Pedagogų forume – pradinio ugdymo iššūkiai ir galimybės

Publikuota: 2014 m. vasario 20 d. ketvirtadienis

2014 m. vasario 20 d. Lietuvos vaikų ir jaunimo centre (Konstitucijos per. 25, Vilnis) vyks respublikinis pedagogų forumas „Pradinis ugdymas šiandien: Iššūkiai ir galimybės“.

Forume bus apžvelgiama pradinio ugdymo situacija Lietuvoje, aptariami integruoto ugdymo ypatumai ir galimybės skatinant mokinių kūrybiškumą, kalbama apie intelekto lavinimą bei metodus, šiuolaikinių kalbos ir mąstymo ugdymo metodų praktinio pritaikymo galimybes pradinėse klasėse.

„Kaip rodo tarptautiniai tyrimai, mūsų šalies pradinukams sunkiau sekasi spręsti  kūrybiškumo, nestandartinio požiūrio ir praktinio žinių taikymo reikalaujančias užduotis. Siekdami  padėti mokytojams žadinti ir puoselėti mokinių kūrybiškumą, organizuojame šį forumą, – pasakoja Pedagogų forumo organizatorė Renata Dambrauskaitė Pėželienė, Lietuvos vaikų ir jaunimo centro atstovė. – Tinkama ugdymo turinio integracija sudaro galimybes priartinti mokymąsi prie gyvenimo,  pritaikyti užduotis pagal mokinių poreikius, polinkius ir galias, išvengti kartojimosi ir didelių mokymosi krūvių. Taip pat leidžia mokiniams plėtoti visas bendrąsias kompetencijas: kartu planuoti ir veikti, bendradarbiauti, aktyviai klausytis ir siūlyti idėjas, jas įgyvendinti, valdyti emocijas ir jausmus, reflektuoti veiklą ir jos rezultatus, numatyti tobulintinas sritis“.

Pranešimus skaitys, patirtimi ir įžvalgomis dalinsis ŠMM Ikimokyklinio ir pradinio ugdymo skyriaus specialistė Egidija Nausėdienė, Lietuvos edukologijos universiteto Ugdymo pagrindų katedros docentė Vaiva Schoroškienė, Ugdymo plėtotės centro projekto „Pradinio ugdymo tobulinimas“ veiklos vadovė Rima Bačkienė, Kauno Palemono vidurinės mokyklos mokytojos metodininkės Rasa Girnienė ir Virginija Petreikienė, Kauno „Vėtrungės“ pradinės mokyklos vyr. mokytojos Vilma Lynienė ir Jolanta Masionienė, VšĮ „Mokykla vaikams“ įkūrėjas ir švietimo ekspertas Alfredas Ramanauskas, „Baltų lankų“ leidyklos projektų vadovė Audronė Zdanevičienė, VU Matematikos ir informatikos katedros stažuotoja Aušra Gackienė, VšĮ „Lyderystės ekspertų grupė“ lektorė Kristina Kuznecova.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Klasės auklėtojų gebėjimams stiprinti – Pedagogų forumas

Lietuvos vaikų ir jaunimo centre (Konstitucijos pr. 25, Vilnius) vyks pedagogų forumas Ko reikia auklėtojui, kad jis taptų klasės varomąja jėga. skaityti »

Populiariausi straipsniai

Inovatyvūs mokymo metodai: mokytojams pamokose siūlys pasitelkti vaizdo žaidimus

Vaizdo žaidimai gali būti ne tik laisvalaikio praleidimo forma, bet ir puiki mokymosi priemonė. skaityti »

Ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų

Novatorius fizikas S. Tamulevičius teigia, kad ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų, kurių ištekliai gamtoje mažėja. skaityti »

Penkios specialybės, kurių Lietuvos darbdaviai ieško dažniausiai

IT specialistus personalo atrankos ekspertai išskiria kaip pačius geidžiamiausius darbo rinkoje. skaityti »

Mokiniai sprendžia: kas svarbiausia kuriant ateities Europos Sąjungą?

Rusijos agresija, pabėgėlių krizė, teroristiniai išpuoliai – šie klausimai aktualūs ne tik ES politikos ekspertams, bet ir mokiniams. skaityti »

MITA patvirtino finansavimą 16 naujų projektų: bus kuriamos perspektyvios technologijos

Išmani apykaklė, apsauganti nuo nuskendimo, gintaro gaminių klasifikatorius, saulės kolektorius mažaenerginiams pastatams, sveikatos dienoraštis, mobili 12V baterija, antenų sistema nanopalydovams, plataus ruožo radaro prototipas – tai tik keletą inovacijų, kurios Lietuvoje bus vystomos 2018 metais. skaityti »

Skelbiama nauja atranka į programą „Renkuosi mokyti!“

Projektas „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ skelbia naują mokyklų ir „Renkuosi mokyti!“ mokytojų atranką. skaityti »

Planuojama pertvarkyti vaikų socializacijos centrus

Per kelis ateinančius metus planuojama iš esmės pertvarkyti vaikų socializacijos centrus, sukuriant šiuolaikiškas įstaigas, kuriose būtų stiprinami socialiniai vaikų įgūdžiai. skaityti »

Ko galėtume pasimokyti iš Suomijos švietimo sistemos?

Suomijos švietimo sistema yra dažnai pateikiama kaip pavyzdys, kuriuo turėtų sekti kiekviena valstybė. skaityti »

XXI amžiaus švietimo sistema turi remtis kūrybiškumo ir atvirumo nesėkmei idėjomis

Mokyklos šiais laikais turi diegti ne tik konkrečios srities žinias, bet ir kūrybiškumą, plačias pažiūras, smalsumą. skaityti »

Programuotojai – pradinių klasių moksleiviai?

Programavimo specialistai įsitikinę, kad mokyti programavimo vaikus būtų tikslinga jau pradinėse klasėse. skaityti »