Vaikų finansinio raštingumo ugdymo žaidimas muša populiarumo rekordus

Publikuota: 2011 m. birželio 3 d. penktadienis

Vaikų finansinio raštingumo ugdymui skirtas edukacinis internetinis žaidimas „Pinigėnai“ (www.pinigenai.lt) Lietuvoje muša populiarumo rekordus. Prie kovo pradžioje pasirodžiusio internetinio žaidimo, skirto 5–9 metų amžiaus vaikams, prisijungė daugiau nei 163 000 vartotojų. Šis skaičius prilygsta Lietuvoje gyvenantiems visiems 5–9 metų amžiaus vaikams, kurių praėjusiais metais, Statistikos departamento duomenimis, buvo 152 253.

Žaidimas „Pinigėnai“ Lietuvoje startavo vėliausiai, tačiau pagal prisijungusių vartotojų skaičių tarp aštuonių valstybių nusileidžia tik Danijai ir Norvegijai. Estija adaptuotą šio žaidimo versiją pristatė praėjusių metų rudenį ir dabar turi turi 162 000 vartotojų, tačiau per keturis mėnesius Lietuvos vartotojai ne tik pasivijo, bet ir aplenkė šiaurinius kaimynus. Prisijungimų prie žaidimo statistika rodo, jog lietuviai lyginant su kitomis šalimis labiau linkę sugrįžti į šį žaidimą. Vieno vartotojo prisijungimų prie žaidimo skaičius yra antrasis pagal dydį po Estijos tarp visų aštuonių šalių.

„Statistika rodo, kad lietuvaičiai į žaidimą „Pinigėnai“ apsilanko vidutiniškai 4,62 karto ir tai atitinka planuotą vidurkį. Yra paskaičiuota, kad pagrindines finansinio raštingumo žinias vaikai gali įsisavinti per 4-5 kartus. Tyrimai rodo, kad vieno prisijungimo metu vaikai vidutiniškai žaidžia nuo pusvalandžio iki valandos laiko”, – sako Danske banko socialinės veiklos ir edukacinių projektų vadovė Gerimanta Stankutė.

Pasal G. Stankutės, žaisti vaikai gali vieni, tačiau geriausių rezultatų galima pasiekti, kai vaikai žaidžia kartu su tėvais. Tuomet su žaidimo užduotimis galima susieti ir aptarti gyvenimiškas situacijas, susijusias su kišenpinigiais, taupymu ar prioritetais. Žaidimas sukurtas kartu su švietimo ekspertais, tad jį galima įtraukti į pamokų planą.

„Pinigėnų“ suvenyrai pasiekė visus Lietuvos antrokus, kuriems žaidime nagrinėjamos su pinigais susijusios temos, pasak ekspertų, yra aktualiausios pagal amžių. Jie dažniausiai jau gauna kišenpinigių ir pradeda domėtis finansiniais klausimais tokiais kaip, iš kur atsiranda pinigai ir kokią jų vertė, tad svarbu nuo pat mažens ugdyti atsakingą vaikų požiūrį į pinigus“, - pasakojo G. Stankutė.

Su šalies švietimo ekspertais sukurtas žaidimas „Pinigėnai“ yra saugi ir patraukli priemonė tėvams ir pedagogams mokyti vaikus tinkamai elgtis su pinigais. Žaidimo svetainėje yra specialiai tėvams ir mokytojams skirtos skiltys su naudinga informacija ir patarimais, kaip įdomiau integruoti žaidimą į vaiko ugdymo procesą.

Internetinis žaidimas „Pinigėnai“ yra Danske banko finansinio raštingumo programos, skirtos ugdyti pagrindinius vaikų ir jaunų žmonių finansinius įgūdžius, dalis. „Pinigėnai“ – lietuviška visame pasaulyje puikiai žinomo edukacinio žaidimo „Moneyville“ versija. Pastarasis žaidimas startavo 2008 m. rudenį Danijoje, o vėliau adaptuotos jo versijos pasirodė Švedijoje, Norvegijoje, Suomijoje, Airijoje, Šiaurės Airijoje ir Estijoje.

