Vaikų finansinio raštingumo ugdymo žaidimas muša populiarumo rekordus

Publikuota: 2011 m. birželio 3 d. penktadienis

Vaikų finansinio raštingumo ugdymui skirtas edukacinis internetinis žaidimas „Pinigėnai“ (www.pinigenai.lt) Lietuvoje muša populiarumo rekordus. Prie kovo pradžioje pasirodžiusio internetinio žaidimo, skirto 5–9 metų amžiaus vaikams, prisijungė daugiau nei 163 000 vartotojų. Šis skaičius prilygsta Lietuvoje gyvenantiems visiems 5–9 metų amžiaus vaikams, kurių praėjusiais metais, Statistikos departamento duomenimis, buvo 152 253.

Žaidimas „Pinigėnai“ Lietuvoje startavo vėliausiai, tačiau pagal prisijungusių vartotojų skaičių tarp aštuonių valstybių nusileidžia tik Danijai ir Norvegijai. Estija adaptuotą šio žaidimo versiją pristatė praėjusių metų rudenį ir dabar turi turi 162 000 vartotojų, tačiau per keturis mėnesius Lietuvos vartotojai ne tik pasivijo, bet ir aplenkė šiaurinius kaimynus. Prisijungimų prie žaidimo statistika rodo, jog lietuviai lyginant su kitomis šalimis labiau linkę sugrįžti į šį žaidimą. Vieno vartotojo prisijungimų prie žaidimo skaičius yra antrasis pagal dydį po Estijos tarp visų aštuonių šalių.

„Statistika rodo, kad lietuvaičiai į žaidimą „Pinigėnai“ apsilanko vidutiniškai 4,62 karto ir tai atitinka planuotą vidurkį. Yra paskaičiuota, kad pagrindines finansinio raštingumo žinias vaikai gali įsisavinti per 4-5 kartus. Tyrimai rodo, kad vieno prisijungimo metu vaikai vidutiniškai žaidžia nuo pusvalandžio iki valandos laiko”, – sako Danske banko socialinės veiklos ir edukacinių projektų vadovė Gerimanta Stankutė.

Pasal G. Stankutės, žaisti vaikai gali vieni, tačiau geriausių rezultatų galima pasiekti, kai vaikai žaidžia kartu su tėvais. Tuomet su žaidimo užduotimis galima susieti ir aptarti gyvenimiškas situacijas, susijusias su kišenpinigiais, taupymu ar prioritetais. Žaidimas sukurtas kartu su švietimo ekspertais, tad jį galima įtraukti į pamokų planą.

„Pinigėnų“ suvenyrai pasiekė visus Lietuvos antrokus, kuriems žaidime nagrinėjamos su pinigais susijusios temos, pasak ekspertų, yra aktualiausios pagal amžių. Jie dažniausiai jau gauna kišenpinigių ir pradeda domėtis finansiniais klausimais tokiais kaip, iš kur atsiranda pinigai ir kokią jų vertė, tad svarbu nuo pat mažens ugdyti atsakingą vaikų požiūrį į pinigus“, - pasakojo G. Stankutė.

Su šalies švietimo ekspertais sukurtas žaidimas „Pinigėnai“ yra saugi ir patraukli priemonė tėvams ir pedagogams mokyti vaikus tinkamai elgtis su pinigais. Žaidimo svetainėje yra specialiai tėvams ir mokytojams skirtos skiltys su naudinga informacija ir patarimais, kaip įdomiau integruoti žaidimą į vaiko ugdymo procesą.

Internetinis žaidimas „Pinigėnai“ yra Danske banko finansinio raštingumo programos, skirtos ugdyti pagrindinius vaikų ir jaunų žmonių finansinius įgūdžius, dalis. „Pinigėnai“ – lietuviška visame pasaulyje puikiai žinomo edukacinio žaidimo „Moneyville“ versija. Pastarasis žaidimas startavo 2008 m. rudenį Danijoje, o vėliau adaptuotos jo versijos pasirodė Švedijoje, Norvegijoje, Suomijoje, Airijoje, Šiaurės Airijoje ir Estijoje.

