry), kuri ketina savanoriškai talkinti mokykloms.
Matematikos ir informatikos instituto mokslininkų grupelė, vadovaujama prof. Valentinos Dagienės, ėmėsi konkrečios veiklos – sausio viduryje savaitei pasikvietė mokslininką ir mokytoją dr. Michaelį Weigendą iš Miunsterio universiteto (Vokietija) ir Viteno miestelio Holzkamp-Gesamtschule. Pagrindinis vizito tikslas – perskaityti doktorantams keletą paskaitų apie naujausius informatikos tyrimų metodus švietimo srityje. Vizitas vyko pagal ERASMUS+ programą bendradarbiaujant su VU Studijų direkcijos Karjeros ir konsultavimo skyriumi.
Be paskaitų doktorantams, dr. M. Weigendas surengė vienos dienos seminarą informatikos mokytojams. Jame pasakojo, kaip mokyti programavimo įgūdžių naudojantis įvairiomis technologijomis, kaip taikyti įvairius mokymo metodus, kaip perteikti programavimo konceptus bei elekromechanikos principus mokiniams ir pan. Mokytojai buvo supažindinti su inovatyviais informatikos mokymosi būdais, inovatyviomis technologijomis („Raspberry Pi“), „Scratch“ programavimo aplinka, „Python“ programavimo kalba, informatikos be kompiuterio mokymo pavyzdžiais, išmaniosios mokyklos koncepcija, siekiamybe ją įgyvendinti. Mokslininkas atvežė keletą savo parašytų programavimo vadovėlių, kuriuos yra išbandęs su savo mokiniais.