VU atidaryta „Huawei“ kompiuterinių tinklų akademija ir Mobiliųjų aplikacijų verslui laboratorija

Publikuota: 2013 m. gegužės 21 d. antradienis

Vilniaus universitete veikiantis Telekomunikacijų mokslo centras pasipildė dviem naujomis erdvėmis: universiteto Fizikos fakultete atidaryta vienintelė regione „Huawei“ kompiuterinių tinklų akademija, taip pat duris čia atvėrė jau 15-oji Lietuvoje mobiliųjų aplikacijų laboratorija. Akademijoje vyks mokymai ne tik studentams, bet ir verslo įmonių darbuotojams, o naujoji Mobiliųjų aplikacijų laboratorija nuo ankstesnių skiriasi tuo, kad joje gims išskirtinai verslui skirti sprendimai. Pirmieji jų jau pradėti kurti nė nesulaukus oficialaus laboratorijos atidarymo.

 „Išsiplėtęs Telekomunikacijų mokslo centras pirmiausia reiškia didesnes galimybes mūsų studentams. Čia jie galės išmokti dirbti su „Huawei“ įranga, o laboratorijoje ne tik įgyti patirties, bet ir padiskutuoti su šios srities profesionalais, išsigryninti savo idėjas, susitelkti ties jų įgyvendinimu, o gal net sukurti savo verslą. Vilniaus universiteto studentams tai reiškia naujas galimybes, kurių dėka Lietuva, o ir pasaulis turės puikių specialistų“, – sako laikinai einantis Vilniaus universiteto (VU) rektoriaus pareigas prof. habil. dr. Jūras Banys.

 „Huawei“ kompiuterinių tinklų įrangos Lietuvoje ir Europoje nuolat daugėja, tad didėja ir su šios kompanijos įranga gebančių dirbti specialistų poreikis. Europoje veikia keli „Huawei“ kompiuterinių tinklų mokymo centrai, artimiausias jų įsikūręs Nyderlanduose.

„Visame pasaulyje „Huawei“ yra laikomas vienu lyderiaujančių ryšio technologijų gamintojų ir kūrėjų, siūlančių naujausius technologinius sprendimus. Kartu su VU steigdami „Huawei“ kompiuterinių tinklų akademiją siekiame su naujausiomis ryšio technologijomis supažindinti ir studentus, ir visus kitus jomis besidominčius, stiprinti jaunųjų specialistų žinias, didinti domėjimąsi ryšio technologijomis ir kelti regiono specialistų kompetenciją. Akademijoje suteiksime galimybę mokytis iš „Huawei“ sertifikuotų dėstytojų ir naudotis naujausia laboratorine įranga – norime paskatinti kvalifikuotų, kompetentingų, darbo rinkoje konkurencingų specialistų pasiūlos augimą. Sparčiai augančioje, itin perspektyvioje komunikacijų technologijų rinkoje pagrindinis variklis ir vienas iš labiausiai vertinamų resursų yra šios srities profesionalai, todėl tikimės, kad naujojoje akademijoje įgytos žinios ir patirtis augančiam profesionalui bus pagrindas siekti tolimesnių aukštumų“, – sako „Huawei“ vadovas Baltijos regionui George‘as Zhangas.

Pirmuosius mokymus naujojoje akademijoje planuojama surengti jau birželio pradžioje.

Šiandien VU atidaryta mobiliųjų aplikacijų verslui laboratorija – jau antroji šiame universitete ir penktoji apskritai. Pirmoji universiteto Matematikos ir informacijos fakultete atidaryta prieš pusantrų metų.

Visose penkiose laboratorijose, veikiančiose keturiose Lietuvos aukštosiose mokyklose, iš viso sukurta daugiau kaip šimtas darbo vietų, aprūpintų reikiama įranga. Mobiliųjų aplikacijų laboratorijų tinklą kuriančios bei plečiančios bendrovės „AppCamp“ vadovo Tomo Martūno teigimu, tokia darbo vietų ir įrangos gausa universitetų studentams be jokios abejonės padės įgyti praktinės patirties, kurią taip vertina jų būsimi darbdaviai.

