VU atidaryta „Huawei“ kompiuterinių tinklų akademija ir Mobiliųjų aplikacijų verslui laboratorija

Publikuota: 2013 m. gegužės 21 d. antradienis

Vilniaus universitete veikiantis Telekomunikacijų mokslo centras pasipildė dviem naujomis erdvėmis: universiteto Fizikos fakultete atidaryta vienintelė regione „Huawei“ kompiuterinių tinklų akademija, taip pat duris čia atvėrė jau 15-oji Lietuvoje mobiliųjų aplikacijų laboratorija. Akademijoje vyks mokymai ne tik studentams, bet ir verslo įmonių darbuotojams, o naujoji Mobiliųjų aplikacijų laboratorija nuo ankstesnių skiriasi tuo, kad joje gims išskirtinai verslui skirti sprendimai. Pirmieji jų jau pradėti kurti nė nesulaukus oficialaus laboratorijos atidarymo.

 „Išsiplėtęs Telekomunikacijų mokslo centras pirmiausia reiškia didesnes galimybes mūsų studentams. Čia jie galės išmokti dirbti su „Huawei“ įranga, o laboratorijoje ne tik įgyti patirties, bet ir padiskutuoti su šios srities profesionalais, išsigryninti savo idėjas, susitelkti ties jų įgyvendinimu, o gal net sukurti savo verslą. Vilniaus universiteto studentams tai reiškia naujas galimybes, kurių dėka Lietuva, o ir pasaulis turės puikių specialistų“, – sako laikinai einantis Vilniaus universiteto (VU) rektoriaus pareigas prof. habil. dr. Jūras Banys.

 „Huawei“ kompiuterinių tinklų įrangos Lietuvoje ir Europoje nuolat daugėja, tad didėja ir su šios kompanijos įranga gebančių dirbti specialistų poreikis. Europoje veikia keli „Huawei“ kompiuterinių tinklų mokymo centrai, artimiausias jų įsikūręs Nyderlanduose.

„Visame pasaulyje „Huawei“ yra laikomas vienu lyderiaujančių ryšio technologijų gamintojų ir kūrėjų, siūlančių naujausius technologinius sprendimus. Kartu su VU steigdami „Huawei“ kompiuterinių tinklų akademiją siekiame su naujausiomis ryšio technologijomis supažindinti ir studentus, ir visus kitus jomis besidominčius, stiprinti jaunųjų specialistų žinias, didinti domėjimąsi ryšio technologijomis ir kelti regiono specialistų kompetenciją. Akademijoje suteiksime galimybę mokytis iš „Huawei“ sertifikuotų dėstytojų ir naudotis naujausia laboratorine įranga – norime paskatinti kvalifikuotų, kompetentingų, darbo rinkoje konkurencingų specialistų pasiūlos augimą. Sparčiai augančioje, itin perspektyvioje komunikacijų technologijų rinkoje pagrindinis variklis ir vienas iš labiausiai vertinamų resursų yra šios srities profesionalai, todėl tikimės, kad naujojoje akademijoje įgytos žinios ir patirtis augančiam profesionalui bus pagrindas siekti tolimesnių aukštumų“, – sako „Huawei“ vadovas Baltijos regionui George‘as Zhangas.

Pirmuosius mokymus naujojoje akademijoje planuojama surengti jau birželio pradžioje.

Šiandien VU atidaryta mobiliųjų aplikacijų verslui laboratorija – jau antroji šiame universitete ir penktoji apskritai. Pirmoji universiteto Matematikos ir informacijos fakultete atidaryta prieš pusantrų metų.

Visose penkiose laboratorijose, veikiančiose keturiose Lietuvos aukštosiose mokyklose, iš viso sukurta daugiau kaip šimtas darbo vietų, aprūpintų reikiama įranga. Mobiliųjų aplikacijų laboratorijų tinklą kuriančios bei plečiančios bendrovės „AppCamp“ vadovo Tomo Martūno teigimu, tokia darbo vietų ir įrangos gausa universitetų studentams be jokios abejonės padės įgyti praktinės patirties, kurią taip vertina jų būsimi darbdaviai.

„Du pagrindiniai dalykai, pritraukiantys studentus ir jaunus kūrėjus į mobiliųjų aplikacijų laboratorijas, yra patirtis, kurios jose galima pasisemti, ir bendradarbiavimas. Kai kurie jauni žmonės yra puikūs programuotojai, tačiau neturi konkrečios idėjos. Kiti – atvirkščiai: turi idėją, tačiau patys negali jos įgyvendinti. Mobiliųjų aplikacijų laboratorijose laukiame ir vienų, ir kitų – čia jie gali savo sumanymus ir sugebėjimus realizuoti kartu“, – teigia T. Martūnas.

Kitos trys Mobiliųjų aplikacijų laboratorijos veikia Kauno technologijos universitete, Klaipėdos valstybinėje kolegijoje ir Vilniaus Gedimino technikos universitete.

 

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Inovatyvūs mokymo metodai: mokytojams pamokose siūlys pasitelkti vaizdo žaidimus

Vaizdo žaidimai gali būti ne tik laisvalaikio praleidimo forma, bet ir puiki mokymosi priemonė. skaityti »

Ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų

Novatorius fizikas S. Tamulevičius teigia, kad ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų, kurių ištekliai gamtoje mažėja. skaityti »

Penkios specialybės, kurių Lietuvos darbdaviai ieško dažniausiai

IT specialistus personalo atrankos ekspertai išskiria kaip pačius geidžiamiausius darbo rinkoje. skaityti »

Mokiniai sprendžia: kas svarbiausia kuriant ateities Europos Sąjungą?

Rusijos agresija, pabėgėlių krizė, teroristiniai išpuoliai – šie klausimai aktualūs ne tik ES politikos ekspertams, bet ir mokiniams. skaityti »

MITA patvirtino finansavimą 16 naujų projektų: bus kuriamos perspektyvios technologijos

Išmani apykaklė, apsauganti nuo nuskendimo, gintaro gaminių klasifikatorius, saulės kolektorius mažaenerginiams pastatams, sveikatos dienoraštis, mobili 12V baterija, antenų sistema nanopalydovams, plataus ruožo radaro prototipas – tai tik keletą inovacijų, kurios Lietuvoje bus vystomos 2018 metais. skaityti »

Skelbiama nauja atranka į programą „Renkuosi mokyti!“

Projektas „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ skelbia naują mokyklų ir „Renkuosi mokyti!“ mokytojų atranką. skaityti »

Planuojama pertvarkyti vaikų socializacijos centrus

Per kelis ateinančius metus planuojama iš esmės pertvarkyti vaikų socializacijos centrus, sukuriant šiuolaikiškas įstaigas, kuriose būtų stiprinami socialiniai vaikų įgūdžiai. skaityti »

Ko galėtume pasimokyti iš Suomijos švietimo sistemos?

Suomijos švietimo sistema yra dažnai pateikiama kaip pavyzdys, kuriuo turėtų sekti kiekviena valstybė. skaityti »

XXI amžiaus švietimo sistema turi remtis kūrybiškumo ir atvirumo nesėkmei idėjomis

Mokyklos šiais laikais turi diegti ne tik konkrečios srities žinias, bet ir kūrybiškumą, plačias pažiūras, smalsumą. skaityti »

Programuotojai – pradinių klasių moksleiviai?

Programavimo specialistai įsitikinę, kad mokyti programavimo vaikus būtų tikslinga jau pradinėse klasėse. skaityti »