VDU prisideda sprendžiant virtualaus mobilumo problemas

Publikuota: 2013 m. balandžio 5 d. penktadienis

Vytauto Didžiojo universitetas, 2010 m. pirmasis Lietuvoje pradėjęs „LLP/Erasmus“ virtualaus mobilumo sesijas, toliau tęsia veiklas šioje srityje. Šiuo metu universitetas dalyvauja dviejuose virtualaus mobilumo projektuose, kurių tikslas – spręsti problemas, iškylančias organizuojant virtualius mainus.

Pasak projekto organizatorių, virtualaus mobilumo nauda aukštosioms mokykloms nekelia abejonių, nes tokio pobūdžio mokymasis padidina mainus tarp dalyvių, kurie fiziškai neturi galimybių pasinaudoti tokiomis programomis dėl socialinių, ekonominių, organizacinių ar kitų priežasčių. Kita vertus, egzistuoja daug kliūčių ir iššūkių, su kuriais susidurtų aukštosios mokyklos, organizuodamos virtualius mainus.

„Pirmiausia tai – organizaciniai klausimai: susitarimai tarp universitetų, studentų bei dėstytojų registracija, kreditų pripažinimas bei panašios problemomis. Taip pat labai svarbu įvertinti technologinius standartus, kurie sudarytų sąlygas atvirų išteklių prieinamumui ir naudojimui tarp aukštųjų mokyklų“, – pasakojo VDU Inovatyvių studijų centro direktorė doc. dr. Airina Volungevičienė.

Šiuo metu VDU prisideda prie virtualaus mobilumo veiklų skatinimo dalyvaudamas dviejuose virtualaus mobilumo projektuose: „VMCOLAB – Bendros Europos erdvės virtualaus mobilumo integravimui į aukštojo mokslo inovacijų ir modernizavimo strategijas sukūrimas“ ir „UBIcamp: Integruotas virtualaus mobilumo problemų sprendimas“.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Inovatyvūs mokymo metodai: mokytojams pamokose siūlys pasitelkti vaizdo žaidimus

Vaizdo žaidimai gali būti ne tik laisvalaikio praleidimo forma, bet ir puiki mokymosi priemonė. skaityti »

Ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų

Novatorius fizikas S. Tamulevičius teigia, kad ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų, kurių ištekliai gamtoje mažėja. skaityti »

Penkios specialybės, kurių Lietuvos darbdaviai ieško dažniausiai

IT specialistus personalo atrankos ekspertai išskiria kaip pačius geidžiamiausius darbo rinkoje. skaityti »

Mokiniai sprendžia: kas svarbiausia kuriant ateities Europos Sąjungą?

Rusijos agresija, pabėgėlių krizė, teroristiniai išpuoliai – šie klausimai aktualūs ne tik ES politikos ekspertams, bet ir mokiniams. skaityti »

MITA patvirtino finansavimą 16 naujų projektų: bus kuriamos perspektyvios technologijos

Išmani apykaklė, apsauganti nuo nuskendimo, gintaro gaminių klasifikatorius, saulės kolektorius mažaenerginiams pastatams, sveikatos dienoraštis, mobili 12V baterija, antenų sistema nanopalydovams, plataus ruožo radaro prototipas – tai tik keletą inovacijų, kurios Lietuvoje bus vystomos 2018 metais. skaityti »

Skelbiama nauja atranka į programą „Renkuosi mokyti!“

Projektas „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ skelbia naują mokyklų ir „Renkuosi mokyti!“ mokytojų atranką. skaityti »

Planuojama pertvarkyti vaikų socializacijos centrus

Per kelis ateinančius metus planuojama iš esmės pertvarkyti vaikų socializacijos centrus, sukuriant šiuolaikiškas įstaigas, kuriose būtų stiprinami socialiniai vaikų įgūdžiai. skaityti »

Ko galėtume pasimokyti iš Suomijos švietimo sistemos?

Suomijos švietimo sistema yra dažnai pateikiama kaip pavyzdys, kuriuo turėtų sekti kiekviena valstybė. skaityti »

XXI amžiaus švietimo sistema turi remtis kūrybiškumo ir atvirumo nesėkmei idėjomis

Mokyklos šiais laikais turi diegti ne tik konkrečios srities žinias, bet ir kūrybiškumą, plačias pažiūras, smalsumą. skaityti »

Programuotojai – pradinių klasių moksleiviai?

Programavimo specialistai įsitikinę, kad mokyti programavimo vaikus būtų tikslinga jau pradinėse klasėse. skaityti »