Rytų Europos partnerystės ir investicijų asociacija pasirašė bendradarbiavimo sutartį su Lietuvos edukologijos universitetu

Publikuota: 2014 m. sausio 20 d. pirmadienis

Lietuvos edukologijos universitetas (LEU) kartu su Rytų Europos partnerystės ir investicijų asociacija (REPIA) pasirašė bendradarbiavimo ir partnerystės sutartį, kuria skatins mokslo ir verslo bendradarbiavimą.

Sutartyje numatyta vykdyti bendrus taikomuosius tyrimus, reikalingus asociacijos nariams; panaudojant mokslinį potencialą, asociacijai pateikti inovatyvių idėjų; kartu dalyvauti rengiant ir įgyvendinant paramos projektus, finansuojamus Europos Sąjungos ir kitų finansinių institucijų.

LEU ir REPIA nutarė sudaryti bendras darbo grupes ir bendradarbiauti tobulinant mokslo ir studijų programas, taip pat keistis informacija apie projektinę, socialinę, švietėjišką veiklą ir dalytis gerąja patirtimi, kviesti abiejų Šalių atstovus į organizuojamus renginius, mokymus, skatinti studentų praktikas, stažuotes, karjeros galimybes asociacijos verslo įmonėse, vykdyti kitą veiklą, naudingą abiems Šalims.

LEU ir REPIA po ilgo ir konstruktyvaus bendravimo sutarė, jog, sprendžiant problemas ir poreikius, einama viena linkme, todėl  ir ateities strateginė partnerystė bus naudinga abiems pusėms.

Rytų Europos partnerystės ir investicijų asociacija (REPIA)  įkurta 2011 m. Ji jungia virš 100 inovatyvių įmonių, kurių tikslas – kurti prekes ir paslaugas Lietuvoje, turint tikslą jas eksportuoti. Bendra įmonių apyvarta yra apie 100 milijonų litų. REPIA sudaro 5 klasteriai: IT, energetikos, žemės ūkio, aplinkos apsaugos, NT projektų vystymo ir statybos. Taip prie asociacijos įkurti du inovacijų pritraukimo ir eksporto skatinimo centrai. Dėl REPIA sukurtos infrastruktūros nuolat ieškomos ir pritraukiamos investicijos į asociacijos narių gamybinę infrastruktūrą, taip pat plečiamos esamos ir ieškomos naujos eksporto rinkos.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Inovatyvūs mokymo metodai: mokytojams pamokose siūlys pasitelkti vaizdo žaidimus

Vaizdo žaidimai gali būti ne tik laisvalaikio praleidimo forma, bet ir puiki mokymosi priemonė. skaityti »

Ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų

Novatorius fizikas S. Tamulevičius teigia, kad ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų, kurių ištekliai gamtoje mažėja. skaityti »

Penkios specialybės, kurių Lietuvos darbdaviai ieško dažniausiai

IT specialistus personalo atrankos ekspertai išskiria kaip pačius geidžiamiausius darbo rinkoje. skaityti »

Mokiniai sprendžia: kas svarbiausia kuriant ateities Europos Sąjungą?

Rusijos agresija, pabėgėlių krizė, teroristiniai išpuoliai – šie klausimai aktualūs ne tik ES politikos ekspertams, bet ir mokiniams. skaityti »

MITA patvirtino finansavimą 16 naujų projektų: bus kuriamos perspektyvios technologijos

Išmani apykaklė, apsauganti nuo nuskendimo, gintaro gaminių klasifikatorius, saulės kolektorius mažaenerginiams pastatams, sveikatos dienoraštis, mobili 12V baterija, antenų sistema nanopalydovams, plataus ruožo radaro prototipas – tai tik keletą inovacijų, kurios Lietuvoje bus vystomos 2018 metais. skaityti »

Skelbiama nauja atranka į programą „Renkuosi mokyti!“

Projektas „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ skelbia naują mokyklų ir „Renkuosi mokyti!“ mokytojų atranką. skaityti »

Planuojama pertvarkyti vaikų socializacijos centrus

Per kelis ateinančius metus planuojama iš esmės pertvarkyti vaikų socializacijos centrus, sukuriant šiuolaikiškas įstaigas, kuriose būtų stiprinami socialiniai vaikų įgūdžiai. skaityti »

Ko galėtume pasimokyti iš Suomijos švietimo sistemos?

Suomijos švietimo sistema yra dažnai pateikiama kaip pavyzdys, kuriuo turėtų sekti kiekviena valstybė. skaityti »

XXI amžiaus švietimo sistema turi remtis kūrybiškumo ir atvirumo nesėkmei idėjomis

Mokyklos šiais laikais turi diegti ne tik konkrečios srities žinias, bet ir kūrybiškumą, plačias pažiūras, smalsumą. skaityti »

Programuotojai – pradinių klasių moksleiviai?

Programavimo specialistai įsitikinę, kad mokyti programavimo vaikus būtų tikslinga jau pradinėse klasėse. skaityti »