Paskelbti ES jaunųjų mokslininkų konkurso nacionalinio etapo nugalėtojai

Publikuota: 2014 m. balandžio 8 d. antradienis

Balandžio 4 dieną Švietimo ir mokslo ministerijoje apdovanoti Europos Sąjungos jaunųjų mokslininkų konkurso nacionalinio etapo nugalėtojai.

Konkurso pirmosios vietos laimėtojais komisijos sprendimu tapo: Kauno S. Dariaus ir S. Girėno gimnazijos 3 klasės mokinys Matas Navickas už darbą „Obels „Malus x robusta“ pražydinimas in vitro kultūroje“, Violeta Kalašinskaitė ir Monika Orlovaitė iš Tauragės „Versmės“ gimnazijos už darbą „Priemonių kompleksas bičių Apis mellifera erkėtumui kontroliuoti“, kaunietė abiturientė Aurėja Bačinskaitė už darbą „Natūrali kvietinės duonos saugojimo trukmės prailginimo technologija“. Šie mokiniai atstovaus Lietuvai 26-ajame Europos Sąjungos jaunųjų mokslininkų konkurse, rudenį vyksiančiame Lenkijos sostinėje Varšuvoje.

Pirmąją vietą taip pat pelnė Šiaulių Juliaus Janonio gimnazijos mokiniai Pijus Žagrakalys bei Simonas Pranys, pristatę darbą „Žemo dažnio virpesių įtaka sėklų dygimui ir augalo vegetacijai“, ir palangiškės Aušrinė Norvilaitė ir Gabrielė Bumbulytė, tyrusios „Augalinių ekstraktų panaudojimą aruodinio straubliuko (Sitophilus granarius L.) kontrolei“.

Konkurso dalyvius ir laureatus pasveikino švietimo ir mokslo viceministrė Edita Tamošiūnaitė, mokinių darbus aptarė vertinimo komisijos pirmininkas prof. dr. Vladas Vansevičius.

Šiemet konkurso nacionaliniam etapui 149 mokiniai pristatė 89 darbus. Konkurso metu buvo vertinamas pateikto darbo originalumas, moksliškumas, profesionalumas ir kruopštumas, tyrimo metodikos naujumas, savarankiškumas, darbo tęstinumas, darbo vizualinis pateikimas ir gebėjimas darbo tema diskutuoti su komisijos nariais.

Šio konkurso tikslas – skatinti mokinius kurti mokslines idėjas, formuoti mokslinio mąstymo, tiriamojo darbo įgūdžius. Nacionalinį konkursą organizuoja Švietimo ir mokslo ministerija ir Lietuvos mokinių neformaliojo švietimo centras.

Šaltinis: smm.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Populiariausi straipsniai

Inovatyvūs mokymo metodai: mokytojams pamokose siūlys pasitelkti vaizdo žaidimus

Vaizdo žaidimai gali būti ne tik laisvalaikio praleidimo forma, bet ir puiki mokymosi priemonė. skaityti »

Ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų

Novatorius fizikas S. Tamulevičius teigia, kad ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų, kurių ištekliai gamtoje mažėja. skaityti »

Penkios specialybės, kurių Lietuvos darbdaviai ieško dažniausiai

IT specialistus personalo atrankos ekspertai išskiria kaip pačius geidžiamiausius darbo rinkoje. skaityti »

Mokiniai sprendžia: kas svarbiausia kuriant ateities Europos Sąjungą?

Rusijos agresija, pabėgėlių krizė, teroristiniai išpuoliai – šie klausimai aktualūs ne tik ES politikos ekspertams, bet ir mokiniams. skaityti »

MITA patvirtino finansavimą 16 naujų projektų: bus kuriamos perspektyvios technologijos

Išmani apykaklė, apsauganti nuo nuskendimo, gintaro gaminių klasifikatorius, saulės kolektorius mažaenerginiams pastatams, sveikatos dienoraštis, mobili 12V baterija, antenų sistema nanopalydovams, plataus ruožo radaro prototipas – tai tik keletą inovacijų, kurios Lietuvoje bus vystomos 2018 metais. skaityti »

Skelbiama nauja atranka į programą „Renkuosi mokyti!“

Projektas „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ skelbia naują mokyklų ir „Renkuosi mokyti!“ mokytojų atranką. skaityti »

Planuojama pertvarkyti vaikų socializacijos centrus

Per kelis ateinančius metus planuojama iš esmės pertvarkyti vaikų socializacijos centrus, sukuriant šiuolaikiškas įstaigas, kuriose būtų stiprinami socialiniai vaikų įgūdžiai. skaityti »

Ko galėtume pasimokyti iš Suomijos švietimo sistemos?

Suomijos švietimo sistema yra dažnai pateikiama kaip pavyzdys, kuriuo turėtų sekti kiekviena valstybė. skaityti »

XXI amžiaus švietimo sistema turi remtis kūrybiškumo ir atvirumo nesėkmei idėjomis

Mokyklos šiais laikais turi diegti ne tik konkrečios srities žinias, bet ir kūrybiškumą, plačias pažiūras, smalsumą. skaityti »

Programuotojai – pradinių klasių moksleiviai?

Programavimo specialistai įsitikinę, kad mokyti programavimo vaikus būtų tikslinga jau pradinėse klasėse. skaityti »