Universitete varžėsi tiltų iš makaronų kūrėjai

Publikuota: 2012 m. gruodžio 1 d. šeštadienis

Lapkričio 27 d. Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) Statybos fakulteto Tiltų ir specialiųjų statinių katedros doktorantų iniciatyva buvo surengtas pirmasis Lietuvoje oficialus tiltų iš makaronų čempionatas. Renginyje dalyvavo 5 komandos iš VGTU Statybos fakulteto ir visi žiūrovai iš anksto spėdami, kokį svorį atlaikys jaunųjų kūrėjų tiltai.

Šiais metais dalyvių tiltai galėjo būti statomi tik iš spageti makaronų ir pačių pasirinktų klijų. Taip pat jie negalėjo būti ilgesni nei 1 metras, aukštesni nei 60 centimetrų ir sunkesni nei 1 kilogramas. Visi dalyvių tiltai atitiko šiuos reikalavimus ir išlaikė svorius nuo 15 iki 56 kilogramų. Tiltų kūrėjų sėkmę ir jų darbų patvarumą labiausiai lėmė pasirinktos medžiagos, tilto konstrukcija ir kruopštumas.

1–ąją vietą čempionate laimėjo Architektūros inžinerijos studentų komanda, pasivadinusi „Makarena“. Jų tiltas atlaikė net 56,7 kilogramo ir buvo aiškus vakaro čempionas. Tiesa, kaip pastebėjo renginio organizatoriai, pats tiltas liko visiškai sveikas, o lūžo tik centriniame mazge naudota medinė detalė. 2–osios vietos laimėtojų tiltas atlaikė daugiau nei 40, o trečios – daugiau nei 30 kilogramų svorius.

Šaltinis: pranešimas spaudas
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Lietuvos gyvybės mokslų tyrėjams – naujos perspektyvos pasaulinėse rinkose

Lietuva jungiasi į Europos molekulinės biologijos mokslo tinklą, vienijantį gyvybės mokslininkų bendruomenę. skaityti »

MRU vyks pirmasis Korėjiečių kalbos konkursas

Lapkričio 27 d., 17.30–19.00 val., Mykolo Romerio universitete (I-414 auditorijoje) vyks pirmasis Korėjiečių kalbos konkursas skaityti »

Bendradarbiaus kosminius tyrimus vykdantys Kauno ir Ispanijos universitetai

Lietuvišką darganą į ispanišką saulę trumpam iškeitę Kauno technologijos universiteto (KTU) Elektros ir elektronikos fakulteto (EEF) atstovai namo grįžo netuščiomis. Jų rankose – ne tik nauja bendravimo sutartis su Migelio Hernandezo universitetu (Elčė, Ispanija). skaityti »

Programuoti galima išmokti ir žaidžiant

Programavimo įgūdžiai padės ne tik ateities karjeroje, bet ir išmokins spręsti problemas, logiškai mąstyti. Tiesa, programavimo pagrindų nebūtina mokytis sudėtingai – vaikai su jais gali susipažinti ir žaisdami mėgstamus žaidimus. skaityti »

Švietimo ir mokslo ministrė A. Pitrėnienė ES Tarybos posėdyje diskutavo apie migrantų integraciją

Švietimo ir mokslo ministrė Audronė Pitrėnienė pirmadienį Briuselyje dalyvavo Europos Sąjungos Tarybos posėdyje tema „Švietimas ir migracija. Neseniai atvykusių migrantų ir migrantų kilmės asmenų integravimo strategijos“. skaityti »

Gyventojams vertingiausia investicija – išsilavinimas ir žinios

Gyventojai labiausiai vertina investicijas į švietimą ir išsilavinimą, atskleidė Klaipėdoje ir Vilniuje atliktos gatvės apklausos. Daugiau kaip pusė (58 proc.) iš 100 apklaustųjų, nepriklausomai nuo jų amžiaus, teigė, kad švietimas ir mokslas yra prioritetas. skaityti »

Švietimo ir mokslo ministerija skatina mokytojų kvalifikacijos kėlimą geriausiuose pasaulio tyrimų centruose

Dvi fizikos mokytojos lapkričio 9–20 dienomis dalyvavo Japonijoje, Tokai mieste, Japonijos branduolinės energetikos agentūros organizuotame tarptautiniame seminare, skirtame moksleivių edukacijai apie radiaciją. skaityti »

Plečiasi VU sukurtas pasaulinis informatikos tinklas „Bebras“

Praėjusi savaitė buvo oficialiai paskelbta „Bebro“ renginių savaite daugiau kaip 40 šalių. skaityti »

Bitkoinų stabilumą saugo ne įstatymai, o matematika

Jeigu bandytume suprasti, kaip veikia kriptografinė bitkoinų valiuta, pradėję nuo techninių detalių, iškart pasimestume. Tad pabandykime pažvelgti į atsiskaitymų šia valiuta sistemą tarsi iš paukščio skrydžio daug ką supaprastindami ir palygindami su atsiskaitymais tikrais pinigais. skaityti »

Kaip su paaugliais kalbėtis apie pinigus?

Finansų planavimo įgūdžiai yra ne įgimti, o įgyjami. Tačiau ne visada finansiniam raštingumui yra skiriama pakankamai dėmesio. Dėl šios priežasties SEB bankas pradėjo rengti interaktyvias diskusijas 9-12 klasių moksleiviams. skaityti »