VGTU studentės įkūrė unikalų muziejų

Publikuota: 2013 m. balandžio 28 d. sekmadienis

Plokštinėje (Plungės rajone), Ekologinio ugdymo centre, šalia Šaltojo karo muziejaus, balandžio 20–ąją duris atverė Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) Kūrybinių industrijų ketvirtakursių Ritos Norvaišaitės ir Agnės Rapalaitės įkurtas unikalus Šiltojo karo muziejus.

Šiltojo karo muziejus, pasak idėjos autorių, bus vieta, skirta žmonėms, ieškantiems naujovių, ir tiems, kuriems pabodęs tradicinis muziejus. „Siūlome visiems pamąstyti: muziejus bendrąja prasme gimė iš noro parodyti kitiems kažką vertinga... Tad kas mums yra vertinga? Kas mums yra Šiltasis karas? Prieš ką turėtume kovoti?“ – komentavo viena muziejaus įkūrėjų R. Norvaišaitė.

Naujajame muziejuje apžiūrint ekspoziciją galios tam tikros taisyklės. Jos, anot pašnekovės, paprastos: ateiti pasiruošus dalyvauti – veikti, mąstyti, bendrauti. „Šiltojo karo muziejus nėra muziejus, kurį galime greitai perbėgti, nusifotografuoti prie garsiausių eksponatų... Tai visai kitokio tipo muziejus. Jei lankytojas nėra pasiruošęs dalyvauti, muziejaus ekspozicija jam nieko neatskleis, arba atskleis labai mažą dalį“,– atkreipė dėmesį VGTU studentė.

Muziejus paremtas dalyvaujančio muziejaus koncepcija, kuri pasižymi dideliu lankytojo įtraukimu į ekspozicijos apžiūrą – lankytojas nėra pasyvus stebėtojas, bet aktyviai dalyvauja ekspozicijos kūrimo procese. „Svarbiausia ateiti pasirengus dalyvauti, būti atviram naujovėms, idėjoms, bendrystei“, – sako R. Norvaišaitė.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Šiuolaikinio mokslininko portretas: griūvantys stereotipai ir galia nulemti ateitį

Šiuolaikinis mokslininkas, norėdamas sėkmingai konkuruoti savo srityje, privalo būti kūrybiškas, socialus ir nuolat ieškoti savo veiklos realizavimo galimybių. skaityti »

Tarp 50 geriausių regiono universitetų – dvi Lietuvos aukštosios mokyklos

Vėlyvą pirmadienio vakarą tarptautinio universitetų reitingo „QS World University Rankings“ sudarytojai paskelbė „Emerging Europe and Central Asia 2018“ universitetų reitingą. skaityti »

Robotai ir virtuali realybė: galimybės ar pavojus mokytojo profesijai?

Prognozuojama, kad jau netolimoje ateityje mokymosi procesas stipriai pasikeis, mat pedagogų vietą mokyklose žada pakeisti ne kas kitas, o robotai. skaityti »

Metų knygos rinkimai: skelbiami išskirtiniausių kūrinių penketukai

Akcija „Metų knygos rinkimai“ jau 13 kartą kviečia skaitytojus rinkti labiausiai patikusias lietuvių autorių knygas. skaityti »

Šiuolaikinis švietimas: kaip vaikus ugdo inovatyvios pasaulio mokyklos?

Kaip turėtų atrodyti šiuolaikinė mokykla? Pasidairius po pasaulį panašu, kad mokyklose nuo tradicinių mokymosi įrankių, tokių kaip knyga ir sąsiuvinis, pereinama prie skaitmeninių mokymosi metodų. skaityti »

Ar Lietuvoje vyrai dirba pradinukų mokytojais?

Neįprastą pradinio ugdymo specialybę pasirinkęs vaikinas šiemet mokys pirmaklasius mokslo paslapčių. skaityti »

Lietuvoje kuriamas pirmasis Baltijos regione informacinių technologijų kompetencijų centras

IKT kompetencijų centre, kuris vienys lietuvių ir švedų tyrėjus ir institucijas bus vystomos inovacijos daiktų interneto kibernetinio saugumo, sveikatos technologijų srityje. skaityti »

Kokios savybės padės neužleisti vietos robotui?

Retas įsivaizduojame savo darbo dieną be kompiuterio ar išmanaus telefono, tačiau ateityje technologijų įtaka didės dar labiau. skaityti »

Lietuvos vaikų finansinis raštingumas žemas

Nors finansinis raštingumas padeda užtikrinti sėkmingą ekonominį gyvenimą, tyrimų rezultatai rodo, jog Lietuvoje vaikų ir paauglių iki 15 m. finansinio raštingumo lygis yra gerokai žemesnis nei kitose šalyse. skaityti »

Gabiems magistrantams iš užsienio – parama studijoms Lietuvoje

Siekiant didinti studijų tarptautiškumą ir pritraukti į Lietuvą studijuoti gabius jaunuolius iš užsienio, valstybė skiria paramą užsieniečių magistrantūros studijoms. skaityti »