Tarptautiniai ekspertai įvertino KTU Maisto mokslo ir technologijų studijų programas

Publikuota: 2014 m. liepos 23 d. trečiadienis

KTU Cheminės technologijos fakulteto (CTF) bakalauro ir magistro studijų programos – labai gerai suprojektuotos, o studentams siūlomos specializacijos yra itin aktualios ir yra vienos stipriausių Europoje tarp panašaus pobūdžio studijų daugelyje Europos šalių. Tokias išvadas pateikė tarptautiniai ekspertai atlikę vertinimą, kurį užsakė Studijų kokybės vertinimo centras.

Jie vertino bakalauro studijų programą „Maisto mokslas ir technologija“ ir magistro studijų programą „ Maisto mokslas ir sauga“ šešiose srityse: programos tikslai ir numatomi studijų rezultatai, programos sandara, personalas, materialieji ištekliai, studijų eiga ir jos vertinimas, programos vadyba.

Kaip teigė šių programų koordinatorė, Kauno technologijos universiteto (KTU) CTF Maisto mokslo ir technologijos katedros vedėja prof. Daiva Leskauskaitė, visos sritys buvo įvertintos palankiai.

„Šioms programoms vykdyti sutelktas personalas iš tiesų yra kvalifikuotas ir tinkamas dėstyti įvairias maisto mokslo ir technologijų disciplinas, tad studentai gali pasiekti gerų ir apčiuopiamų rezultatų. Personalo žinios ir kompetencijos yra nuolat tobulinamos, tad vykdomi moksliniai tyrimai yra aukštos kokybės ir praturtina studijų procesą“, – sakė ji.

Vertinimo metu akcentuota gausiai vykdomų mokslinių tyrimų svarba ir teigiama jų įtaka minėtoms programoms.

„Ekspertai puikiai atsiliepė ir apie mūsų turimus materialinius išteklius, skirtus studijoms ir mokslinei veiklai užtikrinti – modernias laboratorijas, jose esančią įrangą. Mes galime pasidžiaugti ir pirmuoju Lietuvoje įrengtu Maisto mokslo ir technologijų kompetencijos centru, kuriame tiek mokslininkai, tiek studentai, tiek verslininkai gali išbandyti inovatyvias idėjas“, – paminėjo profesorė.

Kaip vieną privalumų vertintojai išskyrė mokslo renginių ir mokslinės veiklos į kurią gali įsitraukti studentai įvairovę, o taip pat puikiai įvertino ir studentams teikiamą pagalbą universitete.

„Stengiamės įvairiomis formomis bendrauti tiek su studentais, tiek su jų būsimaisiais darbdaviais – palaikome glaudų ryšį su verslu. Taip didėja mūsų programų kokybė ir patrauklumas“, – akcentavo D. Leskauskaitė.

 

Šaltinis: ktu.edu
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Inovatyvūs mokymo metodai: mokytojams pamokose siūlys pasitelkti vaizdo žaidimus

Vaizdo žaidimai gali būti ne tik laisvalaikio praleidimo forma, bet ir puiki mokymosi priemonė. skaityti »

Ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų

Novatorius fizikas S. Tamulevičius teigia, kad ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų, kurių ištekliai gamtoje mažėja. skaityti »

Penkios specialybės, kurių Lietuvos darbdaviai ieško dažniausiai

IT specialistus personalo atrankos ekspertai išskiria kaip pačius geidžiamiausius darbo rinkoje. skaityti »

Mokiniai sprendžia: kas svarbiausia kuriant ateities Europos Sąjungą?

Rusijos agresija, pabėgėlių krizė, teroristiniai išpuoliai – šie klausimai aktualūs ne tik ES politikos ekspertams, bet ir mokiniams. skaityti »

MITA patvirtino finansavimą 16 naujų projektų: bus kuriamos perspektyvios technologijos

Išmani apykaklė, apsauganti nuo nuskendimo, gintaro gaminių klasifikatorius, saulės kolektorius mažaenerginiams pastatams, sveikatos dienoraštis, mobili 12V baterija, antenų sistema nanopalydovams, plataus ruožo radaro prototipas – tai tik keletą inovacijų, kurios Lietuvoje bus vystomos 2018 metais. skaityti »

Skelbiama nauja atranka į programą „Renkuosi mokyti!“

Projektas „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ skelbia naują mokyklų ir „Renkuosi mokyti!“ mokytojų atranką. skaityti »

Planuojama pertvarkyti vaikų socializacijos centrus

Per kelis ateinančius metus planuojama iš esmės pertvarkyti vaikų socializacijos centrus, sukuriant šiuolaikiškas įstaigas, kuriose būtų stiprinami socialiniai vaikų įgūdžiai. skaityti »

Ko galėtume pasimokyti iš Suomijos švietimo sistemos?

Suomijos švietimo sistema yra dažnai pateikiama kaip pavyzdys, kuriuo turėtų sekti kiekviena valstybė. skaityti »

XXI amžiaus švietimo sistema turi remtis kūrybiškumo ir atvirumo nesėkmei idėjomis

Mokyklos šiais laikais turi diegti ne tik konkrečios srities žinias, bet ir kūrybiškumą, plačias pažiūras, smalsumą. skaityti »

Programuotojai – pradinių klasių moksleiviai?

Programavimo specialistai įsitikinę, kad mokyti programavimo vaikus būtų tikslinga jau pradinėse klasėse. skaityti »