Pirmoji NOHA pavasario mokykla – Vilniaus universitete

Publikuota: 2012 m. balandžio 16 d. pirmadienis

Vilniaus universitete pirmą kartą pradėjo darbą tarptautinės universitetų asociacijos NOHA (angl. Network on Humanitarian Assistance) pavasario mokykla „NOHA Spring School on Humanitarian Action”. Balandžio 16–20 dienomis dirbsianti mokykla skirta valstybės tarnautojams, vietinių ir tarptautinių nevyriausybinių organizacijų darbuotojams, akademikams bei visiems besidomintiems šia sritimi. Mokykloje seminarus anglų kalba ves geriausi humanitarinės veiklos specialistai iš Belgijos, Vokietijos, Nyderlandų, Ispanijos, Lenkijos ir kitų Europos šalių. Siekiant kuo didesnio efektyvumo mokyklos klausytojų grupė suformuota iš vyriausybiniame, nevyriausybiniame ir akademiniame sektoriuje dirbančių įvairių šalių specialistų.

NOHA pavasario mokyklos studentai gilinsis į su humanitarine veikla susijusias sritis: tarptautinius santykius, konfliktų geopolitiką ir užsienio politiką, tarptautinę humanitarinę teisę, mediciną humanitarinėje veikloje,  humanitarinės veiklos valdymą ir logistiką, ryšių technologijų panaudojimą, etiką humanitarinėje veikloje. Mokykloje taip pat bus aptartos taikos palaikymo  ir integruotos operacijos, sąveika ir veiksmų su kariuomene koordinavimas, parengtis nelaimių atveju ir kitos temos.

NOHA – tai Europos universitetų tinklas, kurio tikslas – plėtoti švietimą humanitarinės veiklos srityje. Pirmiausia siekiama didinti profesionalumą ir humanitarinių paslaugų teikimo kokybę, formuoti vienodą praktiką. Pagrindinė NOHA veiklos sritis – magistro studijos, bei intensyviai kuriama doktorantūros studijų programa. Taip pat plėtojama NOHA akademijos sritis, apimanti įvairius profesinio rengimo, tobulinimosi kursus, ir NOHA tyrimų sritis, sudaranti galimybes jauniems ir jau praktikuojantiems mokslininkams atlikti gilesnę humanitarinės veiklos analizę. Vilniaus universitetas, dalyvaudamas asociacijoje, jau suorganizavo vasaros mokyklą tarptautinės humanitarinės teisės tema, humanitarinės veiklos aktualijoms skirtą konferenciją, atliko keletą tyrimų, nuolat siunčia dėstytojus ir studentus dalyvauti įvairiausiuose tarptautiniuose renginiuose.

NOHA pavasario mokyklą organizuoja Vilniaus universitetas, Teisės fakultetas, Tarptautinės ir ES teisės institutas kartu su NOHA asociacija, renginio koordinatorės Renata Vaišvilienė ir Agnė Augutavičiūtė.  

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Inovatyvūs mokymo metodai: mokytojams pamokose siūlys pasitelkti vaizdo žaidimus

Vaizdo žaidimai gali būti ne tik laisvalaikio praleidimo forma, bet ir puiki mokymosi priemonė. skaityti »

Ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų

Novatorius fizikas S. Tamulevičius teigia, kad ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų, kurių ištekliai gamtoje mažėja. skaityti »

Penkios specialybės, kurių Lietuvos darbdaviai ieško dažniausiai

IT specialistus personalo atrankos ekspertai išskiria kaip pačius geidžiamiausius darbo rinkoje. skaityti »

Mokiniai sprendžia: kas svarbiausia kuriant ateities Europos Sąjungą?

Rusijos agresija, pabėgėlių krizė, teroristiniai išpuoliai – šie klausimai aktualūs ne tik ES politikos ekspertams, bet ir mokiniams. skaityti »

MITA patvirtino finansavimą 16 naujų projektų: bus kuriamos perspektyvios technologijos

Išmani apykaklė, apsauganti nuo nuskendimo, gintaro gaminių klasifikatorius, saulės kolektorius mažaenerginiams pastatams, sveikatos dienoraštis, mobili 12V baterija, antenų sistema nanopalydovams, plataus ruožo radaro prototipas – tai tik keletą inovacijų, kurios Lietuvoje bus vystomos 2018 metais. skaityti »

Skelbiama nauja atranka į programą „Renkuosi mokyti!“

Projektas „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ skelbia naują mokyklų ir „Renkuosi mokyti!“ mokytojų atranką. skaityti »

Planuojama pertvarkyti vaikų socializacijos centrus

Per kelis ateinančius metus planuojama iš esmės pertvarkyti vaikų socializacijos centrus, sukuriant šiuolaikiškas įstaigas, kuriose būtų stiprinami socialiniai vaikų įgūdžiai. skaityti »

Ko galėtume pasimokyti iš Suomijos švietimo sistemos?

Suomijos švietimo sistema yra dažnai pateikiama kaip pavyzdys, kuriuo turėtų sekti kiekviena valstybė. skaityti »

XXI amžiaus švietimo sistema turi remtis kūrybiškumo ir atvirumo nesėkmei idėjomis

Mokyklos šiais laikais turi diegti ne tik konkrečios srities žinias, bet ir kūrybiškumą, plačias pažiūras, smalsumą. skaityti »

Programuotojai – pradinių klasių moksleiviai?

Programavimo specialistai įsitikinę, kad mokyti programavimo vaikus būtų tikslinga jau pradinėse klasėse. skaityti »