Vilniuje tarptautinėse mokyklose mokosi per 1400 moksleivių

Publikuota: 2014 m. spalio 24 d. penktadienis

Daugiakultūris Vilnius gali pasidžiaugti – tarptautinėse sostinės mokyklose šiais mokslo metais mokosi keliais šimtais daugiau moksleivių. Daugiau nei 1400 vaikų mokomi anglų, prancūzų, kinų, hebrajų, lietuvių ir kitomis kalbomis. Daugelyje tarptautinių mokyklų veikia ir ikimokyklinės grupės.

Unikali galimybė mokytis su bendraamžiais iš įvairių pasaulio šalių, kultūriniai mainai, tarptautinės ugdymo programos ir sertifikatai traukia ne tik į Vilnių iš užsienio atvykusius, bet ir nuolat sostinėje gyvenančių šeimų vaikus.  Augant mokyklos bendruomenei, plečiasi Tarptautinė Amerikos mokykla – kitąmet ji turės naują priestatą, sporto sales ir aikštynus. Anglų kalba šioje mokykloje ugdomi 240 moksleivių ir ikimokyklinukų iš 24 šalių – Pietų Korėjos, JAV, Čekijos, Estijos, Indijos ir kt.

Vos prieš mėnesį Vilniaus Mikalojaus Daukšos vidurinėje mokykloje atidarytoje pirmojoje Lietuvoje Vilniaus universiteto Konfucijaus klasėje kinų kalbos mokytis pradėjo per 100 moksleivių ir šis skaičius kasdien auga.

Vilniaus tarptautinėje mokykloje anglų kalba mokosi 315 moksleivių ir darželinukų iš 40-ies pasaulio šalių.  

311 moksleivių, daugiausiai Lietuvos piliečių, hebrajų kalbos, žydų kultūros ir tradicijų mokosi Vilniaus Šolomo Aleichemo ORT gimnazijoje. 

Vilniaus prancūzų vidurinėje mokykloje prancūzų kalba ugdomi 286 ikimokyklinukai ir mokiniai iš 7 pasaulio šalių. 

Naujos klasės duris atvėrė ir „Vilnius International Meridian School” (VIMS), kurioje šiuo metu mokosi apie 170 moksleivių, daugiausiai – iš lietuvių bei mišrių šeimų. 

Iš 151 Vilniaus bendrojo ugdymo įstaigos mokymo procesą užsienio kalbomis organizuoja apie 2% tarptautinių sostinės mokyklų.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Populiariausi straipsniai

Inovatyvūs mokymo metodai: mokytojams pamokose siūlys pasitelkti vaizdo žaidimus

Vaizdo žaidimai gali būti ne tik laisvalaikio praleidimo forma, bet ir puiki mokymosi priemonė. skaityti »

Ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų

Novatorius fizikas S. Tamulevičius teigia, kad ateityje nanomedžiagos pakeis daugelį tradicinių medžiagų, kurių ištekliai gamtoje mažėja. skaityti »

Penkios specialybės, kurių Lietuvos darbdaviai ieško dažniausiai

IT specialistus personalo atrankos ekspertai išskiria kaip pačius geidžiamiausius darbo rinkoje. skaityti »

Mokiniai sprendžia: kas svarbiausia kuriant ateities Europos Sąjungą?

Rusijos agresija, pabėgėlių krizė, teroristiniai išpuoliai – šie klausimai aktualūs ne tik ES politikos ekspertams, bet ir mokiniams. skaityti »

MITA patvirtino finansavimą 16 naujų projektų: bus kuriamos perspektyvios technologijos

Išmani apykaklė, apsauganti nuo nuskendimo, gintaro gaminių klasifikatorius, saulės kolektorius mažaenerginiams pastatams, sveikatos dienoraštis, mobili 12V baterija, antenų sistema nanopalydovams, plataus ruožo radaro prototipas – tai tik keletą inovacijų, kurios Lietuvoje bus vystomos 2018 metais. skaityti »

Skelbiama nauja atranka į programą „Renkuosi mokyti!“

Projektas „Renkuosi mokyti – mokyklų kaitai!“ skelbia naują mokyklų ir „Renkuosi mokyti!“ mokytojų atranką. skaityti »

Planuojama pertvarkyti vaikų socializacijos centrus

Per kelis ateinančius metus planuojama iš esmės pertvarkyti vaikų socializacijos centrus, sukuriant šiuolaikiškas įstaigas, kuriose būtų stiprinami socialiniai vaikų įgūdžiai. skaityti »

Ko galėtume pasimokyti iš Suomijos švietimo sistemos?

Suomijos švietimo sistema yra dažnai pateikiama kaip pavyzdys, kuriuo turėtų sekti kiekviena valstybė. skaityti »

XXI amžiaus švietimo sistema turi remtis kūrybiškumo ir atvirumo nesėkmei idėjomis

Mokyklos šiais laikais turi diegti ne tik konkrečios srities žinias, bet ir kūrybiškumą, plačias pažiūras, smalsumą. skaityti »

Programuotojai – pradinių klasių moksleiviai?

Programavimo specialistai įsitikinę, kad mokyti programavimo vaikus būtų tikslinga jau pradinėse klasėse. skaityti »