VGTU mokslininkas tapo Amerikos tyrėjų asociacijos nariu

Publikuota: 2014 m. vasario 6 d. ketvirtadienis

Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) Įmonių ekonomikos ir vadybos katedros profesorius Kęstutis Peleckis šiemet gavo kvietimą tapti tarptautinės Amerikos tyrėjų asociacijos (AAIR) nariu. Profesorius, įvertintas už straipsnius verslo derybų tema, yra pirmasis į asociaciją priimtas VGTU mokslininkas.

Amerikos tyrėjų asociacija – viena didžiausių tarptautinių mokslinių asociacijų pasaulyje. Narystė joje suteikia galimybes įsilieti į tarpkultūrines mokslininkų grupes bei gauti stipendijas. Prof. K. Peleckiui asociacija taip pat pasiūlė išleisti monografiją verslo derybų tema, kurią mokslininkas tikisi išleisti per kelis artimiausius metus.

„Asociacija jau turi daugiau nei 2000 narių iš viso pasaulio ir orientuojasi į tarptautinių, tarpkultūrinių mokslo grupių kūrimą bendrų projektų vykdymui. Jos dėmesio centre – fundamentiniai ir taikomieji moksliniai tyrimai, mokslo ir akademinių tyrimų integracija, mokymasis visą gyvenimą“, – sakė prof. dr. Kęstutis Peleckis.

Amerikos tyrėjų asociacija yra įsteigusi ir savo institutą, leidžiantį daugiau nei 50 mokslinių žurnalų. Į dviejų žurnalų – „Journal of Management Policies and Practices“ ir „Journal of International Business and Economics“ – redkolegijas buvo įtrauktas ir VGTU mokslininkas.

„Tai man suteikia galimybę nemokamai šiuose žurnaluose spausdinti savo mokslinius straipsnius, be to, galiu rekomenduoti ir savo kolegų straipsnius“, – apie atsivėrusias galimybes pasakojo profesorius.

Institutas kasmet skiria po 50 stipendijų nuo 200  iki 2000 JAV dolerių per mėnesį tarpkultūrinius tyrimus vykdantiems mokslininkams, doktorantams. Institutas taip pat teikia stipendijas tyrėjams, ieškantiems atskirų šalių problemų sprendimo.

Šaltinis: vgtu.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Inovatyvūs mokymo metodai: mokytojams pamokose siūlys pasitelkti vaizdo žaidimus

Vaizdo žaidimai gali būti ne tik laisvalaikio praleidimo forma, bet ir puiki mokymosi priemonė. skaityti »

Ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų

Novatorius fizikas S. Tamulevičius teigia, kad ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų, kurių ištekliai gamtoje mažėja. skaityti »

Penkios specialybės, kurių Lietuvos darbdaviai ieško dažniausiai

IT specialistus personalo atrankos ekspertai išskiria kaip pačius geidžiamiausius darbo rinkoje. skaityti »

Mokiniai sprendžia: kas svarbiausia kuriant ateities Europos Sąjungą?

Rusijos agresija, pabėgėlių krizė, teroristiniai išpuoliai – šie klausimai aktualūs ne tik ES politikos ekspertams, bet ir mokiniams. skaityti »

MITA patvirtino finansavimą 16 naujų projektų: bus kuriamos perspektyvios technologijos

Išmani apykaklė, apsauganti nuo nuskendimo, gintaro gaminių klasifikatorius, saulės kolektorius mažaenerginiams pastatams, sveikatos dienoraštis, mobili 12V baterija, antenų sistema nanopalydovams, plataus ruožo radaro prototipas – tai tik keletą inovacijų, kurios Lietuvoje bus vystomos 2018 metais. skaityti »

Skelbiama nauja atranka į programą „Renkuosi mokyti!“

Projektas „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ skelbia naują mokyklų ir „Renkuosi mokyti!“ mokytojų atranką. skaityti »

Planuojama pertvarkyti vaikų socializacijos centrus

Per kelis ateinančius metus planuojama iš esmės pertvarkyti vaikų socializacijos centrus, sukuriant šiuolaikiškas įstaigas, kuriose būtų stiprinami socialiniai vaikų įgūdžiai. skaityti »

Ko galėtume pasimokyti iš Suomijos švietimo sistemos?

Suomijos švietimo sistema yra dažnai pateikiama kaip pavyzdys, kuriuo turėtų sekti kiekviena valstybė. skaityti »

XXI amžiaus švietimo sistema turi remtis kūrybiškumo ir atvirumo nesėkmei idėjomis

Mokyklos šiais laikais turi diegti ne tik konkrečios srities žinias, bet ir kūrybiškumą, plačias pažiūras, smalsumą. skaityti »

Programuotojai – pradinių klasių moksleiviai?

Programavimo specialistai įsitikinę, kad mokyti programavimo vaikus būtų tikslinga jau pradinėse klasėse. skaityti »