Stiprėja technologijos krypčių potencialas

Publikuota: 2011 m. gruodžio 21 d. trečiadienis

Vyriausybė pritarė Švietimo ir mokslo ministerijos siūlymui reorganizuoti Lietuvos tekstilės institutą ir prijungti jį prie Fizinių ir technologijos mokslų centro bei patvirtino šios institucijos įstatus.

Aukšto lygio Fizinių ir technologijos mokslų centras vykdo svarbius ilgalaikius fizikos, chemijos ir technologijos krypčių mokslinius tyrimus, eksperimentinės plėtros darbus. Prie centro prijungus Lietuvos tekstilės institutą, bus išplėstas tyrimų laukas, sustiprės mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros (MTEP) galimybės technologijos mokslų, ypač tekstilės technologijų srityje. Lietuvos tekstilės institutas iki šiol buvo Ūkio ministerijos įsteigta biudžetinė įstaiga, vykdanti taikomuosius technologinius tyrimus.

Optimizuojant Lietuvos mokslo sistemą, daugybėje įvairaus pavaldumo įstaigų išskaidytas „protų“ potencialas dabar sutelktas į stiprius centrus perspektyviose ir gerą įdirbį turinčiose mokslo srityse. Vietoje prieš aukštojo mokslo reformą 2008 m. buvusių 46 valstybės mokslo ir universitetų institutų bei valstybės mokslo įstaigų liko 11 tarpusavyje integruotų valstybinių mokslinių tyrimų institutų. Kiti įsiliejo į universitetus, turinčius atitinkamas mokslinės veiklos kryptis.

Šaltinis: smm.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Vaikus programavimo mokanti lietuvė: leiskime jiems spręsti rytojaus problemas

Vaikų programavimo akademijos įkūrėja Monika Katkutė mano, kad netolimoje ateityje technologinis išprusimas gyvenimo aprašymuose bus toks pat įprastas ir normalus, kaip šiuo metu užsienio kalbos mokėjimas. skaityti »

LEU pasirašė bendradarbiavimo sutartį su VšĮ „Intelektas Q“

Lietuvos edukologijos universitetas (LEU) kovo 23 d. pasirašė bendradarbiavimo sutartį su VšĮ „Intelektas Q“. skaityti »

Vilniaus vaikams – daugiau galimybių mokytis IT ir programavimo

Sostinės savivaldybėje surengta diskusija „Informacinės technologijos mokyklose“, kurios metu buvo svarstoma, kaip pagerinti IT mokymo ir naudojimo situaciją Vilniaus švietimo įstaigose bei paskatinti mokinius labiau domėtis naujausiomis technologijomis. skaityti »

Ko trūksta, kad vaikai mokykloje išmoktų verslumo ir suprastų tikrąją pinigų vertę?

Vilniaus licėjaus direktorius Saulius Jurkevičius įsitikinęs, kad finansus turi išmanyti kiekvienas sąmoningas pilietis. Todėl mokyti finansinio raštingumo paauglius mokyklose – sveikintina iniciatyva. skaityti »

Paskelbtas tarptautinis QS reitingas pagal studijų kryptis

Tarptautinis universitetų reitingas „QS World University Rankings by Subject“ jau šeštą kartą įvertino aukštąsias mokyklas skirtingose studijų kryptyse. skaityti »

Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūra turi naują vadovą

Nuo š. m. kovo 21 d. Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūroje į direktoriaus pareigas paskirtas Kęstutis Šetkus. skaityti »

Vaikų universitetas pradeda naują sesiją

Vilniaus universiteto Vaikų universitetas kviečia 8–15 metų moksleivius į pavasario–vasaros sesiją. Ji vyks balandžio 6 – birželio 9 d. skaityti »

SMK plečia ryšius Kambodžoje

Socialinių mokslų kolegijos (SMK) Strateginės plėtros vadovė Reda Mikalauskaitė IIC University Of Technology (Kambodžoje) šiuo metu veda paskaitas partnerinio universiteto studentams apie projektų rengimą ir valdymą. skaityti »

LEU vyks forumas „Šiuolaikinio mokytojo ugdymo perspektyvos“

Kovo 23 d. 9 val. Lietuvos edukologijos universiteto (LEU) aktų salėje (III aukštas, Studentų g. 39, Vilnius) vyks forumas „Šiuolaikinio mokytojo ugdymo perspektyvos“. skaityti »

LEU pasirašė bendradarbiavimo sutartį su Vilniaus Gabijos gimnazija

Lietuvos edukologijos universitetas (LEU) kovo 9 d. pasirašė bendradarbiavimo sutartį su Vilniaus Gabijos gimnazija. Sutartį pasirašė LEU mokslo ir plėtros prorektorius, laikinai pavaduojantis rektorių, prof. dr. Aivas Ragauskas ir Vilniaus Gabijos gimnazijos direktorė Vilija Klimavičienė. skaityti »