Silicio slėnis atveria duris KTU studentams

Publikuota: 2013 m. rugpjūčio 21 d. trečiadienis

Į Kauną ką tik grįžo nuo birželio Kalifornijoje, prestižiniame Stanfordo universitete, intensyviai darbavęsi Kauno technologinio universiteto (KTU) dėstytojai. Kartu su pasaulinio lygio profesoriais ir sėkmingais Silicio slėnio verslininkais jie kūrė inovatyvią verslumo ugdymo programą, kuri KTU studentams atvers naujas profesines galimybes.

„Nors giriamės, kad Lietuvoje palyginti su ES vidurkiu aukštąjį išsilavinimą turinčių žmonių skaičius yra labai didelis, o jaunimas ypač noriai renkasi universitetines studijas, esmine problema lieka tai, kad nedaugelis iš tų žmonių panaudoja savo gebėjimus ir tampa produktyviais darbo vietų kūrėjais“, – teigia KTU Socialinių mokslų fakulteto dekanė, profesorė Monika Petraitė. „Idėja ugdyti studentų verslumą nebūtinai reiškia, kad jie taps verslo steigėjais, svarbu, kad žmogus pats aktyviai imtųsi kurti savo karjerą, suderintų savo studijas su svajonėmis ir kryptingai vystytų savo tikslus remdamasis verslumo idėjomis." 

Verslumo ugdymo kursas, kuris KTU studentams bus pasiūlytas jau šių metų rudenį, sujungs iš Silicio slėnio ir Stanfordo universiteto parsivežtą patirtį, pažangiausius dėstymo metodus ir netradicinį paskaitų formatą. Paskaitose bus skatinamas patirtinis mokymasis – studentai įgūdžius ir žinias ugdys atlikdami daug praktinių užduočių ir dirbdami komandoje. 

Kurso metu studentai taip pat galės dalyvauti Silicio slėnio inovacijų konkurse (Silicon Valley Innovation Challenge). Komandose sukurtos verslo idėjos bus pristatytos Silicio slėnio profesionalams, o tai reiškia, ir visai tarptautinei bendruomenei. 

„Kuriame nuolatinį ryšį su Silicio slėniu, norime jungtis ir būti ten, kur yra pažangiausi bei stipriausi", – KTU siekius nubrėžia M. Petraitė.

Idėjos ir vertinga patirtis iš JAV į Kauną atkeliaus ir tiesiogiai – kai kurie profesionalai, dirbantys garsiuose pasaulio universitetuose ar kuriantys verslus Silicio slėnyje, patys atvyks skaityti paskaitų KTU studentams. Verslumo idėjomis dalinsis JAV inovacijų guru vadinamas Rinkos galimybių centro valdymo grupės narys (US Market Access Centre) Chrisas Burry, Berklio universiteto inžinerinio verslumo vystymo programos vadovas Kenas Singeris, kūrybiškumo ugdymo patirtį perduos Kelno medijų meno akademijos 3D animacijos profesorius Žilvinas Lilas. 

Kviestiniai dėstytojai supažindins ir su naujausiomis tendencijomis, vyraujančiose pasaulinėje rinkoje, kuri dabar, anot M. Petraitės, orientuojasi į XXI amžiaus visuomenę, susijusią socialiniais tinklais, aktyviai bendradarbiaujančią, įsitraukiančią į bendrakūrą, kai vartotojas tampa ir turinio kūrėju, ir vartotoju. 

Žiniasklaidoje vis pasigirstant istorijoms apie jaunų verslininkų iš Lietuvos sėkmę Silicio slėnyje tampa akivaizdu, kad šiuolaikiniam verslui kurti nebeužtenka ekonomikos žinių. KTU verslumo ugdymo kurse žadama suteikti žinių, padėsiančią vystyti pirmiausia save – kaip profesionalą, kuriantį idėją, kuri gali sukurti darbo vietą sau ir kitiems. 

„Studentas bus ugdomas kaip veikli asmenybė, gebanti generuoti idėjas, jas perduoti kitiems, suburti komandą, kartu su ja tas idėjas pristatyti potencialiems klientams bei finansuotojams. Tai yra novatoriškas žmogus, XXI amžiaus pilietis su visais tam reikalingais įgūdžiais. Be abejo, studentas taip pat supras, kaip jo profesija gali tapti pajamų šaltiniu", – teigia viena iš verslumo ugdymo programos rengėjų prof. M. Petraitė.

 

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Kauno mokslininkai kuria inovatyvias technologijas senyvų žmonių stebėsenai

„Kai susiduriame su mums artimų senyvų žmonių problemomis, didžiausią stresą patiria ne jie, o mes“, – teigia profesorius Egidijus Kazanavičius, Kauno technologijos universiteto (KTU) Realaus laiko kompiuterių sistemų centro direktorius. skaityti »

Mokytojai kviečiami tobulintis Japonijoje

Japonijos ambasada skelbia konkursą Japonijos Vyriausybės finansuojamoms studijoms Japonijoje pagal mokytojų profesinio tobulinimosi programą. skaityti »

LEU kviečia dalyvauti tarptautiniame nuotoliniame studijų kurse

Lietuvos edukologijos universitetas (LEU) kviečia dalyvauti tarptautiniame nuotoliniame studijų kurse „The Implementation of Inclusive Education in School“. skaityti »

VU alumnams už projektą „Galia nugalėti“ – tarptautinis apdovanojimas

Dokumentinis agentūros „Nanook“ projektas „Galia nugalėti“, pasakojantis apie Lietuvos parolimpiečius, įvertintas kaip geriausias tarptautinis 2016 metų multimedijos žurnalistikos darbas New Media Writing konkurse. skaityti »

Pripažinimą pelnęs jaunasis mokslininkas V. Šadauskas: „Kiekvienas tyrimas turi turėti praktinę naudą“

Baigiantis kalendoriniams metams Lietuvos jaunųjų mokslininkų sąjunga (LJMS) išrinko geriausius magistro darbus. skaityti »

Išsirinkite mokyklą interaktyviajame Vilniaus mokyklų žemėlapyje

Nuo šiol išsirinkti mokyklą sostinės mokiniams ir jų tėvams bus daug paprasčiau – sukurtas interaktyvusis sostinės mokyklų žemėlapis. skaityti »

Pradedami specialiai viešajam sektoriui sukurti virtualūs mokymai

Jau šį mėnesį bus pristatyti mokslininkų sukurti virtualūs mokymosi modeliai, kurie lietuvių ir anglų kalbomis bus prieinami kiekvienam mūsų šalies viešojo sektoriaus darbuotojui. skaityti »

ŠMM ir profsąjungos sutarė dėl esminių etatinio mokytojų darbo apmokėjimo principų

Švietimo profesinių sąjungų ir švietimo ir mokslo ministrės Jurgitos Petrauskienės bei Švietimo ir mokslo ministerijos atstovų susitikime pristatytos ir aptartos etatinio mokytojų darbo tvarkos alternatyvos. skaityti »

Mokslininkas paaiškino, kodėl sunku išmokti lietuvių kalbą

Kiekvienam kalbančiajam lietuvių kalba tikriausiai tekę girdėti, kad ši kalba yra viena seniausių pasaulyje. skaityti »

Mokyklos dalyvaus Nacionaliniame mokinių pasiekimų patikrinime

Šiemet, prieš baigdami mokslo metus, bendrojo ugdymo mokyklų antrokai, ketvirtokai, šeštokai ir aštuntokai galės dalyvauti Nacionaliniame mokinių pasiekimų patikrinime. skaityti »