Kas lemia žiniasklaidos turinį? Kokia medijų įtaka visuomenei? Kaip ugdyti informacinį raštingumą? Šie klausimai bus aptariami balandžio 17 d., 9.30 val., Vilniuje prasidėsiančioje mokyklų konferencijoje „Informaciniai iššūkiai šiuolaikinėje visuomenėje“ (Gedimino pr. 35).
Kaip atpažinti propagandą ir išmokti kritiškai vertinti medijose pateikiamą informaciją? Kas lemia žiniasklaidos turinį? Kokia medijų įtaka visuomenei? Kaip ugdyti informacinį raštingumą? Šie klausimai bus aptariami balandžio 17 d., 9.30 val., Vilniuje prasidėsiančioje mokyklų konferencijoje „Informaciniai iššūkiai šiuolaikinėje visuomenėje“ (Gedimino pr. 35).
Projektą „Medijų ir informacinis raštingumas“ atidarys švietimo ir mokslo ministras prof. dr. Dainius Pavalkis ir Šiaurės ministrų tarybos biuro Lietuvoje direktorius Bo Harald Tillberg. Konferencijoje pranešimus skaitys ir patirtimi dalinsis Vilniaus universiteto Tarptautinių santykių ir politikos mokslų instituto prof. dr. Gediminas Vitkus, žurnalistas Edmundas Jakilaitis, Vatikano radijo bendradarbė Dalia Žemaitytė, žiniasklaidos ekspertai, švietimo specialistai.
Konferencijos dalyviai supažins su medijų ir informacinio raštingumo tematikos integravimo į ugdymo turinį galimybėmis, bus pristatyta darbo su medijose pateikiama informacija metodika, kuri padės ugdyti mokinių gebėjimus analizuoti spaudoje, radijuje, televizijoje, internete pateikiamą informaciją, lavins kritinį mąstymą.
Projekte „Medijų ir informacinis raštingumas“ dalyvauja 300 mokytojų. Vėliau informacinio raštingumo ugdymo metodika bus diegiama ir kitose švietimo įstaigose.
Projektą įgyvendina Švietimo ir mokslo ministerijos Ugdymo plėtotės centras bendradarbiaudamas su Šiaurės ministrų tarybos biuru Lietuvoje.