Verslūs VGTU absolventai grįžta mokyti

Publikuota: 2014 m. vasario 26 d. trečiadienis

Savo verslą sukūrę Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU)  Kūrybinių industrijų fakulteto (KIF) absolventai grįžta į universitetą siekdami pasidalyti sukauptomis žiniomis. VGTU KIF su absolventų įkurta kompanija  MB „Audiovizualiniai sprendimai“ vasario – balandžio mėnesiais vykdo projektą „Meet videography“.

VGTU KIF ir MB „Audiovizualinių sprendimų“ partnerystės metu gimė paskaitų ciklas, kurio metu studentai mokomi naudotis modernia vaizdo ir garso technika. „Paskaitų metu studentai įgis praktinių įgūdžių – išmoks planuoti filmavimo procesą, pasirinkti tinkamą įrangą savo idėjai įgyvendinti, kokybiškai apšviesti ir nufilmuoti sugalvotą siužetą, tinkamai sumontuoti medžiagą. Šie įgūdžiai reikalingi ne tik įgyvendinant studijų užduotis, bet ir darbo rinkoje“, –  teigė projekto vadovas, KIF lektorius Justas Nugaras.

Darbo su audiovizualine technika įgūdžius lavinti padės verslūs KIF absolventai, siekiantys dirbti kūrybiškai, profesionaliai, trokštantys kompaniją paversti naujas madas diktuojančia lydere: „Esame įsitikinę, kad kūrybiškumas gimsta iš žinojimo: tam, kad sukurtum efektyvią komunikacijos priemonę, privalai gerai išmanyti darbo įrankius ir jų galimybes. Mūsų Alma mater studentams suteikė stiprią techninę bazę, o mes būsimiems kolegoms norime parodyti, kaip ją įvaldyti ir išnaudoti visą jos potencialą“, - teigė MB „Audiovizualiniai sprendimai“ marketingo ir prekės ženklo vadovė Rasa Syminaitė, antrosios  Kūrybinių industrijų laidos absolventė.

Jai antrino ir  MB „Audiovizualiniai sprendimai“ direktorius Airidas Janušauskas: „Įkūrę kompaniją, norėjome užsiimti ir švietėjiška veikla – mokyti, skleisti informaciją apie audiovizualinę komunikaciją, kelti jos kokybės standartus. Sužinoję, jog VGTU įsigijo pažangią vaizdo ir garso techniką, iškart siūlėmės padėti“.

Negana to, savo kompaniją įkūrę KIF absolventai tvirtina, kad audiovizualinių komunikacijos priemonių poreikis auga ir ateityje tik augs. Vedini šios minties, startuolio įkūrėjai siekia surasti talentų, kuriuos norėtų įtraukti į „Videography“ prekės ženklo kūrimą.

Kūrybinių industrijų laboratorijos įranga buvo įsigyta įgyvendinant ES remiamą projektą „Lietuvos kūrybinių ir kultūrinių industrijų studijų ir mokslo tyrimams bei meninei praktikai skirtos technologinės ir informacinės infrastruktūros kūrimas ir atnaujinimas“.

Šaltinis: vgtu.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Edukacinė aplinka: ar jau subrendome pokyčiams mokyklose?

Niekas neabejoja, jog namų aplinka turi būti jauki, patogi, darbo vieta – leidžianti susikaupti, tačiau tik dabar prabylama apie edukacinių erdvių kokybinius poreikius. skaityti »

Rengiamasi keisti informatikos ugdymo programą

Atsižvelgiant į vis tobulėjančias technologijas ir išaugusį informatikos išmanymo poreikį, rengiamasi keisti informatikos ugdymo programą mokyklose. skaityti »

Tarptautinėje architektūros parodoje Venecijoje – VGTU profesoriaus darbas

Venecijoje baigėsi pusmetį trukusi 15-toji Tarptautinė architektūros paroda pavadinta „15th International Architecture Exhibition – la Biennale di Venezia 2016“. skaityti »

Kėdainiuose – KTU mokslininkų sukurta inovatyvi nuotekų valymo technologija

Kėdainių nuotekų valykloje – pokyčių metas. Netrukus joje pradės veikti atnaujinti filtravimo įrenginiai. skaityti »

LEU pirmakursių išsidėstymas pagal gyvenamąsias vietoves – interaktyviame žemėlapyje

Sukurtas interaktyvus žemėlapis, kuriame vaizduojamas Lietuvos edukologijos universiteto I kurso studentų išsidėstymas pagal gyvenamąsias vietoves (miestus, miestelius) ir savivaldybes 2016 m. rudens semestro duomenimis. skaityti »

Privalomas priešmokyklinis ugdymas palengvins mokytojo darbą

Siekiant užtikrinti optimalią vaiko raidą, atsižvelgiant į jo asmens unikalumą ir ugdymosi poreikius, padedant pasirengti sėkmingai mokytis mokykloje, nuo šių mokslo metų Lietuvoje įvestas privalomas priešmokyklinis ugdymas. skaityti »

„Clarivate Analytics“ – naujas vardas mokslinėje komunikacijoje

Thomson Reuters kompanijos atstovai žiniasklaidoje paskelbė apie intelektinės ir mokslinės informacijos verslo pardavimą privataus kapitalo fondams „Onex Corporation“ ir „Baring Private Equity Asia“ už 3,55 mlrd. JAV dolerių. skaityti »

Lietuvos ir Kanados mokslininkų atliktas tyrimas padės suprasti dažnų žmogaus ligų kilmę

Prestižiniame mokslo žurnale „Nature Structural and Molecular Biology” išspausdintame straipsnyje bendras Toronto, Vilniaus universiteto ir Lietuvos sveikatos mokslų universiteto mokslininkų tyrimas atskleidė, kaip vystosi žarnyno veiklos sutrikimas, susijęs su laktozės netoleravimu. skaityti »

KTU studentai laimėjo „Google“ interneto rinkodaros iššūkio konkurse

Naujųjų medijų kalbą KTU studijuojančių jaunuolių komanda laimėjo kategorijoje „Google+ Social Media Marketing“ ir pelnė „Google+ Social Media Marketing Regional Winner Europe“ apdovanojimą. skaityti »

„Knygų Kalėdos“ keičia žmonių gyvenimus

Iki 2017 m. sausio 6 d. Lietuvoje vyksta Prezidentės akcija „Knygų Kalėdos“. skaityti »