„Du pagrindiniai dalykai, pritraukiantys studentus ir jaunus kūrėjus į mobiliųjų aplikacijų laboratorijas, yra patirtis, kurios jose galima pasisemti, ir bendradarbiavimas. Kai kurie jauni žmonės yra puikūs programuotojai, tačiau neturi konkrečios idėjos. Kiti – atvirkščiai: turi idėją, tačiau patys negali jos įgyvendinti. Mobiliųjų aplikacijų laboratorijose laukiame ir vienų, ir kitų – čia jie gali savo sumanymus ir sugebėjimus realizuoti kartu“, – teigia T. Martūnas.

Kitos trys Mobiliųjų aplikacijų laboratorijos veikia Kauno technologijos universitete, Klaipėdos valstybinėje kolegijoje ir Vilniaus Gedimino technikos universitete.

 

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Šiuolaikinio mokslininko portretas: griūvantys stereotipai ir galia nulemti ateitį

Šiuolaikinis mokslininkas, norėdamas sėkmingai konkuruoti savo srityje, privalo būti kūrybiškas, socialus ir nuolat ieškoti savo veiklos realizavimo galimybių. skaityti »

Tarp 50 geriausių regiono universitetų – dvi Lietuvos aukštosios mokyklos

Vėlyvą pirmadienio vakarą tarptautinio universitetų reitingo „QS World University Rankings“ sudarytojai paskelbė „Emerging Europe and Central Asia 2018“ universitetų reitingą. skaityti »

Robotai ir virtuali realybė: galimybės ar pavojus mokytojo profesijai?

Prognozuojama, kad jau netolimoje ateityje mokymosi procesas stipriai pasikeis, mat pedagogų vietą mokyklose žada pakeisti ne kas kitas, o robotai. skaityti »

Metų knygos rinkimai: skelbiami išskirtiniausių kūrinių penketukai

Akcija „Metų knygos rinkimai“ jau 13 kartą kviečia skaitytojus rinkti labiausiai patikusias lietuvių autorių knygas. skaityti »

Šiuolaikinis švietimas: kaip vaikus ugdo inovatyvios pasaulio mokyklos?

Kaip turėtų atrodyti šiuolaikinė mokykla? Pasidairius po pasaulį panašu, kad mokyklose nuo tradicinių mokymosi įrankių, tokių kaip knyga ir sąsiuvinis, pereinama prie skaitmeninių mokymosi metodų. skaityti »

Ar Lietuvoje vyrai dirba pradinukų mokytojais?

Neįprastą pradinio ugdymo specialybę pasirinkęs vaikinas šiemet mokys pirmaklasius mokslo paslapčių. skaityti »

Lietuvoje kuriamas pirmasis Baltijos regione informacinių technologijų kompetencijų centras

IKT kompetencijų centre, kuris vienys lietuvių ir švedų tyrėjus ir institucijas bus vystomos inovacijos daiktų interneto kibernetinio saugumo, sveikatos technologijų srityje. skaityti »

Kokios savybės padės neužleisti vietos robotui?

Retas įsivaizduojame savo darbo dieną be kompiuterio ar išmanaus telefono, tačiau ateityje technologijų įtaka didės dar labiau. skaityti »

Lietuvos vaikų finansinis raštingumas žemas

Nors finansinis raštingumas padeda užtikrinti sėkmingą ekonominį gyvenimą, tyrimų rezultatai rodo, jog Lietuvoje vaikų ir paauglių iki 15 m. finansinio raštingumo lygis yra gerokai žemesnis nei kitose šalyse. skaityti »

Gabiems magistrantams iš užsienio – parama studijoms Lietuvoje

Siekiant didinti studijų tarptautiškumą ir pritraukti į Lietuvą studijuoti gabius jaunuolius iš užsienio, valstybė skiria paramą užsieniečių magistrantūros studijoms. skaityti »