Šaltinis: danskebankas.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Vilniaus universitetas laukia pusantro tūkstančio archeologų

Vilniaus universitete (VU) rugpjūčio 31–rugsėjo 4 d. vyks Europos archeologų asociacijos kongresas. skaityti »

SMK įgyvendina projektą Afrikoje

Š. m. rugpjūčio 08–12 d. Socialinių mokslų kolegijos Tarptautinių studijų vadovas Marius Zalieckas, strateginės plėtros vadovė Reda Mikalauskaitė bei projekto „Atrask save“ jaunimo garantijų iniciatyvos koordinatorė Inga Kulikauskė vedė mokymus Ganos, Ugandos bei Kenijos jaunimo darbuotojams apie karjeros konsultavimo paslaugų teikimą vietiniam jaunimui. skaityti »

Profesines mokyklas jau pasirinko tūkstančiu daugiau jaunuolių nei pernai

Auga besirenkančių profesines mokyklas skaičius: rugpjūčio vidurio duomenimis, šiemet mokymąsi profesinėse mokyklose jau yra pasirinkę 14,3 tūkst. mokinių, t. y. sulaukta per tūkstantį arba 7 proc. daugiau priėmimo prašymų nei pernai tuo pat metu. skaityti »

Rugsėjo pirmajai artėjant: programėlės padėsiančios greičiau sugrįžti į mokslus

Programos „Samsung Mokykla ateičiai“ kūrėjai moksleiviams rekomenduoja nemokamas edukacines programėles. skaityti »

VDU studentėms – vardinės „Thermo Fisher Scientific“ stipendijos

Stipendijos tikslas – gabius bei motyvuotus VDU studentus, studijuojančius su biotechnologijomis ar UAB „Thermo Fisher Scientific Baltics“ veikla susijusius mokslus ir kryptingai gilinančius šių sričių žinias, skatinti dalyvauti moksliniuose tyrimuose ir siekti karjeros. skaityti »

Mokyklose populiarėjančios elektroninės pratybos lengvina vaikų kuprines

Elektroninių pratybų kūrėjai skaičiuoja, kad šiemet Lietuvoje elektronines pratybas naudos 4 kartus daugiau mokyklų, nei praėjusiais mokslo metais. Prekybininkai pastebi, kad mokymosi skaitmenizavimas daro įtaką ir apsipirkimui prieš rugsėjo pirmąją. skaityti »

Vėžio registras leis efektyviau vykdyti mokslinius tyrimus ir kovoti su onkologinėmis ligomis

Švietimo ir mokslo ministerijos siūlymu Vyriausybė įsteigė Vėžio registrą. Nacionalinė duomenų bazė sudarys sąlygas Lietuvos mokslininkams efektyviau tirti onkologinius susirgimus ir siūlyti naujus problemų sprendimo būdus. skaityti »

Į mokyklinuko kuprinę – ne tik sąsiuvinis, bet ir kompiuteris

Artėjant mokslo metų pradžiai, į mokyklas vaikus išleidžiantys tėvai skirstosi į dvi barikadų puses. Vieni skuba mokyklinuko kuprinę sukrauti iki rugsėjo 1-osios, kiti kantriai laukia, kol praėjus bumui mokykliniams reikmenims bus pradėtos taikyti nuolaidos, tad prieš mokyklą įsigyja tik pačias būtiniausias priemones. skaityti »

Iš Sibiro grįžęs VDU doktorantas: istoriniai įvykiai padeda perprasti dabartį

Ekspedicija „Misija Sibiras“ reiškia daugiau nei dviejų savaičių trukmės išbandymą tvarkant Lietuvos tremtinių kapavietes – tai pilietinės raiškos būdas, skatinantis diskusijas apie istorinės atminties svarbą ir ugdantis sąmoningumą istoriją vertinti su didele atsakomybe bei pagarba. skaityti »

Magistrantūra naujai: šiandien nebereikia vienodas kompetencijas turinčių specialistų

„Šiandien problemos tokios kompleksinės, kad jų neįmanoma išspręsti turint tik siaurą išsilavinimą“, – teigia Jurgita Šiugždinienė, Kauno technologijos universiteto (KTU) studijų prorektorė. Pasak jos, tyrimai ir pasaulinės tendencijos rodo, kad rinkai nebereikia daug vienodas kompetencijas turinčių specialistų, kuriems sunku išsiskirti iš kitų. skaityti »