Verslūs VGTU absolventai grįžta mokyti

Publikuota: 2014 m. vasario 26 d. trečiadienis

Savo verslą sukūrę Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU)  Kūrybinių industrijų fakulteto (KIF) absolventai grįžta į universitetą siekdami pasidalyti sukauptomis žiniomis. VGTU KIF su absolventų įkurta kompanija  MB „Audiovizualiniai sprendimai“ vasario – balandžio mėnesiais vykdo projektą „Meet videography“.

VGTU KIF ir MB „Audiovizualinių sprendimų“ partnerystės metu gimė paskaitų ciklas, kurio metu studentai mokomi naudotis modernia vaizdo ir garso technika. „Paskaitų metu studentai įgis praktinių įgūdžių – išmoks planuoti filmavimo procesą, pasirinkti tinkamą įrangą savo idėjai įgyvendinti, kokybiškai apšviesti ir nufilmuoti sugalvotą siužetą, tinkamai sumontuoti medžiagą. Šie įgūdžiai reikalingi ne tik įgyvendinant studijų užduotis, bet ir darbo rinkoje“, –  teigė projekto vadovas, KIF lektorius Justas Nugaras.

Darbo su audiovizualine technika įgūdžius lavinti padės verslūs KIF absolventai, siekiantys dirbti kūrybiškai, profesionaliai, trokštantys kompaniją paversti naujas madas diktuojančia lydere: „Esame įsitikinę, kad kūrybiškumas gimsta iš žinojimo: tam, kad sukurtum efektyvią komunikacijos priemonę, privalai gerai išmanyti darbo įrankius ir jų galimybes. Mūsų Alma mater studentams suteikė stiprią techninę bazę, o mes būsimiems kolegoms norime parodyti, kaip ją įvaldyti ir išnaudoti visą jos potencialą“, - teigė MB „Audiovizualiniai sprendimai“ marketingo ir prekės ženklo vadovė Rasa Syminaitė, antrosios  Kūrybinių industrijų laidos absolventė.

Jai antrino ir  MB „Audiovizualiniai sprendimai“ direktorius Airidas Janušauskas: „Įkūrę kompaniją, norėjome užsiimti ir švietėjiška veikla – mokyti, skleisti informaciją apie audiovizualinę komunikaciją, kelti jos kokybės standartus. Sužinoję, jog VGTU įsigijo pažangią vaizdo ir garso techniką, iškart siūlėmės padėti“.

Negana to, savo kompaniją įkūrę KIF absolventai tvirtina, kad audiovizualinių komunikacijos priemonių poreikis auga ir ateityje tik augs. Vedini šios minties, startuolio įkūrėjai siekia surasti talentų, kuriuos norėtų įtraukti į „Videography“ prekės ženklo kūrimą.

Kūrybinių industrijų laboratorijos įranga buvo įsigyta įgyvendinant ES remiamą projektą „Lietuvos kūrybinių ir kultūrinių industrijų studijų ir mokslo tyrimams bei meninei praktikai skirtos technologinės ir informacinės infrastruktūros kūrimas ir atnaujinimas“.

Šaltinis: vgtu.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Populiariausi straipsniai

Kiekvienoje Vilniaus mokykloje – atviros mikrokompiuterių erdvės

Kovo 20 d. sostinės savivaldybės Jaunimo informacijos centre „Genio“ progimnazijos penktokai mikrokompiuteriais matavo patalpos temperatūrą, kūrė šviesoforo algoritmą ir eksperimentavo. skaityti »

Ateitis priklausys miestuose gyvenantiems kūrybingiems žmonėms

Pasak R. Dargio, į darbo rinką jau ateina naujos kartos darbuotojai, kurių prioritetai skiriasi nuo rinkos senbuvių. skaityti »

Skelbiamas 2017 metų Kalbos premijos konkursas

Seimo Lituanistikos tradicijų ir paveldo įprasminimo komisija, vadovaudamasi 2016 m. gruodžio 22 d. Seimo nutarimu Nr. XI-186, skelbia 2017 metų Kalbos premijos konkursą. skaityti »

Švietimo ir mokslo komitetas nagrinėjo tarptautinių švietimo tyrimų rezultatus

Švietimo ir mokslo komitetas kovo 15 d. posėdyje išklausė Švietimo ir mokslo ministerijos pranešimą apie 2015 metų tarptautinių švietimo tyrimų – Ekonominio bendradarbiavimo ir plėtros organizacijos PISA ir Švietimo pasiekimų vertinimo tarptautinės asociacijos TIMSS rezultatus. skaityti »

Ar buhalteriai išnyks kaip dinozaurai?

Sparčiai vystantis technologijoms, vis dažniau viešojoje erdvėje pasigirsta nuogąstavimų, kad buhalteriai yra viena iš tų profesijų, kurios poreikis artimiausiu dešimtmečiu smarkiai sumažės. skaityti »

Lietuviškas vadovėlis – geriausia mokymosi priemonė pasaulyje

Ekonomikos vadovėlis „Ekonomika per 31 valandą”, kurį parengė ir išleido Lietuvos laisvosios rinkos institutas paskelbtas geriausia edukacine priemone pasaulyje. skaityti »

Ateities IT: programavimo įgūdžių nebepakaks

Ateities IT specialistams, kurie tikisi ne tik atlikti paskirtas užduotis, bet ir kurti IT sprendimus, reikės papildomų kompetencijų. skaityti »

Bibliotekomis naudojasi daugiau nei milijonas Lietuvos gyventojų

Lietuvos bibliotekų durys 2016 m. buvo atvertos 22,8 milijono kartų. skaityti »

Ar IT specialistui būtinas diplomas?

Bendraujant su moksleiviais ar žmonėmis, ieškančiais naujo karjeros kelio, dažnai tenka išgirsti abejonę, kam tas universitetas, jei galima iš karto pradėti savo verslą. skaityti »

VU komunikacijos kampanija „Belaukiant Nobelio” – geriausia Baltijos šalyse

Vilniaus universiteto komunikacijos kampanija „Belaukiant Nobelio”, kurios metu buvo pristatyta VU Gyvybės mokslų centro profesoriaus Virginijaus Šikšnio atrasta genomo redagavimo technologija CRISPR-Cas9 – „DNR žirklės” – buvo įvertinta kaip geriausia viešojo sektoriaus įvaizdinė kampanija Baltijos šalyse konkurse „Mi:t&links. Baltic Communication Awards 2017”. skaityti »