Paaiškėjo geriausiai informatiką išmanantys šalies moksleiviai

Publikuota: 2016 m. vasario 3 d. trečiadienis

Paskutinę sausio dieną surengtas informatikos ir informatinio mąstymo konkurso „Bebras“ II etapas. Jame paaiškėjo geriausieji ir gabiausieji informatikai.

Tai devintokas Karolis Medekša iš Vilniaus Mykolo Biržiškos gimnazijos, dešimtokas Pijus Bradulskis iš Kauno technologijos universiteto gimnazijos, vienuoliktokė Aistė Žečkytė iš Joniškio „Aušros“ gimnazijos ir dvyliktokas Gintautas Lasevičius iš Kaišiadorių Algirdo Brazausko gimnazijos.

Šiemet „Bebro“ konkursas vyko septyniose aukštosiose mokyklose (Kauno technologijos, Klaipėdos, Šiaulių, Vilniaus universitetuose, Alytaus, Panevėžio, Utenos kolegijose). Į II etapą pakviesti 9–12 klasių moksleiviai, kurie I etape surinko daugiau nei 116 taškų iš 216 galimų. Iššūkį spręsti įdomius informatikos ir informatinio mąstymo uždavinius priėmė 556 moksleiviai (269 jauniai ir 287 kolegos). Prizinių vietų laimėtojai apdovanoti diplomais ir „Oho“ kryžiažodžių žurnalų grupės prizu – pasirinkto žurnalo prenumerata metams.

133 Vilniaus regiono moksleiviai II etapo uždavinius sprendė Vilniaus universiteto Matematikos ir informatikos fakultete.

Nors kitas „Bebro“ konkursas vyks rudenį, organizatoriai kviečia bendradarbiauti su „Bebru“: domėtis informatika, spręsti uždavinius, aptarinėti sprendimus, gilintis – daugiau skaityti, siūlyti naujų uždavinių, programuoti interaktyvius uždavinius, domėtis, kas vyksta kitose šalyse.

Tarptautiniu konkursu „Bebras“ siekiama patraukti moksleivių dėmesį, atskleisti informatikos mokslo įdomumą, išryškinti svarbiausius informatikos konceptus, ugdyti mokinių kūrybiškumą, algoritminę ir loginę mąstyseną.

Šaltinis: vu.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Populiariausi straipsniai

Inovatyvūs mokymo metodai: mokytojams pamokose siūlys pasitelkti vaizdo žaidimus

Vaizdo žaidimai gali būti ne tik laisvalaikio praleidimo forma, bet ir puiki mokymosi priemonė. skaityti »

Ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų

Novatorius fizikas S. Tamulevičius teigia, kad ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų, kurių ištekliai gamtoje mažėja. skaityti »

Penkios specialybės, kurių Lietuvos darbdaviai ieško dažniausiai

IT specialistus personalo atrankos ekspertai išskiria kaip pačius geidžiamiausius darbo rinkoje. skaityti »

Mokiniai sprendžia: kas svarbiausia kuriant ateities Europos Sąjungą?

Rusijos agresija, pabėgėlių krizė, teroristiniai išpuoliai – šie klausimai aktualūs ne tik ES politikos ekspertams, bet ir mokiniams. skaityti »

MITA patvirtino finansavimą 16 naujų projektų: bus kuriamos perspektyvios technologijos

Išmani apykaklė, apsauganti nuo nuskendimo, gintaro gaminių klasifikatorius, saulės kolektorius mažaenerginiams pastatams, sveikatos dienoraštis, mobili 12V baterija, antenų sistema nanopalydovams, plataus ruožo radaro prototipas – tai tik keletą inovacijų, kurios Lietuvoje bus vystomos 2018 metais. skaityti »

Skelbiama nauja atranka į programą „Renkuosi mokyti!“

Projektas „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ skelbia naują mokyklų ir „Renkuosi mokyti!“ mokytojų atranką. skaityti »

Planuojama pertvarkyti vaikų socializacijos centrus

Per kelis ateinančius metus planuojama iš esmės pertvarkyti vaikų socializacijos centrus, sukuriant šiuolaikiškas įstaigas, kuriose būtų stiprinami socialiniai vaikų įgūdžiai. skaityti »

Ko galėtume pasimokyti iš Suomijos švietimo sistemos?

Suomijos švietimo sistema yra dažnai pateikiama kaip pavyzdys, kuriuo turėtų sekti kiekviena valstybė. skaityti »

XXI amžiaus švietimo sistema turi remtis kūrybiškumo ir atvirumo nesėkmei idėjomis

Mokyklos šiais laikais turi diegti ne tik konkrečios srities žinias, bet ir kūrybiškumą, plačias pažiūras, smalsumą. skaityti »

Programuotojai – pradinių klasių moksleiviai?

Programavimo specialistai įsitikinę, kad mokyti programavimo vaikus būtų tikslinga jau pradinėse klasėse. skaityti »