Projekto „Mokslo pieva“ metu studentai ieškos visuomenei aktualių problemų sprendimų

Publikuota: 2014 m. vasario 24 d. pirmadienis

Sausio pabaigoje paskelbtas kvietimas dalyvauti projekte „Mokslo pieva“ sulaukė didelio akademinio jaunimo susidomėjimo: norą išbandyti save pareiškė 79 studentai iš įvairių Lietuvos aukštųjų mokyklų. Šį šeštadienį iš 5 Lietuvos universitetų (Kauno technologijos universiteto, Vilniaus dailės akademijos, Vilniaus Gedimino technikos universiteto, Vilniaus universiteto irVytauto Didžiojo universiteto) komisijai atrinkus 20 studentų, sudarysiančių 5 tyrėjų grupes, baigėsi atrankinis projekto etapas. 

Į antrąjį projekto etapą patekę studentai dirbs nedidelėse tarpdisciplininėse grupėse ir, padedami entuziastingų dėstytojų bei veiklių mokslininkų, atliks įvairius tyrimus. Pavasario semestro metu planuojama nagrinėti temas, susijusias su informacinių atakų atpažinimu ir pasipriešinimu joms, mašininio mokymosi taikymu Higso bozono paieškai, taip pat studentai aiškinsis, kas slypi už specialybės populiarumo, kaip būtų galima patobulinti Vilniaus viešąjį transportą, taikydami kompiuterines simuliacijas nagrinės, kaip organizuojamas pilietinis pasipriešinimas.

„Mokslo pieva“ – išties nestandartinis projektas. Tyrimus atliksiančias grupes sudarys įvairių studijų krypčių studentai, besimokantys skirtinguose kursuose, studijų pakopose ir universitetuose. Studentams bus pateiktos neišgalvotos situacijos, tikri duomenys, su kuriais dirbdami jie gaus tikrą rezultatą, galbūt nustebinsiantį net ir pačius tyrimų autorius. Į rezultatus nukreiptas studentų darbas, bendradarbiaujant su dėstytojais bei mokslininkais, tęsis iki pat gegužės vidurio. Tyrimus atlikę studentai pristatys savo darbo rezultatus verslo, mokslo ir valstybės institucijų atstovams.

„Projekto „Mokslo pieva“ tikslas – skatinti studentus mokymosi įstaigose įgytas teorines žinias pritaikyti realiose situacijose, o svarbiausia – sudaryti jaunimui galimybę susipažinti su praktiniu įvairių tyrimų atlikimo procesu, darbu su duomenimis. Tai – puiki proga išbandyti save sprendžiant realias problemas, ieškant novatoriškų sprendimų, darant, kuriant ir klystant“, – teigia vienas iš projekto ekspertų, Baltijos pažangių technologijų instituto IT skyriaus vadovas ir Vytauto Didžiojo universiteto profesorius Tomas Krilavičius.

Kvietimo dalyvauti projekte „Mokslo pieva“ populiarumas tarp aukštųjų mokyklų studentų įrodė, jog studentus domina galimybė mokytis dirbant ir bendradarbiaujant ne tik su patyrusiais mokslininkais, bet ir su kitų studijų krypčių studentais. Projekto organizatoriai tikisi, jog „Mokslo pievos“ dalyviai, atlikdami tyrimus, visapusiškai atskleis savo sugebėjimus, o įgytą patirtį sėkmingai panaudos ateityje.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

„Mokslo pieva“: mokslas, kuris veikia!

„Mokslo pieva“ – tai atvira kūrybai tyrimų ir mokymosi erdvė, kurioje tarpdisciplininės studentų grupės kartu su jaunais entuziastingais dėstytojais bei patyrusiais mokslininkais atliks tyrimus, sprendžiančius realias, daugeliui aktualias problemas. skaityti »

Populiariausi straipsniai

Vilniaus universiteto mokslininkams – apdovanojimai už nuopelnus Vilniaus miestui

Jau devynioliktąjį kartą įteikti garbingiausi Vilniaus miesto apdovanojimai – Šv. Kristoforo statulėlės, teikiamos už nuopelnus švietimo, mokslo, kultūros, meno bei kitus darbus. skaityti »

KTU ir LSMU sukūrė unikalią technologiją vestibulinės funkcijos sutrikimams tirti

Kauno technologijos (KTU) ir Lietuvos sveikatos mokslų (LSMU) universitetai apjungė jėgas bendram tikslui – vestibulinio aparato sutrikimams tirti ir jų diagnostikai tobulinti. skaityti »

Tarptautinėje jaunių gamtos mokslų olimpiadoje Lietuvos mokiniai iškovojo sidabro ir bronzos medalius

Tarptautinėje jaunių gamtos mokslų olimpiadoje, gruodžio 2–11 dienomis vykusioje Indonezijoje, Balyje, sidabro medalius pelnė Ignas Šakuro ir Ernestas Ramanauskas. skaityti »

LEU IF prof. Benediktas Šetkus lankėsi Nursultano Nazarbajevo intelektinėje mokykloje Almatoje

Lietuvos edukologijos universiteto Istorijos fakulteto (LEU IF) prof. Benediktas Šetkus lankėsi Nursultano Nazarbajevo intelektinėje mokykloje Almatoje (Kazachstanas). skaityti »

„Mokslo pusryčiai“ – kaip mokslas gali kurti pridėtinę vertę verslui?

Antradienį Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūros organizuotoje konferencijoje „Mokslo pusryčiai“ pristatyta nauja iniciatyva – „Mokslo ir tyrimų atvira prieiga“, kuri, kaip planuojama, padės mokslininkams pritraukti daugiau verslo užsakymų ne tik iš Lietuvos, bet ir iš užsienio. skaityti »

VU studentai pateko į pasaulinės programavimo olimpiados finalą

Pasaulinės studentų programavimo olimpiados Šiaurės Rytų Europos regiono atrankos turnyre Vilniaus universitetui atstovaujanti Matematikos ir informatikos fakulteto (MIF) studentų komanda užėmė 10 vietą iš 228 ir pirmą kartą VU istorijoje iškovojo kelialapį į finalą. skaityti »

VU tyrėjus pripažinę CERN specialistai Lietuvoje ieškos naujų idėjų pasaulinio mokslo pažangai

Gruodžio 13–14 d. mokslinėse dirbtuvėse „CERN CMS Computing and Technology Workshop“ Vilniaus universiteto ir Europos branduolinių tyrimų organizacijos Kompaktiškojo miuonų solenoido (CMS) mokslininkai aptars aktualiausius iššūkius, su kuriais susiduria geriausi pasaulio tyrėjai. skaityti »

VGTU mokslininkai rado praktišką būdą, kaip panaudoti avių vilnos atliekas

Lietuvoje šiuo metu auginama daugiau nei 180 tūkst. avių. Iš jų vilnos gaminant verpalus susidaro itin daug vilnos atliekų, kurios yra netinkamos pakartotinei verpalų gamybai. skaityti »

Prevencines programas įgyvendino daugiau nei 60 proc. Lietuvos mokyklų

2015–2016 m. m. bent vieną prevencinę programą įgyvendino 730 bendrojo ugdymo mokyklų, tai sudaro 62,8 proc. visų šalies mokyklų. skaityti »

Vilniaus universitetas bendradarbiaus su Generaline prokuratūra

Vilniaus universitetas pasirašė bendradarbiavimo sutartį su Lietuvos Respublikos generaline prokuratūra. Šią sutartį inicijavo VU Filosofijos fakultetas. skaityti »