Patirtimi su VGTU dalijosi Masačiusetso technologijų instituto atstovė

Publikuota: 2012 m. spalio 14 d. sekmadienis

Masačiusetso technologijos instituto (MIT), kurio net 77 darbuotojai yra Nobelio premijos laureatai, o tyrimams ir mokslo plėtrai kasmet skiriama 1,5 mlrd. dolerių, atstovė spalio 9 d. bendradarbiavimo su verslu patirtį perdavė Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) vadovams.

VGTU intensyviai stiprindamas partnerystę su verslo sektoriumi domisi geriausiomis pasaulyje patirtimis. MIT atstovės apsilankymas buvo puiki galimybė perimti šioje srityje labiausiai patyrusio pasaulio universiteto žinias bei išklausyti regionui skirtus patarimus. Taip pat Marie–Teresa Vander Sande pristatė mokslo ir verslo bendros veiklos modelius, kuriais naudojantis galima padidinti bendradarbiavimo efektyvumą.

„Bendradarbiaujame su didžiausiais pasaulio verslo klasteriais ir mokslo parkais. Nuolat palaikome ryšius, diskutuojame su 197 kompanijų atstovais iš Amerikos, Azijos ir Europos. Mūsų tikslas – padėti mokslo ir verslo institucijoms surasti vieniems kitus. Kai yra konkretus tikslas, parengiame veiksmų planą ir kartu jį įgyvendiname. Kai mokslo ar verslo institucija prisijungia prie mūsų tinklo, pramonės ryšių palaikymo koordinatoriai padeda pasiekti užsibrėžtus tikslus“, – apie pasaulyje garsių technologijų gimimą pasakojo ryšių su pramone koordinatorė Marie–Teresa Vander  Sande.

Masačiusetso technologijos institutas kasmet įkuria apie 300 įmonių bei 20–25 „spin–off‘us“, o šio universiteto alumnai jau yra sukūrę daugiau nei 25 tūkst. įmonių. MIT užima aukščiausias pozicijas pasaulio reitinguose: pirmąją vietą „QS World University Rankings“, ketvirtąją „The Academic Ranking of World Universities“ ir taip pat ketvirtąją „Times Higher Education World University Rankings“.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Inovatyvūs mokymo metodai: mokytojams pamokose siūlys pasitelkti vaizdo žaidimus

Vaizdo žaidimai gali būti ne tik laisvalaikio praleidimo forma, bet ir puiki mokymosi priemonė. skaityti »

Ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų

Novatorius fizikas S. Tamulevičius teigia, kad ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų, kurių ištekliai gamtoje mažėja. skaityti »

Penkios specialybės, kurių Lietuvos darbdaviai ieško dažniausiai

IT specialistus personalo atrankos ekspertai išskiria kaip pačius geidžiamiausius darbo rinkoje. skaityti »

Mokiniai sprendžia: kas svarbiausia kuriant ateities Europos Sąjungą?

Rusijos agresija, pabėgėlių krizė, teroristiniai išpuoliai – šie klausimai aktualūs ne tik ES politikos ekspertams, bet ir mokiniams. skaityti »

MITA patvirtino finansavimą 16 naujų projektų: bus kuriamos perspektyvios technologijos

Išmani apykaklė, apsauganti nuo nuskendimo, gintaro gaminių klasifikatorius, saulės kolektorius mažaenerginiams pastatams, sveikatos dienoraštis, mobili 12V baterija, antenų sistema nanopalydovams, plataus ruožo radaro prototipas – tai tik keletą inovacijų, kurios Lietuvoje bus vystomos 2018 metais. skaityti »

Skelbiama nauja atranka į programą „Renkuosi mokyti!“

Projektas „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ skelbia naują mokyklų ir „Renkuosi mokyti!“ mokytojų atranką. skaityti »

Planuojama pertvarkyti vaikų socializacijos centrus

Per kelis ateinančius metus planuojama iš esmės pertvarkyti vaikų socializacijos centrus, sukuriant šiuolaikiškas įstaigas, kuriose būtų stiprinami socialiniai vaikų įgūdžiai. skaityti »

Ko galėtume pasimokyti iš Suomijos švietimo sistemos?

Suomijos švietimo sistema yra dažnai pateikiama kaip pavyzdys, kuriuo turėtų sekti kiekviena valstybė. skaityti »

XXI amžiaus švietimo sistema turi remtis kūrybiškumo ir atvirumo nesėkmei idėjomis

Mokyklos šiais laikais turi diegti ne tik konkrečios srities žinias, bet ir kūrybiškumą, plačias pažiūras, smalsumą. skaityti »

Programuotojai – pradinių klasių moksleiviai?

Programavimo specialistai įsitikinę, kad mokyti programavimo vaikus būtų tikslinga jau pradinėse klasėse. skaityti »