Šaltinis: danskebankas.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Vilniaus universitetas pirmą kartą įvertintas Šanchajaus ARWU akademinių sričių reitinge

Vilniaus universitetas (VU) pirmą kartą šalies universitetų istorijoje pateko į Akademinį pasaulio universitetų reitingą (ARWU, Academic Ranking of World Universities) medžiagų mokslo ir inžinerijos kryptyje. skaityti »

Informacinės technologijos taps universitetų branduoliu?

Kaip suderinti įmonių poreikius ir mokymo įstaigų galimybes, diskutavo didžiausių šalies universitetų vadovai ir Lietuvos verslo konfederacijos (LVK) atstovai. skaityti »

Pedagogų veiklos vertinimą siūloma sieti su mokinių pasiekimais

Švietimo ir mokslo ministerija parengė ir Vyriausybei pateikė Pedagogų rengimo, kvalifikacijos, veiklos vertinimo, atestacijos ir kvalifikacijos tobulinimo kaitos kryptis. Siūloma veiklos vertinimą sieti su mokinių pasiekimais. skaityti »

Šiaulių universitetas steigs „Microsoft“ sertifikavimo centrą

Šiaulių universitetas (ŠU) pradeda bendradarbiavimą IT kompanija „Microsoft“. ŠU atstovai tikisi, kad šie ryšiai suteiks dar daugiau galimybių tiek dėstytojams, tiek studentams. skaityti »

Paleidžiama jungtinė UNESCO IBE ir VDU magistro programa

Lietuvoje ir pasaulyje įvairūs socialiniai, ekonominiai, kultūriniai iššūkiai skatina diskusijas apie globalų švietimą ir jo skatinimą. Jungtinių Tautų švietimo, mokslo ir kultūros organizacija (UNESCO) didelį dėmesį skiria švietimo galimybių plėtrai, nepriklausomai nuo ekonominių, demografinių skirtumų. skaityti »

Didžiosios Britanijos ambasadorė Claire Lawrence įteikė Edinburgo hercogo apdovanojimus

Birželio 17 d. Jungtinės Karalystės ambasadoje vyko iškilminga apdovanojimų ceremonija, kurios metu apdovanoti„ The Duke of Edinburgh‘s International Award“ („DofE“) programos dalyviai iš visos Lietuvos. skaityti »

VGTU mokslininkai kuria pirmąjį Lietuvoje skaitmeninį miestelį

VGTU mokslininkai žengė pirmą žingsnį skaitmeninio miesto link – sukūrė pirmąjį Lietuvoje skaitmeninio VGTU Saulėtekio miestelio modelio prototipą. skaityti »

Vyriausybėje vėl darbuosis moksleiviai

Jau aštuntus metus iš eilės Lietuvos Respublikos Vyriausybė, bendradarbiaudama su Lietuvos moksleivių sąjunga, Lietuvos mokinių parlamentu ir Nacionaline moksleivių akademija, kviečia baigiamųjų klasių moksleivius dalyvauti projekte „Moksleiviai – į Vyriausybę“. skaityti »

IT egzaminą laiko būsimi perspektyviausi darbuotojai

Abiturientams laikant IT egzaminą, leidyklos „Šviesa“ informacinių technologijų vadovėlių ir kitų mokymo priemonių autoriai Vaino Brazdeikis, Jurgis Pralgauskis, Tatjana Balvočienė ir patys abiturientai pasakoja apie tai, ar įmanoma IT specialistu tapti dar mokykloje. skaityti »

ŠMM ir pedagogų asociacijos pasirašys sutartis dėl mokinių pasiekimų gerinimo

Kaip pagerinti mokinių pasiekimus? Jau septintąjį kartą organizuojamas Pedagogų bendruomenės asociacijų rėmimo konkursas kvietė pedagogų bendruomenes įsitraukti į šios problemos sprendimą. skaityti »