Vilnius užbaigė dešimtmetį trukusią vidurinių mokyklų pertvarką

Publikuota: 2015 m. liepos 30 d. ketvirtadienis

Vilniaus miesto savivaldybės taryba priėmė sprendimą dėl devynių sostinės vidurinių mokyklų reorganizavimo.

Išanalizavusi konkrečias situacijas, kiekvienos mokyklos galimybes ir sulaukusi Švietimo ir mokslo ministerijos išvadų, Savivaldybė ėmėsi užbaigti jau 10 metų vykstančią Vilniaus mokyklų tinklo pertvarką. Devynios vidurinės – Ateities,  Aleksandro Puškino, Centro, Fabijoniškių, Lazdynų, Levo Karsavino, Saulėtekio, Senamiesčio, Simono Konarskio  – nuo rugsėjo 1 d. taps pagrindinėmis mokyklomis ir įgyvendins pagrindinio ugdymo programą.

„Dauguma sostinės vidurinių mokyklų persitvarkė dar prieš dešimtmetį. Tinklo optimizavimas buvo neišvengiamas, siekiant ugdymo kokybės augimo. Nusprendus reorganizuoti likusias devynias mokyklas, jau nuo šio rugsėjo pagaliau galėsime skirti reikiamą dėmesį ugdymo turiniui ir atsižvelgti į kiekvienos reorganizuojamos mokyklos poreikius“, –  sakė vicemeras Valdas Benkunskas.

Kiekvienai iš pertvarkomų devynių vidurinių mokyklų savivaldybė yra parengusi po keletą siūlymų, kuriose Vilniaus mokyklose nuo rudens galės tęsti mokymąsi 11-ųjų klasių moksleiviai. Visos jos turi laisvų vietų ir į jas galima patekti be atrankos. Tačiau moksleiviai laisvai gali rinktis ir bet kurią kitą savivaldybės gimnaziją. Šiemet vienuoliktą klasę baigusiems moksleiviams bus sudaryta galimybė užbaigti 12 klasę toje pačioje mokykloje.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Populiariausi straipsniai

Vilniaus vadovų klubo vizitas Nacionalinėje bibliotekoje

Lapkričio 16 d. vykusios Vilniaus III-iojo vadovų klubo dalyviai lankėsi Lietuvos nacionalinėje Martyno Mažvydo bibliotekoje, susipažino su jos veikla, erdvėmis ir galimomis bendradarbiavimo perspektyvomis. skaityti »

VGTU studentai – pasaulio programavimo čempionate

Lapkričio mėnesį devyni Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) Fundamentinių mokslų fakulteto studentai buvo išvykę į Minską atstovauti universitetui Studentų pasaulio programavimo čempionato ACM ICPC ketvirtfinalyje. skaityti »

Mokymai mokslininkams ir tyrėjams „Mokslininkų socialiniai tinklai. Autorių identifikavimo įrankiai“

Lapkričio 16 d. 14 val. Lietuvos edukologijos universiteto (LEU) mokslininkus ir tyrėjus kviečiame dalyvauti bibliotekos organizuojamuose mokymuose „Mokslininkų socialiniai tinklai. Autorių identifikavimo įrankiai“. skaityti »

Specialiųjų poreikių vaikams naujas galimybes atveria šiuolaikinės technologijos

Daugiau nei 3600 – tiek specialių poreikių vaikų Lietuvoje šiandien mokosi jiems skirtuose ugdymo centruose ir mokyklose. skaityti »

„VU vasaros iššūkis“ pateko tarp inovatyviausių Europos akademinio sporto projektų

Projektas „VU vasaros iššūkis“, pakvietęs Vilniaus universiteto bendruomenę šią vasarą praleisti fiziškai aktyviai, pateko tarp trijų geriausių Europos akademinio sporto iniciatyvų. skaityti »

PROFADIENYJE 2016 - SMK komandos triumfas

Šių metų lapkričio 10 d. “Europos namuose” įvyko nacionalinė Lietuvos kolegijų studentų verslumo diena– PROFADIENIS. skaityti »

Jungtinėse Tautose kalbėjęs VU profesorius: sveikatos apsauga nesibaigia ligų gydymu

Vilniaus universiteto (VU) Medicinos fakulteto profesorius ir Jungtinių Tautų (JT) specialusis pranešėjas teisei į sveikatą Dainius Pūras viešėjo Niujorke, kur pristatė kasmetinę ataskaitą JT Generalinei Asamblėjai. skaityti »

Lietuvos vežėjų sąjunga ir VGTU įtvirtino partnerystę

Transporto ir logistikos sektoriaus efektyvumo siekia Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) Transporto inžinerijos fakultetas. skaityti »

VGTU docentė pelnė prestižinį tarptautinį apdovanojimą

Vilniaus Gedimino techniko universiteto (VGTU) Verslo technologijų katedros docentė dr. Ieva Meidutė-Kavaliauskienė buvo apdovanota prestižiniu André Jordan apdovanojimu už straipsnį apie sprendimų priėmimą nekilnojamojo turto sektoriuje. skaityti »

Modernus dėstytojas ne tik moko, bet ir mokosi iš Z kartos

Iš Z kartos reikėtų mokytis ne tik greitos reakcijos, bet ir virtualaus bendravimo, tad ir turime galvoti, kaip tokius elementus integruoti į studijų procesą. skaityti »