VGTU įgyvendintas projektas laimėjo „Inovatyvios idėjos nominaciją“

Publikuota: 2012 m. lapkričio 25 d. sekmadienis

Lapkričio 15 d. Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) vykdomas projektas „Statybos ir nekilnojamo turto specialistų imitacinio mokymo centro kūrimas“ laimėjo „Inovatyvios idėjos nominaciją“. Ją universiteto projektui skyrė Europos socialinis fondas, geriausio 2012 metais Europos socialinio fondo lėšomis finansuojamo projekto konkurse.

VGTU vykdydamas šį projektą sukūrė sistemą, kuria galima nustatyti studentų žinių lygį be egzamino, panaudojant biometrines (akies vyzdžio ir balso analizės) ir intelektines technologijas. Tradiciškai biometrika naudojama žmogui identifikuoti pagal fiziologinę arba elgsenos charakteristiką. VGTU mokslininkai panaudojo šias technologijas egzaminuojamų studentų psichologinės ir emocinės būsenos analizei, kurios rezultatai leidžia įvertinti žmogaus žinių lygį. Projektas buvo skirtas šiai nominacijai, dėl savo inovatyvumo pasaulio mastu.

Projekto metu taip pat buvo sukurta intelektinė praktinio mokymo sistema, skirta statybos ir nekilnojamo turto specialistams, kuriems trūksta praktinių specialybės žinių. Vykdant projektą buvo bendradarbiaujama su Lietuvos nekilnojamo turto plėtros ir kitų asociacijų specialistais, todėl studijų medžiagoje pateikti aktualūs praktiniais pavyzdžiai su paaiškinimais. Darbui vadovavo VGTU prof. habil. dr. Artūras Kaklauskas.

Įgyvendinus projektą buvo sudarytos sąlygos taikyti personalizuotą mokymą įgyvendinant studijų procesą: besimokantieji gali siekti skirtingų tikslų, aktyviai dalyvauti sudarant jo modulio turinį ir kt.

Konkursui pateikti projektai buvo įvertinti „Inovatyvios idėjos“, „Sėkmingos partnerystės“, „Veiksmingo įnašo bendruomenei ar regionui“ bei „Projekto dalyvio svajonės įgyvendinimo“ nominacijomis.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Inovatyvūs mokymo metodai: mokytojams pamokose siūlys pasitelkti vaizdo žaidimus

Vaizdo žaidimai gali būti ne tik laisvalaikio praleidimo forma, bet ir puiki mokymosi priemonė. skaityti »

Ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų

Novatorius fizikas S. Tamulevičius teigia, kad ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų, kurių ištekliai gamtoje mažėja. skaityti »

Penkios specialybės, kurių Lietuvos darbdaviai ieško dažniausiai

IT specialistus personalo atrankos ekspertai išskiria kaip pačius geidžiamiausius darbo rinkoje. skaityti »

Mokiniai sprendžia: kas svarbiausia kuriant ateities Europos Sąjungą?

Rusijos agresija, pabėgėlių krizė, teroristiniai išpuoliai – šie klausimai aktualūs ne tik ES politikos ekspertams, bet ir mokiniams. skaityti »

MITA patvirtino finansavimą 16 naujų projektų: bus kuriamos perspektyvios technologijos

Išmani apykaklė, apsauganti nuo nuskendimo, gintaro gaminių klasifikatorius, saulės kolektorius mažaenerginiams pastatams, sveikatos dienoraštis, mobili 12V baterija, antenų sistema nanopalydovams, plataus ruožo radaro prototipas – tai tik keletą inovacijų, kurios Lietuvoje bus vystomos 2018 metais. skaityti »

Skelbiama nauja atranka į programą „Renkuosi mokyti!“

Projektas „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ skelbia naują mokyklų ir „Renkuosi mokyti!“ mokytojų atranką. skaityti »

Planuojama pertvarkyti vaikų socializacijos centrus

Per kelis ateinančius metus planuojama iš esmės pertvarkyti vaikų socializacijos centrus, sukuriant šiuolaikiškas įstaigas, kuriose būtų stiprinami socialiniai vaikų įgūdžiai. skaityti »

Ko galėtume pasimokyti iš Suomijos švietimo sistemos?

Suomijos švietimo sistema yra dažnai pateikiama kaip pavyzdys, kuriuo turėtų sekti kiekviena valstybė. skaityti »

XXI amžiaus švietimo sistema turi remtis kūrybiškumo ir atvirumo nesėkmei idėjomis

Mokyklos šiais laikais turi diegti ne tik konkrečios srities žinias, bet ir kūrybiškumą, plačias pažiūras, smalsumą. skaityti »

Programuotojai – pradinių klasių moksleiviai?

Programavimo specialistai įsitikinę, kad mokyti programavimo vaikus būtų tikslinga jau pradinėse klasėse. skaityti »