Stiprėja technologijos krypčių potencialas

Publikuota: 2011 m. gruodžio 21 d. trečiadienis

Vyriausybė pritarė Švietimo ir mokslo ministerijos siūlymui reorganizuoti Lietuvos tekstilės institutą ir prijungti jį prie Fizinių ir technologijos mokslų centro bei patvirtino šios institucijos įstatus.

Aukšto lygio Fizinių ir technologijos mokslų centras vykdo svarbius ilgalaikius fizikos, chemijos ir technologijos krypčių mokslinius tyrimus, eksperimentinės plėtros darbus. Prie centro prijungus Lietuvos tekstilės institutą, bus išplėstas tyrimų laukas, sustiprės mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros (MTEP) galimybės technologijos mokslų, ypač tekstilės technologijų srityje. Lietuvos tekstilės institutas iki šiol buvo Ūkio ministerijos įsteigta biudžetinė įstaiga, vykdanti taikomuosius technologinius tyrimus.

Optimizuojant Lietuvos mokslo sistemą, daugybėje įvairaus pavaldumo įstaigų išskaidytas „protų“ potencialas dabar sutelktas į stiprius centrus perspektyviose ir gerą įdirbį turinčiose mokslo srityse. Vietoje prieš aukštojo mokslo reformą 2008 m. buvusių 46 valstybės mokslo ir universitetų institutų bei valstybės mokslo įstaigų liko 11 tarpusavyje integruotų valstybinių mokslinių tyrimų institutų. Kiti įsiliejo į universitetus, turinčius atitinkamas mokslinės veiklos kryptis.

Šaltinis: smm.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Vilniaus vadovų klubo vizitas Nacionalinėje bibliotekoje

Lapkričio 16 d. vykusios Vilniaus III-iojo vadovų klubo dalyviai lankėsi Lietuvos nacionalinėje Martyno Mažvydo bibliotekoje, susipažino su jos veikla, erdvėmis ir galimomis bendradarbiavimo perspektyvomis. skaityti »

VGTU studentai – pasaulio programavimo čempionate

Lapkričio mėnesį devyni Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) Fundamentinių mokslų fakulteto studentai buvo išvykę į Minską atstovauti universitetui Studentų pasaulio programavimo čempionato ACM ICPC ketvirtfinalyje. skaityti »

Mokymai mokslininkams ir tyrėjams „Mokslininkų socialiniai tinklai. Autorių identifikavimo įrankiai“

Lapkričio 16 d. 14 val. Lietuvos edukologijos universiteto (LEU) mokslininkus ir tyrėjus kviečiame dalyvauti bibliotekos organizuojamuose mokymuose „Mokslininkų socialiniai tinklai. Autorių identifikavimo įrankiai“. skaityti »

Specialiųjų poreikių vaikams naujas galimybes atveria šiuolaikinės technologijos

Daugiau nei 3600 – tiek specialių poreikių vaikų Lietuvoje šiandien mokosi jiems skirtuose ugdymo centruose ir mokyklose. skaityti »

„VU vasaros iššūkis“ pateko tarp inovatyviausių Europos akademinio sporto projektų

Projektas „VU vasaros iššūkis“, pakvietęs Vilniaus universiteto bendruomenę šią vasarą praleisti fiziškai aktyviai, pateko tarp trijų geriausių Europos akademinio sporto iniciatyvų. skaityti »

PROFADIENYJE 2016 - SMK komandos triumfas

Šių metų lapkričio 10 d. “Europos namuose” įvyko nacionalinė Lietuvos kolegijų studentų verslumo diena– PROFADIENIS. skaityti »

Jungtinėse Tautose kalbėjęs VU profesorius: sveikatos apsauga nesibaigia ligų gydymu

Vilniaus universiteto (VU) Medicinos fakulteto profesorius ir Jungtinių Tautų (JT) specialusis pranešėjas teisei į sveikatą Dainius Pūras viešėjo Niujorke, kur pristatė kasmetinę ataskaitą JT Generalinei Asamblėjai. skaityti »

Lietuvos vežėjų sąjunga ir VGTU įtvirtino partnerystę

Transporto ir logistikos sektoriaus efektyvumo siekia Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) Transporto inžinerijos fakultetas. skaityti »

VGTU docentė pelnė prestižinį tarptautinį apdovanojimą

Vilniaus Gedimino techniko universiteto (VGTU) Verslo technologijų katedros docentė dr. Ieva Meidutė-Kavaliauskienė buvo apdovanota prestižiniu André Jordan apdovanojimu už straipsnį apie sprendimų priėmimą nekilnojamojo turto sektoriuje. skaityti »

Modernus dėstytojas ne tik moko, bet ir mokosi iš Z kartos

Iš Z kartos reikėtų mokytis ne tik greitos reakcijos, bet ir virtualaus bendravimo, tad ir turime galvoti, kaip tokius elementus integruoti į studijų procesą. skaityti »