Savo verslą sukūrę Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) Kūrybinių industrijų fakulteto (KIF) absolventai grįžta į universitetą siekdami pasidalyti sukauptomis žiniomis.
Savo verslą sukūrę Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) Kūrybinių industrijų fakulteto (KIF) absolventai grįžta į universitetą siekdami pasidalyti sukauptomis žiniomis. VGTU KIF su absolventų įkurta kompanija MB „Audiovizualiniai sprendimai“ vasario – balandžio mėnesiais vykdo projektą „Meet videography“.
VGTU KIF ir MB „Audiovizualinių sprendimų“ partnerystės metu gimė paskaitų ciklas, kurio metu studentai mokomi naudotis modernia vaizdo ir garso technika. „Paskaitų metu studentai įgis praktinių įgūdžių – išmoks planuoti filmavimo procesą, pasirinkti tinkamą įrangą savo idėjai įgyvendinti, kokybiškai apšviesti ir nufilmuoti sugalvotą siužetą, tinkamai sumontuoti medžiagą. Šie įgūdžiai reikalingi ne tik įgyvendinant studijų užduotis, bet ir darbo rinkoje“, – teigė projekto vadovas, KIF lektorius Justas Nugaras.
Darbo su audiovizualine technika įgūdžius lavinti padės verslūs KIF absolventai, siekiantys dirbti kūrybiškai, profesionaliai, trokštantys kompaniją paversti naujas madas diktuojančia lydere: „Esame įsitikinę, kad kūrybiškumas gimsta iš žinojimo: tam, kad sukurtum efektyvią komunikacijos priemonę, privalai gerai išmanyti darbo įrankius ir jų galimybes. Mūsų Alma mater studentams suteikė stiprią techninę bazę, o mes būsimiems kolegoms norime parodyti, kaip ją įvaldyti ir išnaudoti visą jos potencialą“, - teigė MB „Audiovizualiniai sprendimai“ marketingo ir prekės ženklo vadovė Rasa Syminaitė, antrosios Kūrybinių industrijų laidos absolventė.
Jai antrino ir MB „Audiovizualiniai sprendimai“ direktorius Airidas Janušauskas: „Įkūrę kompaniją, norėjome užsiimti ir švietėjiška veikla – mokyti, skleisti informaciją apie audiovizualinę komunikaciją, kelti jos kokybės standartus. Sužinoję, jog VGTU įsigijo pažangią vaizdo ir garso techniką, iškart siūlėmės padėti“.
Negana to, savo kompaniją įkūrę KIF absolventai tvirtina, kad audiovizualinių komunikacijos priemonių poreikis auga ir ateityje tik augs. Vedini šios minties, startuolio įkūrėjai siekia surasti talentų, kuriuos norėtų įtraukti į „Videography“ prekės ženklo kūrimą.
Kūrybinių industrijų laboratorijos įranga buvo įsigyta įgyvendinant ES remiamą projektą „Lietuvos kūrybinių ir kultūrinių industrijų studijų ir mokslo tyrimams bei meninei praktikai skirtos technologinės ir informacinės infrastruktūros kūrimas ir atnaujinimas“.