VU ieško bendradarbiavimo nišų su Hondūro Respublika

Publikuota: 2015 m. rugsėjo 2 d. trečiadienis

Vilniaus universiteto rektorius prof. Artūras Žukauskas susitiko su Hondūro Respublikos ambasadoriumi Roberto Floresu Bermúdezu.

Svečias domėjosi VU, jo ryšiais su privačiu sektoriumi. Rektorius paaiškino, kad universiteto bendravimas su privačiu sektoriumi remiasi keliais dalykais: konkrečiomis studijų programomis, dėl kurių partnerių atstovai išreiškia pageidavimus, bendradarbiavimu su verslininkais, mokslo ir technologijų parkų statyba, universiteto naryste daugelyje pramonės asociacijų.

„Svarbu, kad verslininkai galėtų apsilankyti mokslo centruose ir savo akimis pamatyti, kas juose vyksta. Verslo atstovai turi komunikuoti su mokslininkais. Tą matome CERN‘e, į kurį visiems norintiems organizuojamos ekskursijos. Ypač svarbu tai, kad mokslininkų darbo aplinką pamatytų jauni žmonės“, – įsitikinęs VU vadovas.

„Siekiu Hondūre sukurti universitetų tinklą, kuris galėtų susijungti su tokiais universitetais kaip šis remiant ERASMUS+ programai, nes neturime pakankamai išteklių, kad galėtume studentus išsiųsti į įvairius pasaulio universitetus“, – vieną savo siekių įvardijo R. Floresas Bermúdezas. Jis teigė matantis bendradarbiavimo galimybių tarp Vilniaus ir Hondūro universitetų.

VU rektorius patikino, kad dėstytojai ir studentai iš Hondūro čia labai laukiami, tačiau jie turės atitikti tam tikrus reikalavimus.

Hondūro Respublikoje, turinčioje aštuonis milijonus gyventojų, yra šeši universitetai.

R. Floresas Bermúdezas diplomatinę karjerą pradėjo 1977 m. 1999–2002 m. jis buvo Hondūro Respublikos finansų ministras. Yra dirbęs Jungtinių Tautų organizacijoje, o šiuo metu eina Hondūro Respublikos ambasadoriaus pareigas Nyderlanduose, Švedijoje, Islandijoje, Norvegijoje, Suomijoje, Danijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje.

Šaltinis: vu.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Inovatyvūs mokymo metodai: mokytojams pamokose siūlys pasitelkti vaizdo žaidimus

Vaizdo žaidimai gali būti ne tik laisvalaikio praleidimo forma, bet ir puiki mokymosi priemonė. skaityti »

Ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų

Novatorius fizikas S. Tamulevičius teigia, kad ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų, kurių ištekliai gamtoje mažėja. skaityti »

Penkios specialybės, kurių Lietuvos darbdaviai ieško dažniausiai

IT specialistus personalo atrankos ekspertai išskiria kaip pačius geidžiamiausius darbo rinkoje. skaityti »

Mokiniai sprendžia: kas svarbiausia kuriant ateities Europos Sąjungą?

Rusijos agresija, pabėgėlių krizė, teroristiniai išpuoliai – šie klausimai aktualūs ne tik ES politikos ekspertams, bet ir mokiniams. skaityti »

MITA patvirtino finansavimą 16 naujų projektų: bus kuriamos perspektyvios technologijos

Išmani apykaklė, apsauganti nuo nuskendimo, gintaro gaminių klasifikatorius, saulės kolektorius mažaenerginiams pastatams, sveikatos dienoraštis, mobili 12V baterija, antenų sistema nanopalydovams, plataus ruožo radaro prototipas – tai tik keletą inovacijų, kurios Lietuvoje bus vystomos 2018 metais. skaityti »

Skelbiama nauja atranka į programą „Renkuosi mokyti!“

Projektas „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ skelbia naują mokyklų ir „Renkuosi mokyti!“ mokytojų atranką. skaityti »

Planuojama pertvarkyti vaikų socializacijos centrus

Per kelis ateinančius metus planuojama iš esmės pertvarkyti vaikų socializacijos centrus, sukuriant šiuolaikiškas įstaigas, kuriose būtų stiprinami socialiniai vaikų įgūdžiai. skaityti »

Ko galėtume pasimokyti iš Suomijos švietimo sistemos?

Suomijos švietimo sistema yra dažnai pateikiama kaip pavyzdys, kuriuo turėtų sekti kiekviena valstybė. skaityti »

XXI amžiaus švietimo sistema turi remtis kūrybiškumo ir atvirumo nesėkmei idėjomis

Mokyklos šiais laikais turi diegti ne tik konkrečios srities žinias, bet ir kūrybiškumą, plačias pažiūras, smalsumą. skaityti »

Programuotojai – pradinių klasių moksleiviai?

Programavimo specialistai įsitikinę, kad mokyti programavimo vaikus būtų tikslinga jau pradinėse klasėse. skaityti »