Vilnius užbaigė dešimtmetį trukusią vidurinių mokyklų pertvarką

Publikuota: 2015 m. liepos 30 d. ketvirtadienis

Vilniaus miesto savivaldybės taryba priėmė sprendimą dėl devynių sostinės vidurinių mokyklų reorganizavimo.

Išanalizavusi konkrečias situacijas, kiekvienos mokyklos galimybes ir sulaukusi Švietimo ir mokslo ministerijos išvadų, Savivaldybė ėmėsi užbaigti jau 10 metų vykstančią Vilniaus mokyklų tinklo pertvarką. Devynios vidurinės – Ateities,  Aleksandro Puškino, Centro, Fabijoniškių, Lazdynų, Levo Karsavino, Saulėtekio, Senamiesčio, Simono Konarskio  – nuo rugsėjo 1 d. taps pagrindinėmis mokyklomis ir įgyvendins pagrindinio ugdymo programą.

„Dauguma sostinės vidurinių mokyklų persitvarkė dar prieš dešimtmetį. Tinklo optimizavimas buvo neišvengiamas, siekiant ugdymo kokybės augimo. Nusprendus reorganizuoti likusias devynias mokyklas, jau nuo šio rugsėjo pagaliau galėsime skirti reikiamą dėmesį ugdymo turiniui ir atsižvelgti į kiekvienos reorganizuojamos mokyklos poreikius“, –  sakė vicemeras Valdas Benkunskas.

Kiekvienai iš pertvarkomų devynių vidurinių mokyklų savivaldybė yra parengusi po keletą siūlymų, kuriose Vilniaus mokyklose nuo rudens galės tęsti mokymąsi 11-ųjų klasių moksleiviai. Visos jos turi laisvų vietų ir į jas galima patekti be atrankos. Tačiau moksleiviai laisvai gali rinktis ir bet kurią kitą savivaldybės gimnaziją. Šiemet vienuoliktą klasę baigusiems moksleiviams bus sudaryta galimybė užbaigti 12 klasę toje pačioje mokykloje.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Populiariausi straipsniai

Šiuolaikinio mokslininko portretas: griūvantys stereotipai ir galia nulemti ateitį

Šiuolaikinis mokslininkas, norėdamas sėkmingai konkuruoti savo srityje, privalo būti kūrybiškas, socialus ir nuolat ieškoti savo veiklos realizavimo galimybių. skaityti »

Tarp 50 geriausių regiono universitetų – dvi Lietuvos aukštosios mokyklos

Vėlyvą pirmadienio vakarą tarptautinio universitetų reitingo „QS World University Rankings“ sudarytojai paskelbė „Emerging Europe and Central Asia 2018“ universitetų reitingą. skaityti »

Robotai ir virtuali realybė: galimybės ar pavojus mokytojo profesijai?

Prognozuojama, kad jau netolimoje ateityje mokymosi procesas stipriai pasikeis, mat pedagogų vietą mokyklose žada pakeisti ne kas kitas, o robotai. skaityti »

Metų knygos rinkimai: skelbiami išskirtiniausių kūrinių penketukai

Akcija „Metų knygos rinkimai“ jau 13 kartą kviečia skaitytojus rinkti labiausiai patikusias lietuvių autorių knygas. skaityti »

Šiuolaikinis švietimas: kaip vaikus ugdo inovatyvios pasaulio mokyklos?

Kaip turėtų atrodyti šiuolaikinė mokykla? Pasidairius po pasaulį panašu, kad mokyklose nuo tradicinių mokymosi įrankių, tokių kaip knyga ir sąsiuvinis, pereinama prie skaitmeninių mokymosi metodų. skaityti »

Ar Lietuvoje vyrai dirba pradinukų mokytojais?

Neįprastą pradinio ugdymo specialybę pasirinkęs vaikinas šiemet mokys pirmaklasius mokslo paslapčių. skaityti »

Lietuvoje kuriamas pirmasis Baltijos regione informacinių technologijų kompetencijų centras

IKT kompetencijų centre, kuris vienys lietuvių ir švedų tyrėjus ir institucijas bus vystomos inovacijos daiktų interneto kibernetinio saugumo, sveikatos technologijų srityje. skaityti »

Kokios savybės padės neužleisti vietos robotui?

Retas įsivaizduojame savo darbo dieną be kompiuterio ar išmanaus telefono, tačiau ateityje technologijų įtaka didės dar labiau. skaityti »

Lietuvos vaikų finansinis raštingumas žemas

Nors finansinis raštingumas padeda užtikrinti sėkmingą ekonominį gyvenimą, tyrimų rezultatai rodo, jog Lietuvoje vaikų ir paauglių iki 15 m. finansinio raštingumo lygis yra gerokai žemesnis nei kitose šalyse. skaityti »

Gabiems magistrantams iš užsienio – parama studijoms Lietuvoje

Siekiant didinti studijų tarptautiškumą ir pritraukti į Lietuvą studijuoti gabius jaunuolius iš užsienio, valstybė skiria paramą užsieniečių magistrantūros studijoms. skaityti »