Rytų Europos partnerystės ir investicijų asociacija pasirašė bendradarbiavimo sutartį su Lietuvos edukologijos universitetu

Publikuota: 2014 m. sausio 20 d. pirmadienis

Lietuvos edukologijos universitetas (LEU) kartu su Rytų Europos partnerystės ir investicijų asociacija (REPIA) pasirašė bendradarbiavimo ir partnerystės sutartį, kuria skatins mokslo ir verslo bendradarbiavimą.

Sutartyje numatyta vykdyti bendrus taikomuosius tyrimus, reikalingus asociacijos nariams; panaudojant mokslinį potencialą, asociacijai pateikti inovatyvių idėjų; kartu dalyvauti rengiant ir įgyvendinant paramos projektus, finansuojamus Europos Sąjungos ir kitų finansinių institucijų.

LEU ir REPIA nutarė sudaryti bendras darbo grupes ir bendradarbiauti tobulinant mokslo ir studijų programas, taip pat keistis informacija apie projektinę, socialinę, švietėjišką veiklą ir dalytis gerąja patirtimi, kviesti abiejų Šalių atstovus į organizuojamus renginius, mokymus, skatinti studentų praktikas, stažuotes, karjeros galimybes asociacijos verslo įmonėse, vykdyti kitą veiklą, naudingą abiems Šalims.

LEU ir REPIA po ilgo ir konstruktyvaus bendravimo sutarė, jog, sprendžiant problemas ir poreikius, einama viena linkme, todėl  ir ateities strateginė partnerystė bus naudinga abiems pusėms.

Rytų Europos partnerystės ir investicijų asociacija (REPIA)  įkurta 2011 m. Ji jungia virš 100 inovatyvių įmonių, kurių tikslas – kurti prekes ir paslaugas Lietuvoje, turint tikslą jas eksportuoti. Bendra įmonių apyvarta yra apie 100 milijonų litų. REPIA sudaro 5 klasteriai: IT, energetikos, žemės ūkio, aplinkos apsaugos, NT projektų vystymo ir statybos. Taip prie asociacijos įkurti du inovacijų pritraukimo ir eksporto skatinimo centrai. Dėl REPIA sukurtos infrastruktūros nuolat ieškomos ir pritraukiamos investicijos į asociacijos narių gamybinę infrastruktūrą, taip pat plečiamos esamos ir ieškomos naujos eksporto rinkos.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Šiuolaikinio mokslininko portretas: griūvantys stereotipai ir galia nulemti ateitį

Šiuolaikinis mokslininkas, norėdamas sėkmingai konkuruoti savo srityje, privalo būti kūrybiškas, socialus ir nuolat ieškoti savo veiklos realizavimo galimybių. skaityti »

Tarp 50 geriausių regiono universitetų – dvi Lietuvos aukštosios mokyklos

Vėlyvą pirmadienio vakarą tarptautinio universitetų reitingo „QS World University Rankings“ sudarytojai paskelbė „Emerging Europe and Central Asia 2018“ universitetų reitingą. skaityti »

Robotai ir virtuali realybė: galimybės ar pavojus mokytojo profesijai?

Prognozuojama, kad jau netolimoje ateityje mokymosi procesas stipriai pasikeis, mat pedagogų vietą mokyklose žada pakeisti ne kas kitas, o robotai. skaityti »

Metų knygos rinkimai: skelbiami išskirtiniausių kūrinių penketukai

Akcija „Metų knygos rinkimai“ jau 13 kartą kviečia skaitytojus rinkti labiausiai patikusias lietuvių autorių knygas. skaityti »

Šiuolaikinis švietimas: kaip vaikus ugdo inovatyvios pasaulio mokyklos?

Kaip turėtų atrodyti šiuolaikinė mokykla? Pasidairius po pasaulį panašu, kad mokyklose nuo tradicinių mokymosi įrankių, tokių kaip knyga ir sąsiuvinis, pereinama prie skaitmeninių mokymosi metodų. skaityti »

Ar Lietuvoje vyrai dirba pradinukų mokytojais?

Neįprastą pradinio ugdymo specialybę pasirinkęs vaikinas šiemet mokys pirmaklasius mokslo paslapčių. skaityti »

Lietuvoje kuriamas pirmasis Baltijos regione informacinių technologijų kompetencijų centras

IKT kompetencijų centre, kuris vienys lietuvių ir švedų tyrėjus ir institucijas bus vystomos inovacijos daiktų interneto kibernetinio saugumo, sveikatos technologijų srityje. skaityti »

Kokios savybės padės neužleisti vietos robotui?

Retas įsivaizduojame savo darbo dieną be kompiuterio ar išmanaus telefono, tačiau ateityje technologijų įtaka didės dar labiau. skaityti »

Lietuvos vaikų finansinis raštingumas žemas

Nors finansinis raštingumas padeda užtikrinti sėkmingą ekonominį gyvenimą, tyrimų rezultatai rodo, jog Lietuvoje vaikų ir paauglių iki 15 m. finansinio raštingumo lygis yra gerokai žemesnis nei kitose šalyse. skaityti »

Gabiems magistrantams iš užsienio – parama studijoms Lietuvoje

Siekiant didinti studijų tarptautiškumą ir pritraukti į Lietuvą studijuoti gabius jaunuolius iš užsienio, valstybė skiria paramą užsieniečių magistrantūros studijoms. skaityti »