Švietimo profesionalams – neformalios lyderystės studijos

Publikuota: 2012 m. spalio 11 d. ketvirtadienis

Sausį prasidės neformalios švietimo lyderystės studijos. Pagal šią programą studijuos apie 250 Švietimo ir mokslo ministerijos, jai pavaldžių įstaigų, taip pat penkiolikos savivaldybių, laimėjusių konkursą dalyvauti projekto veiklose, darbuotojų. Šias studijas galės rinktis švietimo darbuotojai, turintys pedagoginio arba vadybinio darbo patirties, tie, kuriems rūpi įgyti naujos patirties, kompetencijų, pasisemti naujų idėjų tolesnei veiklai. Artimiausiu metu bus paskelbta paraiškos forma dėl dalyvavimo minėtoje neformaliųjų studijų programoje. Paraiškos bus priimamos iki lapkričio 12 d.

Neformalias lyderystės studijas organizuoja projekto „Lyderių laikas 2“ komanda, vykdys – ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas bei Mokyklų tobulinimo centras.

Prasidėsiančios neformalios lyderystės studijos – tai viena iš trijų lyderystės studijų programų. Pastaroji iš kitų panašių išsiskiria tuo, kad studijų turinys suderintas su ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto švietimo lyderystės magistrantūros programa. Tai sudaro galimybę vertinti ir pripažinti neformaliuoju studijų būdu įgytas kompetencijas. Pripažinus – išreikšti studijų kreditais tiek Lietuvos, tiek užsienio aukštosiose mokyklose. Tie, kurie norės, baigę studijas, galės dalyvauti vertinimo bei pripažinimo procedūroje ir įgyti magistro laipsnį.

Kitos dvi „Lyderių laiko“ studijų programos jau vyksta. Magistrantūros studijų programa „Švietimo lyderystė“ ISM Vadybos ir ekonomikos universitete prasidėjo kovo pabaigoje. Pagal šią programą studijuoja 80 žmonių. Birželį startavo švietimo lyderystės konsultantų programa. Pagal ją mokosi 52 būsimieji konsultantai, atrinkti net iš 350 kandidatų.

Projektu „Lyderių laikas“ siekiama sukurti palankią lyderystei aplinką, kad mūsų šalyje būtų kuo daugiau atsakingų, kūrybingų ir nuolat besimokančių švietimo profesionalų. Jis buvo inicijuotas 2009 m. Projektas skirtas bendrojo lavinimo mokyklų vadovams, metodinių grupių pirmininkams, aktyviems mokytojams, socialiniams pedagogams, bibliotekininkams, švietimo skyrių specialistams, pedagogus rengiančių aukštųjų mokyklų dėstytojams bei visiems jauniems žmonėms, ketinantiems dirbti švietimo sistemoje.
Projektas finansuojamas valstybės ir ES paramos lėšomis.

Šaltinis: smm.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Populiariausi straipsniai

Inovatyvūs mokymo metodai: mokytojams pamokose siūlys pasitelkti vaizdo žaidimus

Vaizdo žaidimai gali būti ne tik laisvalaikio praleidimo forma, bet ir puiki mokymosi priemonė. skaityti »

Ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų

Novatorius fizikas S. Tamulevičius teigia, kad ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų, kurių ištekliai gamtoje mažėja. skaityti »

Penkios specialybės, kurių Lietuvos darbdaviai ieško dažniausiai

IT specialistus personalo atrankos ekspertai išskiria kaip pačius geidžiamiausius darbo rinkoje. skaityti »

Mokiniai sprendžia: kas svarbiausia kuriant ateities Europos Sąjungą?

Rusijos agresija, pabėgėlių krizė, teroristiniai išpuoliai – šie klausimai aktualūs ne tik ES politikos ekspertams, bet ir mokiniams. skaityti »

MITA patvirtino finansavimą 16 naujų projektų: bus kuriamos perspektyvios technologijos

Išmani apykaklė, apsauganti nuo nuskendimo, gintaro gaminių klasifikatorius, saulės kolektorius mažaenerginiams pastatams, sveikatos dienoraštis, mobili 12V baterija, antenų sistema nanopalydovams, plataus ruožo radaro prototipas – tai tik keletą inovacijų, kurios Lietuvoje bus vystomos 2018 metais. skaityti »

Skelbiama nauja atranka į programą „Renkuosi mokyti!“

Projektas „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ skelbia naują mokyklų ir „Renkuosi mokyti!“ mokytojų atranką. skaityti »

Planuojama pertvarkyti vaikų socializacijos centrus

Per kelis ateinančius metus planuojama iš esmės pertvarkyti vaikų socializacijos centrus, sukuriant šiuolaikiškas įstaigas, kuriose būtų stiprinami socialiniai vaikų įgūdžiai. skaityti »

Ko galėtume pasimokyti iš Suomijos švietimo sistemos?

Suomijos švietimo sistema yra dažnai pateikiama kaip pavyzdys, kuriuo turėtų sekti kiekviena valstybė. skaityti »

XXI amžiaus švietimo sistema turi remtis kūrybiškumo ir atvirumo nesėkmei idėjomis

Mokyklos šiais laikais turi diegti ne tik konkrečios srities žinias, bet ir kūrybiškumą, plačias pažiūras, smalsumą. skaityti »

Programuotojai – pradinių klasių moksleiviai?

Programavimo specialistai įsitikinę, kad mokyti programavimo vaikus būtų tikslinga jau pradinėse klasėse. skaityti »