Prasideda specialus projektas mokinių informaciniam raštingumui ugdyti

Publikuota: 2015 m. balandžio 17 d. penktadienis

Kaip atpažinti propagandą ir išmokti kritiškai vertinti medijose pateikiamą informaciją? Kas lemia žiniasklaidos turinį? Kokia medijų įtaka visuomenei? Kaip ugdyti informacinį raštingumą? Šie klausimai bus aptariami balandžio 17 d., 9.30 val., Vilniuje prasidėsiančioje mokyklų konferencijoje „Informaciniai iššūkiai šiuolaikinėje visuomenėje“ (Gedimino pr. 35).

Projektą „Medijų ir informacinis raštingumas“ atidarys švietimo ir mokslo ministras prof. dr. Dainius Pavalkis ir  Šiaurės ministrų tarybos biuro Lietuvoje direktorius Bo Harald Tillberg. Konferencijoje pranešimus skaitys ir patirtimi dalinsis Vilniaus universiteto Tarptautinių santykių ir politikos mokslų instituto prof. dr. Gediminas Vitkus, žurnalistas Edmundas Jakilaitis, Vatikano radijo bendradarbė Dalia Žemaitytė, žiniasklaidos ekspertai, švietimo specialistai.

Konferencijos dalyviai supažins su medijų ir informacinio raštingumo tematikos  integravimo į ugdymo turinį galimybėmis, bus pristatyta darbo su medijose pateikiama informacija metodika, kuri padės ugdyti mokinių gebėjimus analizuoti spaudoje, radijuje, televizijoje, internete pateikiamą informaciją, lavins kritinį mąstymą.

Projekte „Medijų ir informacinis raštingumas“ dalyvauja 300 mokytojų. Vėliau informacinio raštingumo ugdymo metodika bus diegiama ir kitose švietimo įstaigose.

Projektą įgyvendina Švietimo ir mokslo ministerijos Ugdymo plėtotės centras bendradarbiaudamas su Šiaurės ministrų tarybos biuru Lietuvoje.

Šaltinis: smm.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Populiariausi straipsniai

Inovatyvūs mokymo metodai: mokytojams pamokose siūlys pasitelkti vaizdo žaidimus

Vaizdo žaidimai gali būti ne tik laisvalaikio praleidimo forma, bet ir puiki mokymosi priemonė. skaityti »

Ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų

Novatorius fizikas S. Tamulevičius teigia, kad ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų, kurių ištekliai gamtoje mažėja. skaityti »

Penkios specialybės, kurių Lietuvos darbdaviai ieško dažniausiai

IT specialistus personalo atrankos ekspertai išskiria kaip pačius geidžiamiausius darbo rinkoje. skaityti »

Mokiniai sprendžia: kas svarbiausia kuriant ateities Europos Sąjungą?

Rusijos agresija, pabėgėlių krizė, teroristiniai išpuoliai – šie klausimai aktualūs ne tik ES politikos ekspertams, bet ir mokiniams. skaityti »

MITA patvirtino finansavimą 16 naujų projektų: bus kuriamos perspektyvios technologijos

Išmani apykaklė, apsauganti nuo nuskendimo, gintaro gaminių klasifikatorius, saulės kolektorius mažaenerginiams pastatams, sveikatos dienoraštis, mobili 12V baterija, antenų sistema nanopalydovams, plataus ruožo radaro prototipas – tai tik keletą inovacijų, kurios Lietuvoje bus vystomos 2018 metais. skaityti »

Skelbiama nauja atranka į programą „Renkuosi mokyti!“

Projektas „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ skelbia naują mokyklų ir „Renkuosi mokyti!“ mokytojų atranką. skaityti »

Planuojama pertvarkyti vaikų socializacijos centrus

Per kelis ateinančius metus planuojama iš esmės pertvarkyti vaikų socializacijos centrus, sukuriant šiuolaikiškas įstaigas, kuriose būtų stiprinami socialiniai vaikų įgūdžiai. skaityti »

Ko galėtume pasimokyti iš Suomijos švietimo sistemos?

Suomijos švietimo sistema yra dažnai pateikiama kaip pavyzdys, kuriuo turėtų sekti kiekviena valstybė. skaityti »

XXI amžiaus švietimo sistema turi remtis kūrybiškumo ir atvirumo nesėkmei idėjomis

Mokyklos šiais laikais turi diegti ne tik konkrečios srities žinias, bet ir kūrybiškumą, plačias pažiūras, smalsumą. skaityti »

Programuotojai – pradinių klasių moksleiviai?

Programavimo specialistai įsitikinę, kad mokyti programavimo vaikus būtų tikslinga jau pradinėse klasėse. skaityti »